Pokemon lyttyyn vessanpyttyyn, BEYBLADE on paras!
BEYBLADE!!
7
724
Vastaukset
- ööh?
Ensiksi: opettele kirjoittamaan
toiseksi: opettele ensin kyseinen "runo" oikein. Ei muuta.- ...
Kumpikin noista on surkeita!
- JB liike OY
... kirjoitti:
Kumpikin noista on surkeita!
voitko kertoo beybladesta??????????????
- JB liike OY
voitko kertoo beyblade hyrristä?
- hiljainen89
Beyblade on japanilainen ohjelma minkä nelonen aloitti muutama vuosi sitten.
Sen ykköskusi kertoo kuinka sen päähahmo Tyson haluaa tulla maailmanmestariksi.
Monien vaikeuksien ja ystävyys suhteiden kautta hän onnistuu ensiksi hänestä tulee mestari ja sitten hän joutuu ystäviensä Maxin, Rayn,
Kain (tää on söpö!!), ja Kennyn kanssa maailmamestaruus kilpailuihin.
Siellä he joutuvat ensiksi voittamaan aasianmestaruuden jonka he voittavat Rayn entisen ValkoTiikeri tiimiltä.
Sieltä he jatkavat Amerikan mestaruus jonka he voittavat.
Lopulta he saapuvat monien vaiheiden kautta Moskovaan maailmanmestaruus turnaukseen.
(Miksi moskovaan miksi ei Suomeen!>:O )
Siellä he kadotavat aluksi Kain erräässä luostarissa ja palaavat takaisin ottelu paikalla siinä toivossa, että Kai palaisi.
Sitten siellä All Star saa vastaansa Demolition Boys tiimin joista kaksi ekaa voitavat ja sitten en nyt muista ketä vastaan see Demolition Boysen yllätys jäsenen KAIN!!!!!!
Mutta Kai ei ole se sama vanha vaan nyt hänellä on halussa voimakas Pimeyden Dranzer jonka avulla hän voitaa koko joukkueen ja ValkoTiikerit.
Lopulta KiekkoMestarit saavat hänet takaisin ja voittavat Maailman Mestaruuden. Siihen ykkös kausi päättyy.
KakkosKAAUSI Alkaa sillä kun joukkue on erossa ja sitten siihen ilmastyy joku Herra x joka voitaa Tysonin ja sitten Kenny saa viestin Maxilta ja Rayltä, että heidätkin oli voittanut joku huppuheppu joka oli ilmestynyt kuin tyhjästä.
Kaita ei kukaan ollut haastanut koska hän oli lopettanut blaidaamiseen. Lopulta jaksossa neljä hän palaa takaisin ja silloin kaikki alkaa joku ihmeen Dunga ilmestyy ja hän joutuu taistelemaan toisinkuin muut hän ei häviä vaan tulee tasapeli tämän tyypin kanssa.
Lopulta KiekkoMestarit joutuvat palata takaisin ja niin eespäin.
Kolmos kausi tätä ei ole näytetty mutta sen verran tiedän, että KiekkoMestarit eroo Tysonin takii ja ne liittyy toisiin joukkueisiin. ja niin eespäin.
Tällä löytyy tietoa kirjoita vain www.beyblade.com
- Joku
Toi " Pokemon lyttyyn vessanpyttyyn Beyblade on paras!" oli surkee kommentti! Pokemon on hyvä! Mut kyllä beybladekin on jos siitä jotain tajuan :D
Pokemon on edelleenkin hyvä ohjelma. Beybladen eka kausi oli kaikkein paras ja piirtotyyli, mutta sitä seuraavat kaudet on surkeita
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483