Vaasan kylähullut

35

Keitäs kaikkia paikallisia erikoisuuksia Vaasassa on? Onko joitain legendaarisia tapauksia?

35

4108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S Lahti

      Yks kattokassinen löytyy ainaskin.

      • Anonyymi

        Takakenomimmi on toinen oman elämän sankari. Kaikki kiusaa kaikki vainoaa koskaan vika itsessä ja jos niin väität olet stalkkeri pervo ja narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takakenomimmi on toinen oman elämän sankari. Kaikki kiusaa kaikki vainoaa koskaan vika itsessä ja jos niin väität olet stalkkeri pervo ja narsisti.

        Mitä h LV TTIÄ TÄÄLLÄ DISSAILLAAN MUA VIELÄKIN EESTAAS VAIK MÄ EN OO OIKEESTI TEHNY MITÄÄN!!! MUN ON PAKKO OLLA SURKIMUS!!! KAIKEN ON PAKKO OLLA MUNVIAK!!!!!! Tää yks keskenkasvunen nainen joka ei pysty hyväksymään että sen miesystävällä voi olla muutakin sosiaalista elämää niin täällä se jauhaa musta p###aa kuin viimeistä päivää vaik mä en enää ees oo samoissa tu piireissä!!! Se toivoo että mun työkavereista löytyis jotain sen kavereita niin totta h lv tissä jatkais samaa kisuaamista ja stalkkailua!!! SIellä kauniaisen asuntolassakin oli ne tyypit jotka oli tän naisen kavereita kaikki kieroja kuin korkkiruuvit EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!! Ei jaksa siivota ja kun sanotaan on vaan että "haista V###U mee mualle leikkii jeesusta"

        MÄ OONKIN KORKEAKOULUTETTU JA NUORTEN KAA TEKEMISISSÄ JA VÄLITÄN PALJON KESTÄVÄSTÄ KEHITYKSESTÄ JA KANNAN KORTENI KEKOON PALJON ENEMMÄ KUIN TE KAIKKI IKINÄ PYSTYISITTE SAATI VIITSISITTE!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takakenomimmi on toinen oman elämän sankari. Kaikki kiusaa kaikki vainoaa koskaan vika itsessä ja jos niin väität olet stalkkeri pervo ja narsisti.

        Jos joku on kuin vika ei ois koskaan itsessä, se on se keskenkasvuinen mustasukkainen nainen!! Monet kerrat aiheuttanut pahennusta julkisesti, ryyppäilee minttuviinaa kuin ei mitään, haistattelee mummeleille ja sitten se juoruu sen kieroille kavereille (kuten niille asuntolamiehille ja sille yhelle asuntolan jassulle joka sekin keiroilee työelämässä ja puhu p###aa kaikista sen työkavereista kuin olis BB-talossa!!

        AA niin muuten, mua on turha syyttää mistään tempparidraamoista!! Yks tyttö, jota mä en ees tuntenu kovin hyvin ja joka ei ollu asuntolas (thank god!) oli muuten temppareiden vitoskaudella!! Mä en oo ikinä ollu temppareissa! Mä en juo alkoholii mä en tunne kovinkaan montaa ihmistä jotka jois ja mun kaveriporukkaan ei kuulu ketään josta mä tietäisin että ne jois tai jos ne juo niin ehkä joskus kolmessa kolmessa kuussa at most! TÄä koko juoppoerkki on satuhahmo ja mä en sekaantunu mihinkään sellaseen eläimeen, mutta se on varmaan teidän mun dissaajien fantasia kun ette muuten saa unta kun oon liian korkeakoulutettu ja paljon paremmin pärjään kuin te kaikki yhteensä!!


    • erlåogleråqklroågkeo

      mee vaasalaisia.infoon netissä, sinne on koottu nää tarinat

      • Anonyymi

        Näitähän riittää loputtomiin. Teretulemast vaasaan - NOT.


    • 1234567890

      Tervehdys Tampereelta

      60-luvulla siellä oli ainakin "Sheriffi", joka kierteli "tarkastuksilla" ja louskutteli tekohampaitaan baarien peilien edessä.
      Sitten oli myös "Tokio", jolla oli "joutuisa käsi", kuten hän itse ilmaisi marssiessaan käsi sojosa kadun yli autoista piittaamatta.
      "Piljo" oli kovia kokenut hyväsydäminen vanha ukkeli, joka majaili Pitkäkatu 34:n pyöräsuojassa.

      Timppa - x-vaasalainen

    • Parikyt vuotta Vsas

      Kunnon legendat on siirtyny ajasta ikuisuuteen viimeisen kymmenen vuoden aikana. Amigo, Pikku-iita, kävelevä prfessori jne.... RIP

      • musiikkia

        klamydia on tehny kappaleen amigosta.tosin siitä on jo aikaa vierähtänyt.


      • Anonyymi

        Milloim Amigo on kuollut?


    • asdewqazxcf

      Onkos se setä jo lähteny paremmille kävelyreiteille, joka pitkäpartasena, auki leikatuilla lenkkareilla 'hiihti' meneen, kelissä kun kelissä, laskettelulasit päässä? Onkos sama kuin kävelevä professori?

    • Varma ääni.

      Vaasan kirkonkylän hullut on koottu vaasan valtuustoon, meidän omasta toimesta, ja syksyllä suurin osa saa lisäpestin neljäksi vuodeksi, on taas hyvää aikaa ihmetellä niiden toimia.

    • mjknhbljn .

      Se oli Pikku-Tiita, eikä pikku-iita.

      • fail.........

        se oli pikku-tiitu


      • Anonyymi

        Pikku -Tiita se nimi oli. Tiita oli kaunis nuori tyttö,kunnes kateelliset tytöt /pojat pilasivat hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikku -Tiita se nimi oli. Tiita oli kaunis nuori tyttö,kunnes kateelliset tytöt /pojat pilasivat hänet.

        Pilasivat hänet? Tietämätön haluaisi tietää lisää.


    • Jokapaikan-Topi

      .
      Jokapaikan-Topi ?
      .

      • sooile

        Varsinaisia kuuluisuuksia ei ole ellei niihin lasketa Rabbe-pitsamiestä.

        Sen sijaan kylähulluja olen nähnyt paljon. Negatiivisesti ajattelevia n. 50 v miehiä. Naista ei kunnioiteta. Vastaan näille kylähulluille ei saa sanoa, mutta itse voivat päätään aukoa yötä päivää. Mihinkään eivät uskalla itsekseen lähteä, samoissa nurkissa pyörivät housut rypyssä päivät pitkät. Suuret puheet mutta pienet teot. Niitä olen nähnyt ainakin Vaasassa. Peukalo keskellä kämmentä monella. Sitäkin suuremmat luulot ja varsinkin uhoaminen. Ennakkoluulot myös suuret kaikkea uutta kohtaan. Sellaisiin kylähulluihin minä olen siellä törmännyt, ja pyrin välttämään jatkossa.


      • Marjolii
        sooile kirjoitti:

        Varsinaisia kuuluisuuksia ei ole ellei niihin lasketa Rabbe-pitsamiestä.

        Sen sijaan kylähulluja olen nähnyt paljon. Negatiivisesti ajattelevia n. 50 v miehiä. Naista ei kunnioiteta. Vastaan näille kylähulluille ei saa sanoa, mutta itse voivat päätään aukoa yötä päivää. Mihinkään eivät uskalla itsekseen lähteä, samoissa nurkissa pyörivät housut rypyssä päivät pitkät. Suuret puheet mutta pienet teot. Niitä olen nähnyt ainakin Vaasassa. Peukalo keskellä kämmentä monella. Sitäkin suuremmat luulot ja varsinkin uhoaminen. Ennakkoluulot myös suuret kaikkea uutta kohtaan. Sellaisiin kylähulluihin minä olen siellä törmännyt, ja pyrin välttämään jatkossa.

        Juu Vaasassa ei ole hyviä ruokapaikkoja, ketjuruokaloita joissa ei yllätyksiä saa. Ikäloppu huvipuisto mutta merimaisema on kaunis. ns. Kuuluisuuksia ei taida olla. Lätkäjoukkue tarpoo vaan jossain mestiksessä, NHL pelaajia ei Vaasasta ole lähtenyt eikä filmitähtiä löydy. Reilua meininkiä vain keskenään. Paitsi tappelevat Seinäjokelaisten kanssa. Muu maailma pelottaa ja ilman omaa mammaa ei uskalleta lähteä mihinkään. Työpaikat katoavat, viimeisin murheellinen uutinen oli että Kemira vähentää taas. Kannattaisi tosiaan vaasalaistenkin vähän opettaa lapsiaan ja nuoriaan suvaitsevaisemmaksi ja itsekin vähän avartaa maailmankuvaa, kun ei koskaan tiedä mihin joutuu itse muuttamaan. Itselläni on jäänyt aika negatiivinen kuva pohjalaisista. Kaunis kaupunki vaikkakin pieni Vaasa on. Nähtävyydet katsottu vajaassa päivässä.


    • Lengendaarisimmat
      • Kannatan

        Päivällä lauletaan lapsille, ja illalla rikollisille.
        "laulavat" poliisit:))


      • Mape ainaskin

        on ihan pesunkestävä kylähullu, yritti jotain polkupyörä poliisi juttuakin mutta varusti itsensä niin raskaasti että ei jaksanut polkea ku puoli kesää ja homma lässähti :)

        Luulen että kyseessä oli joku poliisien vedonlyönti tai joku tsoukki, sen verran pelleilyltä homma näytti, puuttui vain iso vilkku kypärän päältä.


    • Hevonkoski

      Elää vieläkin sodassa, rakentelee korsuja ja juoksuhautoja.
      Prisman eteen siihen pikku ympyrään teki pommitus muistomerkin.
      Onko prismaa pommitettu ?????

    • Jalonen..

      Mutta en tiedä kuuluuko kategoriaan, kylähullu.
      Taitaa olla maailmanhullu.

    • mummittuu

      Niitä löytyy poterosta

    • mikko_85

      Tapio Osala on perinteinen talipää Vaasassa. Jarruttaa kehitystä ja löytää liito oravan paskaa joka paikasta mihin tontteja voitaisiin kaavottaa.

    • vastenmielinen aihe

      Onko ihmisten alistaminen ja nöyryyttäminen jotain paikallista kansanhuvia?

      • Anonyymi

        vaasassa on kiusaajia, se on joidenkin elämäntapa siellä. häirintää ja vainoamista. en tiedä onko hurrit jotenkin vaikuttanut tähän.


      • Anonyymi

        Kiusaaminen varsinkin työpaikkakiusaaminen on perinteinen elämäntapa


    • Anonyymi

      Kaupunginjohtaja on yksi.

    • Anonyymi

      Kylähullut katosi, niinkuin oikeat talvetkin.

    • Anonyymi

      Se homovastainen kääpiö joka käy lehtiosastolla kirjastossa. No ei taida olla hullu mutta erikoinen on.

    • Anonyymi

      Lusa.

    • Anonyymi

      Ei oo enää.

    • Anonyymi

      Strand?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe