Väkivaltainen isä...

Neuvoton.

Itselläni on isä, joka on väkivaltainen minua kohtaan, muttei muita perheenjäseniä. Siis, pelkään joka päivä, että tulee se raivokohtaus, jolloin hän lyö minua, tukistaa, yms. On ollut joskus kaljuja länttejä päässä, sekä kourallinen hiuksia tallessa isäni takia. Sekä on ollut useitamustelmia/verimustelmia hänen takiaan. Olen ajatellut, että joku päivä menisin koulussa kertomaan terkkarille/kuraattorille isästäni, mutta pelkään kiinnijäämistä. Mitä oikeastaan pitäisi tehdä? Antaa olla vain, vai kertoa?

4

437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiiä...

mul on tää sama ongelma...tää on oikeesti tosi raskasta....mä toivon et joku osais auttaa....

• Poista?Sindevm-82

Jaa, onko hän poliisi-lääkäri?
      Entä onko tämä leikki, jossa olet juhlissa ja sinut on adoptoitu orpokodista, ja se on tosiaan vain leikki, koska olet lapsi, joka tarvitsee jotain portaita, ihan vitusti. .. Se poliisilääkäri: "Voihan niillä piha-laatoilla hyppiä."
      Joo, voi.
      Mulla on muuten poliisilääkäriin asiaa....
      Pihalaatoista ja psyykelääkkeitä. '
      - Ai, musta on kerrottu näin terkkarille.
      - Kun edes siihen ei ole kaikilla mahdollisuutta.
      No, en ole erityisen väkivaltainen.
      Sillä tehdään eri asiaa, sillä rinta-dekillä.
      Sillä mm. hoidetaan ympäristöä.
      - Ei sillä tapeta.

En mä ole sillä tavalla yhteydessä säännöllisesti.
      - Älä saatana valehtele.
      Voi lääkärileikit ja seksi voivat olla kivoja.
      Ei, en tiedä mikä seksissä on kivaa.
      - Ehkä hyvä olo.
      Aina ei ole sellaistakaan.
      Ehkä läheisyys, ja solaris, hyvä olo.
      - Ei me sitten oteta sellaista aikaa...
      Eihän sen tarvi pitkään kestää.

Se on muistinkin osalta tällä tavalla peitosta, että sitä avataan tätä silmää ja musitia, tosta Kelan laitteesta, niin assosiaation omaisesti robotillla, mutta kerroksittain.
      Moderni: Assosiaatio-Muisti
      - Ai, että muistat...
      DOremifasollasido: puhun vieläkin.
      Minä: Niin, ja tää netti on testissä.
      - Ei en mää sillä lailla, vielä halua.
      Sä oot iso, älä vihti pelotella. Minä, Sini 7-vuotta...
      ---> Ei mun tarvi kertoo.

• Ihmiskunta Sinde

En halua sellaistakaan sairautta.
        Joo, just silleen kuin eräs vanha nainen, joka katseli kaakeli-uuniin ja portaiden alapäässä.
        Minä: Hyi helkkari..

• Hei

Väkivallan käyttäminen on aina väärin ja se on myös rikos - kodin seinien sisäpuolellakin. Sinua voidaan auttaa. Voit ottaa yhteyttä lähimpään Rikosuhripäivystyksen palvelupisteeseen. Palvelumme on maksutonta. Yhteystietomme löytyvät osoitteesta www.riku.fi

Ystävällisin terveisin
      Rikosuhripäivystys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      18
      3764
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      222
      3698
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      96
      2656
    4. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      20
      2564
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      18
      2238
    6. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2236
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      27
      2083
    8. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      13
      1946
    9. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      58
      1778
    10. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      90
      1611
    Aihe