Hei,
Onko kellään suositella jotain halpaa majoitusta Wienin lähistöllä? Olemme liikkeellä autolla ja ajattelimme, että aivan hyvin voisi majoittua jossain lähikaupungissa tai kylässä ja siitä sitten hurauttaa keskustaan kahville.
Onkohan syys-lokakuu miten suosittua matkailuaikaa noilla seuduilla?
Halpaa majoitusta Wienin lähistöllä?
3
248
Vastaukset
- Paa-vo
Onko tämä liian rohkea ehdotus? Suosittelen kuitenkin majoituspaikaksi pienehköä kaupunkia 74 km Wienin keskustasta (tunnin matka, 3/4 osa siitä moottoritiellä). Kaupunki on Sopron ja se sijaitsee rajan takana Unkarissa. Yhteisessä Euroopassa - no problem. Kaikki hotellit ovat kuitenkin aivan eri hintaluokassa. Jopa huipputason neljän tähden Best Western aamiaisineen maksaa siellä viikonloppuisin vain 52 euroa / yö (alkaen hinta tarjouksessa etukäteen varattuna), katso http://www.booking.com/hotel/hu/best-western-pannonia.html?lang=fi Ja tietenkin paljon muita hyviä ja edullisia, kuten tämä: http://www.booking.com/hotel/hu/fa-c-nyes-panzia3.en-gb.html?lang=fi
Kaupunkien välillä on myös hyvä junayhteys, liput eivät maksa paljon. - liituska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328