Viisihenkinen perhe jäi liekkien alle illastaessaan turkkilaisessa lomakohteessa.
Hirvittävät palovammat brittiperheelle
Marmariksen suositussa rantakohteessa lomailleen brittiperheen loma sai järkyttävän käänteen, kun liekitetty ruokalaji aiheutti tulipalon ravintolassa. Vanhemmat ja perheen kaksi lasta joutuivat liekkimeren alle ja kärsivät vakavista palovammoista, raportoi Daily Mirror. Kolmas lapsi selvisi vahingoitta.
Liekitettyä kalaa tarjoilleen ravintolatyöntekijän kädessä pitämä alkoholipullo syttyi palamaan, ja hätääntynyt tarjoilija suuntasi tulen suoraan turisteja kohti. Perheen 15-vuotias tytär onnistui pelastamaan vaunuissa nukkuneen 2-vuotiaan nappaamalla tämän mukaansa tulen läpi. Vanhempien vartalot olivat kauttaaltaan liekeissä.
Nopean hoidon saamista vaikeutti se, ettei perhe ollut hankkinut matkavakuutusta. Päiväkausien sairaalahoito ilman vakuutusta aiheutti lähes 4 500 euron kulut. Kolmannen asteen palovammoista saattaa jäädä lomailijoille ikuisia arpia.
Perheen isä on kertonut Daily Mirrorille harkitsevansa oikeustoimia turkkilaisravintolan kohdeltua tätä huonosti onnettomuuden jälkeen.
Loma Turkissa muuttui painajaiseksi
from marmaris
1
692
Vastaukset
- turkissa usein ei detur
Yllätys, olen ihmetellyt ettei siellä tapahdu enemmänkin onnettomuuksia, jotenkin kaikki vähän niinkuin juosten kustu, alanyassa suosittelen kleopatra ravintolaa, loistava ruoka, hyvä palvelu ja liekitetyt ruuat ja irish coffee tehtiin turvallisen matkan päässä ei lähellä ruokailijoita.
Ilman matkavakuutusta ei minnekään, siinä ei kannata säästää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828