Hotelli Park Alanya

6-18

Kokemuksia tästä hotellista? Löytyis varmaan googlaamalla vanhempia keskusteluja, mutta päivitystä tietoihin :) Olen kuullut, että sijainnin vuoksi meluhaittoja, mutta se ei meitä häiritse!

10

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acelya

      Ihan perus ookoo hotelli, nuoria enimmäkseen. Respan henkilökunta asiallista, poolin pojat imeliä. Sijainti on hyvä, ei mun mielestä melua ympäristöstä häiriöksi asti, mutta hotellin altaalla soitetaan musiikkia usein kahteen saakka yöllä.

    • Bilehotelli

      Norjalaiset ja ruotsalaiset saavat yleensä parempaa palvelua, suomalaisten ollessa vähemmistönä. Asiakkaat pääasiassa skandeja, välillä turkkilaisiakin.

      Respan henkilökunta ihan ok, ongelmatilanteita on vaikea hoitaa päivärespan kielitaidon (tai taidottomuuden) takia, mutta yörespa paikkaa tässä.
      Poolin pojat ovat erittäin mielellään tulossa huoneisiin, mikä on sääntöjen vastaista, mutta helpottaa varmaankin huomattavasti kun respasta löytyy luottomies, joka katkaisee valvontakameroiden sähköt tarvittaessa.

      Muutama vuosi sitten jouduttiin soittamaan poliisit paikalle "ystävällisen ja sosiaalisen" baarimikon vuoksi kun hän ei millään ymmärtänyt ettei huoneeseen kaivattu yöseuraa. Itse sain silloin mustelmat ranteisiin, ja kaverini selkäänsä, kun pool-boy halusi ystävystyä. Hän tuskin enää on hotellissa töissä, tyttöystävänsä oli raskaana tuohon aikaan. Kannattaa kuitenkin vähän varoa allasbaarin poikia ja yörespaa.

      • TaNsu...

        Allasbaarilla samat jätkät kuin on ollut jo vuosia. Itsekin joutunut tappelemaan ettei Mustafa tule väkisin sisälle huoneeseen. Itse Turkkia ymmärtävänä voin sanoa, että varsinkin Umut puhuu/haukkuu naisasiakkaita todella törkeästi, huoriksi, lihaviksi jne. Yörespa Mustafa on ok. Myös ali ok päivällä. Ihmetystä herätti myös viime kesänä se, että Umutin ruotsalainen tyttöystävä istui aina altaalla ja söi ja joi ilmaiseksi ja haukkui siinä sivussa hotellin asiakkaita kovaan ääneen. Harvemmin pojat saavat omia tyttökavereitaan tuoda hotellille ja eipä siinä muuta mutta kun ei sitten viittinyt maksavia asiakkaita palvella kun piti ruotsittaren kanssa lirkutella.

        ÄLÄ IKINÄ OTA LASKULLE TÄSSÄ HOTELLISSA; KOSKA VARMASTI LISÄÄVÄT LASKUUN OMIAAN.!

        Meteli on hotellissa kova, mutta sehän mainitaankin jo varatessa. Mutta se minusta menee yli, että esim. sikailevat miespuoliset turistit saattavat hajottaa ovat ja tunkeutua naisasiakkaiden huoneisiin tai ovia hakataan yöllä niin ettei kukaan voi nukkua ja pelottaa, että kuka sieltä tulee sisään. Tässä hotellissa parannettavaa, ennenkuin sattuu jotain. Toissa kesänä eräät ruotsin turkkilaiset turistipojat hakivat väkisin tyttöjä huoneista altaaseen. Raahasivat siis vaatteet päällä vaikka moni tyttö itkien huusi apua. Siinä meni meikit ja kampaukset pilalle ja eräs tyttö tipahti pojan sylistä allasalueen lattialle kun häntä raahattiin ja löi päänsä niin, että joutui sairaalaan. Jopa hotellin pomokin vain naureskeli. sairasta.

        Hyvää hotellissa sijainti ja edullinen hinta. Mutta allaspojat kyllä todella kaksinaamaisia ja lipeviä.


      • Hell on earth
        TaNsu... kirjoitti:

        Allasbaarilla samat jätkät kuin on ollut jo vuosia. Itsekin joutunut tappelemaan ettei Mustafa tule väkisin sisälle huoneeseen. Itse Turkkia ymmärtävänä voin sanoa, että varsinkin Umut puhuu/haukkuu naisasiakkaita todella törkeästi, huoriksi, lihaviksi jne. Yörespa Mustafa on ok. Myös ali ok päivällä. Ihmetystä herätti myös viime kesänä se, että Umutin ruotsalainen tyttöystävä istui aina altaalla ja söi ja joi ilmaiseksi ja haukkui siinä sivussa hotellin asiakkaita kovaan ääneen. Harvemmin pojat saavat omia tyttökavereitaan tuoda hotellille ja eipä siinä muuta mutta kun ei sitten viittinyt maksavia asiakkaita palvella kun piti ruotsittaren kanssa lirkutella.

        ÄLÄ IKINÄ OTA LASKULLE TÄSSÄ HOTELLISSA; KOSKA VARMASTI LISÄÄVÄT LASKUUN OMIAAN.!

        Meteli on hotellissa kova, mutta sehän mainitaankin jo varatessa. Mutta se minusta menee yli, että esim. sikailevat miespuoliset turistit saattavat hajottaa ovat ja tunkeutua naisasiakkaiden huoneisiin tai ovia hakataan yöllä niin ettei kukaan voi nukkua ja pelottaa, että kuka sieltä tulee sisään. Tässä hotellissa parannettavaa, ennenkuin sattuu jotain. Toissa kesänä eräät ruotsin turkkilaiset turistipojat hakivat väkisin tyttöjä huoneista altaaseen. Raahasivat siis vaatteet päällä vaikka moni tyttö itkien huusi apua. Siinä meni meikit ja kampaukset pilalle ja eräs tyttö tipahti pojan sylistä allasalueen lattialle kun häntä raahattiin ja löi päänsä niin, että joutui sairaalaan. Jopa hotellin pomokin vain naureskeli. sairasta.

        Hyvää hotellissa sijainti ja edullinen hinta. Mutta allaspojat kyllä todella kaksinaamaisia ja lipeviä.

        No just joo. Ilmeisesti se Mustafan norjalainen tyttöystävä ei sitten onnistunut suunnitelmassaan kun hankkiutui raskaaksi....

        Tämä Mustafa-Mustafa yhdistelmä on naisturistien kannalta vaarallinen, koska he ovat serkuksia ja respan Mustafa sammuttaa aina kamerat kun baarin Mustafa haluaa huoneisiin. Näin ei jää mitään todistusaineita jos turisti onkin sitä mieltä ettei herra ollut haluttua seuraa.
        Ja Umut on todella kaksinaamainen. Lepertelee asiakkaille kasvotusten englanniksi, ja haukkuu selän takana turkiksi. Itse en alussa kertonut pojille että puhun turkkia, mutta lopulta en enää pystynyt esittämään tyhmää Umutin haukkuessa minua tyhmäksi huoraksi, samalla kun katsoi suoraan silmiin lempeästi hymyillen.

        Ihmettelen suuresti miksi hotelli on edelleen matkanjärjestäjien listoilla. Poliisit, Zabita ja oppaat on soitettu paikalle moneen otteeseen, valituksia on annettu ja syyt ovat lähes aina samat. Eivätkä valittajat ole aina suomalaisia, vaan myös ruotsalaisia ja norjalaisia.


      • Hell on earth

        Ja sinähän sen varmaankin tiedät... Menisit hoitoon.


      • kliimax
        TaNsu... kirjoitti:

        Allasbaarilla samat jätkät kuin on ollut jo vuosia. Itsekin joutunut tappelemaan ettei Mustafa tule väkisin sisälle huoneeseen. Itse Turkkia ymmärtävänä voin sanoa, että varsinkin Umut puhuu/haukkuu naisasiakkaita todella törkeästi, huoriksi, lihaviksi jne. Yörespa Mustafa on ok. Myös ali ok päivällä. Ihmetystä herätti myös viime kesänä se, että Umutin ruotsalainen tyttöystävä istui aina altaalla ja söi ja joi ilmaiseksi ja haukkui siinä sivussa hotellin asiakkaita kovaan ääneen. Harvemmin pojat saavat omia tyttökavereitaan tuoda hotellille ja eipä siinä muuta mutta kun ei sitten viittinyt maksavia asiakkaita palvella kun piti ruotsittaren kanssa lirkutella.

