12. Vuotiiaalle tytölle harrastus.

Äiti37tyttö12

Eli minun tyttäreni 12v syyskuussa tättää 13. Hän on ollut nyt vuoden ilman harrastusta ja etsisi kiinnostavaa ja hauskaa sellaista. Hän on ollut mm. Ratsastuksessa, Tae kwon dossa, baletissa, zumbassa...

Tae kwon do oli ainoa mistä hän kiinnostui mutta kun hyvä kaveri lopetti oli hänen pakko itsekkin lopettaa syynä isot ja pelottavat pojat...

7

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heipheitrallallaa

cheerlading on nykyää tosi suosittu mut se on aika kallist sillee mut ottakaa vaik sossuilt tukee..:) JOS HALUU CHEERLEADINGIKS NII PITÄÄ OLLA HYÄ KUNTO JA NOTKEE MUT ON SELLASII PIKKUSII RYHMII SELLASILLE ALOTTELIJOILLE JOTKA EI OO NIIN HYVII SIIN LAJIS.

• Törktkjrshr

Suosittelen telinevoimistelua

• tyttö99

ratsastus! rakastan ratsastusta !ja see on kivaa mutta kyllä vaarallista ! nyttekin murtuma ranteessa ku tipuin hepan seläst eilen . mut kandee viel koittaa ja mennä vaiikka amtöörien kisaan siitä se lähtee. ja VAROITUS kun kerran jää koukkun paluuta ei ole!

• gs

cheer! helsingin seuroja on mm. Golden Spirit, Funky Team ja HAC

• 3.7

Kokeilkaa partiota! Siellä tapaa uusia kavereita ja kun hyvä porukka löytyy, niin itse miettivät niin paljon mitä olis kiva tehdä. Parasta se, että on niin hirveen monipuolinen, nuoret ite saavat suunnitella ja tehdä. Omatoimisuutta. Se ei tosiaan oo mitään solmuja ja teltassa istumista.

• Äiti37Tyttö12

Itse asiassa 3.7 .... Hän on ollut myös Partiossa mutta lopetti sen takia kun mitään ei saanut tehdä...

• ponityttö

ratsastus on parasta!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27