Oletko kiinnostunut uusista asioista/harrastuksista/opiskelusta/työstä tms. seurustelukumppanin ansiosta? Onko joku kumppaneistasi kiinnostunut jostain sinun harrastuksestasi tai kiinnostuksen kohteestasi?
Mitä (ex)kumppanisi on opettanut sinulle?
7
81
Vastaukset
- //Mies//
"Mitä (ex)kumppanisi on opettanut sinulle?"
- syömään monipuolisemmin ; )
- ympäristötietoutta, kierrättämistä
- naisen logiikkaa ; )
- suvaitsevaisuutta
- antanut uudenlaisia näkökulmia moniin asioihin joista ennen ajattelin vähän musta/valkoisesti - lisäys
Siis ex tai nykyinen, jos sellainen löytyy. Tai molemmat.
Exät.. En osaa sanoa. Varmaan kaikenlaista, mutta ei ole ehkä jäänyt niin nykyhetkeen enää. Tai no, yks opetti sellaista rentoutta elämään ja sosiaalisemmaksi.
Nykyinen: luonnosta kaikenlaista (vaikka siihen on ollutkin kipinä jo lapsuudesta)
ympäristöasioista, kierrätyksestä. Liikunnallisuutta, aktivisuutta, impulsiivisuutta. Matkustamista. Topakkuutta.
Onko joku kumppaneistasi kiinnostunut jostain sinun harrastuksestasi tai kiinnostuksen kohteestasi?
joo, vanhoista rakennuksista ja niiden korjaamisesta. Sitä kautta ehkä myös asunto-bisneksestä (jos se mun ansioksi voi laskea). Suvaitsevaisuutta ehkä lisää. Olen laajentanut hänen (suppeahkoa) musiikkimakuaan, ym. (kulttuuriin liittyvää) jonkin verran. Humanismia ja muuta hörhöilyä :) Parantanut vaatemakua.
Kyl lapset on tainnut opettaa enemmän molempia, kuin toinen toista.- :-(
http://www.suomi24.fi/yhteisö/teevadit
- Kyöstix
Teevadit on Äiti Amma ja Dalai Lama samassa paketissa:)
- :-(
Kyöstix kirjoitti:
Teevadit on Äiti Amma ja Dalai Lama samassa paketissa:)
Tällä käyttäjällä ei ole Minä-profiilia tai se on poistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 383629
- 981731
- 1361615
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa481575- 931337
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo301256MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2891154- 571135
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1261025Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2711001