Emäntä osti juuri 2006, eli sen uudemman korisen Yariksen ja siinä kesärenkaat pitävät aivan helvetillisen metelin, varsinkin takapäässä. Itse olis ihan sitä mieltä että vika on laakereissa, mutta vaihdoin piruuttani talvirenkaat taakse ja heitin pienen lenkin ja ääni oli pois. Kesärenkaat ovat merkiltään Kumho ja kulutuspintaa on vielä runsaasi (6-8mm). Renkaassa on merkki 0609, eli aika vanhat ovat jo.
Minkälaista rengastusta teillä Yariksenkäyttäjät on?
Mitkä renkaat Yarikseen?
4
429
Vastaukset
- Continetal sport
Itse ajan vain continentailla ne on hyviä. Renkaasi on vanhat jo ne kumisee vanhemmiten esim massa autossakin vaikka continental mutta vasta loppusuoralla kun 1mm jäljellä kun menee pitkäksi osto vähän kuin huomammatta kun ei halua maksaa..................
- sfsfsdgsdf
Mulla oli just sama vika, Conti piti aivan kamalaa meteliä, kun pintaa oli pari milliä jäljellä. Vaihdoin - yllätys yllätys- Kumhoon ja ääni katosi, eli vika ei ollut renkaissa niinkään, kuin pinnassa - mulla on 195/55-renkaat aluvanteilla.
- Varattu Arvi
Vaihdoin taannoin vanhempikoppaiseen Kleberit. Oli positiivinen yllätys Nokialaisten jälkeen, niin äänen kuin hinnankin suhteen. Ei ne autoa äänettömäksi tee mutta rengasmelu on pienempi.
- jarsu -12
kokeile misukkaa. toimii hyvin.
hinta saejalle 60 kalliimpi, kuin halpis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857