        ÄLÄ IKINÄ OTA LASKULLE TÄSSÄ HOTELLISSA; KOSKA VARMASTI LISÄÄVÄT LASKUUN OMIAAN.!

        Meteli on hotellissa kova, mutta sehän mainitaankin jo varatessa. Mutta se minusta menee yli, että esim. sikailevat miespuoliset turistit saattavat hajottaa ovat ja tunkeutua naisasiakkaiden huoneisiin tai ovia hakataan yöllä niin ettei kukaan voi nukkua ja pelottaa, että kuka sieltä tulee sisään. Tässä hotellissa parannettavaa, ennenkuin sattuu jotain. Toissa kesänä eräät ruotsin turkkilaiset turistipojat hakivat väkisin tyttöjä huoneista altaaseen. Raahasivat siis vaatteet päällä vaikka moni tyttö itkien huusi apua. Siinä meni meikit ja kampaukset pilalle ja eräs tyttö tipahti pojan sylistä allasalueen lattialle kun häntä raahattiin ja löi päänsä niin, että joutui sairaalaan. Jopa hotellin pomokin vain naureskeli. sairasta.

        Hyvää hotellissa sijainti ja edullinen hinta. Mutta allaspojat kyllä todella kaksinaamaisia ja lipeviä.

        Toimiiko ovimiehenä vielä Sürvas Gülli? sai niin ihanaa patukkaa siis ooh mmm mmmmh iiiik


      • sürvazko varmasti
        kliimax kirjoitti:

        Toimiiko ovimiehenä vielä Sürvas Gülli? sai niin ihanaa patukkaa siis ooh mmm mmmmh iiiik

        Taispa olla eri hotla kun ei noilla oo ovimiestä


    • RH

      Mä olin ko. hotellissa kaksi vuotta sitten kolmen viikon rupeaman - valitsin tuolloin hotellin sijainnin takia. Olihan se meno aamuyön tunteina välillä aika railakasta, meteliä riitti - nuoriso kun bailasi diskoista palattuaan.
      Ihmettelen suuresti, miten ne siivoaja-rouvat jaksoivat päivästä toiseen raivata muutamien huonekuntien parvekkeita: oli pari todella sikamaista poppoota lomailemassa ja ainakin parvekkeet olivat kuin kaatopaikkoja joka ikinen aamu; pari kertaa oli jo parvekekalusteetkin laittettu sököiksi.
      Mua ei onneksi tuo hulina hirvittävästi haitannut, sain nukuttua kaikesta huolimatta aivan loistavasti. Se päivärespa oli vähän ällö äijä ( lipevä ), mutta kun jättää omaan arvoonsa sen lässytykset, niin kaikki oli ok. Altaalla taisin olla pari kertaa ihan vain aamupäivästä, jolloin henkilökuntakaan ei vielä ollut kunnolla hereillä, joten ihan sai rauhassa lueskella kirjoja.
      Ehdottomasti parasta Park Alanyassa on sen sijainti - etenkin jos tykkää paljon kierrellä ja kuljeskella ympäriinsä. Rannatkaan ei kamalan kaukana ole. Voisin mennä toistekin.

    • |z|z|

      Mahtava hotelli sijainniltaan! Eikä muutenkaan valitettavaa.

    • Anonyymi

      tuli 8 kertaa käytyä kyseisessä hotellissa ja kaikki meni hienosti ja nyt viimeisellä kerralla alko se perus lasku väärentely pois lähtiessä.ens vanhalta pariskunnalta 300 euroa laskua muka alkoholi juomista joita oli altaalla juoneet vaikka pariskunnasta vain nainen joi viiniä ja maksoi kaiken heti.iteltä yrittivät 220 euroa maksamattomista ruuista ja kaljoista jotka joka ilta kuittasin allas baariin.jos et maksa et saa passia näin siellä uhattiin.eli välttäkää tuo paikka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9739
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      400
      4180
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      89
      2897
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2835
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      206
      2601
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe