Väkivaltainen isä...

Neuvoton.

Itselläni on isä, joka on väkivaltainen minua kohtaan, muttei muita perheenjäseniä. Siis, pelkään joka päivä, että tulee se raivokohtaus, jolloin hän lyö minua, tukistaa, yms. On ollut joskus kaljuja länttejä päässä, sekä kourallinen hiuksia tallessa isäni takia. Sekä on ollut useitamustelmia/verimustelmia hänen takiaan. Olen ajatellut, että joku päivä menisin koulussa kertomaan terkkarille/kuraattorille isästäni, mutta pelkään kiinnijäämistä. Mitä oikeastaan pitäisi tehdä? Antaa olla vain, vai kertoa?

4

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä...

      mul on tää sama ongelma...tää on oikeesti tosi raskasta....mä toivon et joku osais auttaa....

    • Poista?Sindevm-82

      Jaa, onko hän poliisi-lääkäri?
      Entä onko tämä leikki, jossa olet juhlissa ja sinut on adoptoitu orpokodista, ja se on tosiaan vain leikki, koska olet lapsi, joka tarvitsee jotain portaita, ihan vitusti. .. Se poliisilääkäri: "Voihan niillä piha-laatoilla hyppiä."
      Joo, voi.
      Mulla on muuten poliisilääkäriin asiaa....
      Pihalaatoista ja psyykelääkkeitä. '
      - Ai, musta on kerrottu näin terkkarille.
      - Kun edes siihen ei ole kaikilla mahdollisuutta.
      No, en ole erityisen väkivaltainen.
      Sillä tehdään eri asiaa, sillä rinta-dekillä.
      Sillä mm. hoidetaan ympäristöä.
      - Ei sillä tapeta.

      En mä ole sillä tavalla yhteydessä säännöllisesti.
      - Älä saatana valehtele.
      Voi lääkärileikit ja seksi voivat olla kivoja.
      Ei, en tiedä mikä seksissä on kivaa.
      - Ehkä hyvä olo.
      Aina ei ole sellaistakaan.
      Ehkä läheisyys, ja solaris, hyvä olo.
      - Ei me sitten oteta sellaista aikaa...
      Eihän sen tarvi pitkään kestää.


      Se on muistinkin osalta tällä tavalla peitosta, että sitä avataan tätä silmää ja musitia, tosta Kelan laitteesta, niin assosiaation omaisesti robotillla, mutta kerroksittain.
      Moderni: Assosiaatio-Muisti
      - Ai, että muistat...
      DOremifasollasido: puhun vieläkin.
      Minä: Niin, ja tää netti on testissä.
      - Ei en mää sillä lailla, vielä halua.
      Sä oot iso, älä vihti pelotella. Minä, Sini 7-vuotta...
      ---> Ei mun tarvi kertoo.

      • Ihmiskunta Sinde

        En halua sellaistakaan sairautta.
        Joo, just silleen kuin eräs vanha nainen, joka katseli kaakeli-uuniin ja portaiden alapäässä.
        Minä: Hyi helkkari..


    • Hei

      Väkivallan käyttäminen on aina väärin ja se on myös rikos - kodin seinien sisäpuolellakin. Sinua voidaan auttaa. Voit ottaa yhteyttä lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen. Palvelumme on maksutonta. Yhteystietomme löytyvät osoitteesta www.riku.fi


      Ystävällisin terveisin
      Rikosuhripäivystys

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe