Hommasin vielä vanhoilla päivillä vm.57 tötterö Shovelin 1200 cc.Vakuutusyhtiössä kyselivät tehoja, eli Kw/hv. Sanoin et 50 hv, menikös paljonkin arvioni pieleen?Jos joku osais sanoa tarkempaa teholukua olisin aika iloinen ja hymyilevä HD-konepyöräilijä.
Tötterö Shovelin tehot?
7
291
Vastaukset
- --+++
Ehkä kannattaa ottaa eka selville,millasen pyörän ostaa, ennenkuin ostaa sen.
Niin ei tartte jälkeenpäin kysellä että tuliko ostettua skootteri 40 000 eurolla- TheIrön
Sä oot niiin fiksu!
Ehkä kannattaa eka lukea mitä kysytään, ennenkuin vastaa siihen. Hä?
Alkup. kysymykseen että jotain sinnepäin KVG antaa tietoja välille 52-60hv. Mulla ois yksi merkin ensyklopedia jossain kellarin perällä, en usko että sieltä mitään noista spekseistä poikkeavaa tietoa löytyy. Kysy vakuutusyhtiöstä että onko tosiaan ainoa 1200FL joka on heillä vakuutettu?
- TheIrön
Paitsi että jos kone on tötteröshoveli niin se on kyllä uudempi kuin -57.
Kiitos vastauksista.Olin vakuutusyhtiön kopissa yli tunnin koska se homma alkoi tökkimään ja ehdotin kyllä sille virkailijalle et katsoo koneelta samanlaisen mopon tiedot.
Ei se lomittaja löytänyt sieltä koneeltaan yhtään vastaavaa mopoo ja soitti ainakin
5 kertaa jollekkin ja kysyi neuvoa. Bonusten siirtokin oli täyttä tuskaa samassa firmassa vakuutetusta Trumpasta.Eikä rekisteröintikään onnistunut siltä
naiselta joten jouduin meneen konttorille sen tekemään.
Konttorin muija sanoi et ei tässä rekisteröimisessä ole mitään ongelmaa.
Juu se pata on kyllä tötteröshoveli ja Alabaman poika vaihtanut sen joskus
80-luvun vaihteessa, ennen Suomeen uittamista.
Lohkojen numerotkin on erilaiset eli kootut teokset kyseessä.
Täytyy tunnustaa että olin päissäni kun tein kaupat eikä mulla ole kokemusta
näistä harrikoista kun olen vanhojen Brittipyörien kanssa viime vuodet turannut.
-- taitaa olla grafittimaakari joka on haistellut liikaa maalinkäryjä kun ei
ymmärrä lukemaansa tekstiä.Kaikkea hyvää ja onnea koska elämä on kovaa
toisille.- Lätkä-60
Sehän on sun asia, jos pienessä hiivassa käytät omia rahojasi. Kyllä ne tötteröshovelin tehot on tossa haarukassa. Outoa tosiaan, että vak.yhtiöllä ei ole tietoa asiasta?
Mulla on evo-koneinen harrikka, mutta toi shoveli on kyllä magee laite ja siinä on jotenkin pehmeämpi harrikka potato soundi. Haaveilen itsekin ko.laitteesta, mutta sen tekniikka hieman arveluttaa mun asennustaitoihin nähden. Tosin mulla yksi kaveri, jolla on shovel-HD ollut vuosikymmeniä ja tuntee sen laitteen läpikotaisin.
- lapiopäämalli
Olisit sanonut että vertaa johonkin idianiin, suurinpiirtein samanlaiset.
Itse ajattelen nyt lähteä rullailemaan kohta polkupyörällä, on hauskaa kesällä kun näkee ihmisiä ja siinä pyöräillessä miettiä että mitä ostaisi ruoaksi kaupasta.
Eväänä tietysti raakapossunliha (raaka pekoniviipale tietysti eväänä kädessä) - jospakohtakatselema
Kaverilla on todella vanha mitä se kunnostelee pikkuhiljaa, sellainen harrikka missä oli vielä neliskanttinen tankki. Meillä on mökillä sellainen vanha mopo vaan, mutta silloin ei edes ollut rekisterikilpiä ollenkaan vaan noita vaihdettavia lappuja.
Mopoja kun ei tarvinnut rekisteröidä lainkaan niihin aikoihin.
Pyörällä kun liikkuu niin on todella mukavaa kun voi nauttia maisemista ja muuta siinä samalla, autolla liikkuminen on vain paikasta toiseen siirtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379