Oli niin hauska seurata sitä välillä rohkeatakin hierontakeskustelua. Syöttikö sitä yrittäjä itse vai miksi lopetettiin?
Mihin kadonnut K-t?
21
380
Vastaukset
- Nyrkkiposti
Tulitko?
- Folke West
Joo´o. On varmaan todella mielenkiintoista seurata jotain
säälittävien peräkammarinpoikien "rohkeata" keskustelua,
jos ovat joskus nähneet muunkin kun äitinsä tissit.
Hanki elämä, tai tarkista lääkityksesi, heti!!! - Kipeä naisimmeine 56
Ei mihkää oo katonnu. Siel kaksiki hyvvää naishierojaa hieroo ammattitaitolla.
- pertsa ja kilu
on muinainen aasialainen tapa hieroa pippeliä suulla ?
terveisin möhömaha
- kävijä
Joo, ei ole mihinkään kadonnut. Hyvää hierontaa edelleen.
Jouti se edellinen kirjoittelurimpsu hävittääkin, vaan täällä näköjään samat hörhöt kirjoittaa taas joutavaa roskaa. - herra 57
Rouva taitaakin kyllä olla niitä tätejä joka onkin setä.
Kan-thai on ihan hyvä hierontapaikka, jossa mukavat naiset hieroo ja välillä juttelee mukavia.
Mee itse kokeilemaan niin ei tarvitse juttuja vahdata. - parasta hierontaa La
k-t :n mainononan poisti eräs kerrashenkilö ei omistaja ,koska siellä jopa kehuttiin vanhemman rouvan hierontataitoa! jos joku meistä avaisi sen uudelleen, vaikkapa tämä kyseinen herrasmies? Se oli k-t:lle pelkkää hyvää mainontaa. Rehellinen yrittäjä.
- Ei narutettava mies
Mitä sannoo jakke? Siihe mieheen uskon.
- Jakke 36
Kan.Thaissa on keskinkertainen hieronta. Ei voi verrata Massage clinic tai Renu Spa. On niin kun vertais Pelicans johonkin B -junnuihin. Seksi ei ole kieletty jos omistajatäti tai setä myy sitä omaan laskuun. Paritus on edelleenkin laitonta, tiedoksi vaan.
- Pittää männä yhessä
Kiitos Jakke. Tuo selitti hyvin. Paikka on lähellä meitä eukkoa ja minua ja hyvää hierontaa kaivataan, ei aina seksiä, vaikka tuntuuhan se hyvältä jos hiemankin kopaistaan kiveksiä mieheltä ja naiselta haarukkaa. Turkissa oli yksi paikka jossa mieshieroja tyydytti naiseni, ei vaimo silloin, sormin, ei mulukulla. Itse en siellä tavanna naishierojaa enkä voinunna toivoo mittää. Vanahoile immeisille piisannee pieni hyvväily sillotällö.
- Jakke 36
Tarkennus ; Renu ja Massage Clinicissä on turhaa vonkata seksiä koska ne ovat oikeita hierontapaikkoja. Muut thai hieronnat ovat sitten erikseen, Yksi hyvä vinkki on jo vaatetus, jos hieroja pukeutuu niukasti tai peräti paljastavasti niin mitä voi päätellä siitä?
- EteläSavon ukkomies
Pukkeutumine kyl ilimassoo jotta palaveluu saa ja vaik pannakkii jos on rahhoo. Ja hyvä et ilimeraavatten sillä keinon et saa jos ossaa pyytee. Ja hyvvää tekkee jos ei muute saa rakkoo. On heil Itämaalaisila hyvät tavarat usseimmila ja kaunissa het runkossa. Mire oon joutunnu Jojensuussa ja Varkautess maksammaa oikeesta yhtynnästä nille 70-120 euroo, kallaista on mut ei katuta yhtää ko on hyvä pesä.
- paljon kokenut
Kyll Ka -Thai on auki joka päivä.Jos haluat hyvää HIERONTAA niin sinne vaan käsittelyyn.Siellä käy paljon myös naisia hyvän palvelun vuoksi, ja diplöömit on ripustettu nkuulemma taka huoneen seinälle koska niillä ei hierota ,vaanAMMATTITAIDOLLA asikkaan toiveiden mukaan.SInnevaan niin tulet iloisin mielin sieltä pois!
- Kankeutta on jäsenis
Pittää männä. Mitenkä ja milla pussilla elikkä linjakalla sinne piäsöö Lahesta? Pittääkö soittoo ennen? Ja mikä on hinta taso? Ja mitä sillä soapikkaan?
- Alakuperräinen
Soapi hierontoo. Tervetulloo. Esmerks taksilla piäsöö. Hyvä on soittoo. H:t 30€ 1/2h, 50€ 1h. Kyllä on ihanoo tuo Savon kieli.
- Tykkäävä aninen 34v
On ollut muutama ilmoitus etlarissa loka-marraskuussa 2012. Lupaavat hyvää ja yksilöllistä palvelua. Mitähän se tarkoitta ja on? Olisi paikallaan ilmoittaa hinnat ja palvelulajit. Ja onko ne samoja naisille ja miehille? Usein miehiä hellitään naisia enemmän.
- Anonyymi
Lähteekö siemenet liikkeelle lentääkö kaaressa?
- Anonyymi
Viime viikolla tursautin siemenet sen eukkosen persposkille, ai että kun friskas. Ensi viikolla uusiksi että ehtii muna toipua rankasta pamputuksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla tursautin siemenet sen eukkosen persposkille, ai että kun friskas. Ensi viikolla uusiksi että ehtii muna toipua rankasta pamputuksesta
Oliko tiukka puristaako vartta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tiukka puristaako vartta?
Löysä oli, kakkonen tiukempi mut väljä sekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysä oli, kakkonen tiukempi mut väljä sekin
Sulla liian vähän munaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551180- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74924
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838