BEYBLADE!!

Kai Hiwtari

Pokemon lyttyyn vessanpyttyyn, BEYBLADE on paras!

7

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ööh?

      Ensiksi: opettele kirjoittamaan
      toiseksi: opettele ensin kyseinen "runo" oikein. Ei muuta.

      • ...

        Kumpikin noista on surkeita!


      • JB liike OY
        ... kirjoitti:

        Kumpikin noista on surkeita!

        voitko kertoo beybladesta??????????????


    • JB liike OY

      voitko kertoo beyblade hyrristä?

      • hiljainen89

        Beyblade on japanilainen ohjelma minkä nelonen aloitti muutama vuosi sitten.
        Sen ykköskusi kertoo kuinka sen päähahmo Tyson haluaa tulla maailmanmestariksi.
        Monien vaikeuksien ja ystävyys suhteiden kautta hän onnistuu ensiksi hänestä tulee mestari ja sitten hän joutuu ystäviensä Maxin, Rayn,
        Kain (tää on söpö!!), ja Kennyn kanssa maailmamestaruus kilpailuihin.
        Siellä he joutuvat ensiksi voittamaan aasianmestaruuden jonka he voittavat Rayn entisen ValkoTiikeri tiimiltä.
        Sieltä he jatkavat Amerikan mestaruus jonka he voittavat.
        Lopulta he saapuvat monien vaiheiden kautta Moskovaan maailmanmestaruus turnaukseen.
        (Miksi moskovaan miksi ei Suomeen!>:O )
        Siellä he kadotavat aluksi Kain erräässä luostarissa ja palaavat takaisin ottelu paikalla siinä toivossa, että Kai palaisi.
        Sitten siellä All Star saa vastaansa Demolition Boys tiimin joista kaksi ekaa voitavat ja sitten en nyt muista ketä vastaan see Demolition Boysen yllätys jäsenen KAIN!!!!!!
        Mutta Kai ei ole se sama vanha vaan nyt hänellä on halussa voimakas Pimeyden Dranzer jonka avulla hän voitaa koko joukkueen ja ValkoTiikerit.
        Lopulta KiekkoMestarit saavat hänet takaisin ja voittavat Maailman Mestaruuden. Siihen ykkös kausi päättyy.

        KakkosKAAUSI Alkaa sillä kun joukkue on erossa ja sitten siihen ilmastyy joku Herra x joka voitaa Tysonin ja sitten Kenny saa viestin Maxilta ja Rayltä, että heidätkin oli voittanut joku huppuheppu joka oli ilmestynyt kuin tyhjästä.
        Kaita ei kukaan ollut haastanut koska hän oli lopettanut blaidaamiseen. Lopulta jaksossa neljä hän palaa takaisin ja silloin kaikki alkaa joku ihmeen Dunga ilmestyy ja hän joutuu taistelemaan toisinkuin muut hän ei häviä vaan tulee tasapeli tämän tyypin kanssa.
        Lopulta KiekkoMestarit joutuvat palata takaisin ja niin eespäin.

        Kolmos kausi tätä ei ole näytetty mutta sen verran tiedän, että KiekkoMestarit eroo Tysonin takii ja ne liittyy toisiin joukkueisiin. ja niin eespäin.

        Tällä löytyy tietoa kirjoita vain www.beyblade.com


    • Joku

      Toi " Pokemon lyttyyn vessanpyttyyn Beyblade on paras!" oli surkee kommentti! Pokemon on hyvä! Mut kyllä beybladekin on jos siitä jotain tajuan :D

    • Pokemon on edelleenkin hyvä ohjelma. Beybladen eka kausi oli kaikkein paras ja piirtotyyli, mutta sitä seuraavat kaudet on surkeita

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe