Moi
Ostin Nokia C5 ja kun katson Asetukset / ohjelmistopäivitys - kohtaa, niin siellä olisi yksi tärkeä puhelinohjelmisto, 985 kt. Mutta minulla ei ole puhelimessa nettiyhteyttä.
Laajakaista on kotona, saunalahden ja samoin mobiililaajakaista.
Siis, onko tuo päivityseli puhelinohjelmisto, 985 kt, tarpeellinen ja saako sen maksutta? Vai paljonko pitää maksaa?, jos onnistuu muodostaa internet-yhteys puhelimesta?
Puhelimessa minulla ei ole mitään erityistä pakettia, vain soittamista ja textareita.
Nokia C5 ja päivitys
7
145
Vastaukset
- 5230,. (500)
Nokia suite löytää myös päivitykset,eli lataa se tietokoneelle ja päivitä puhelin ilmaiseksi,päivitykset on aina maksuttomia jos ei oteta huomioon mahdollisia 3g datakuluja eli sellasille lähinnä keillä ei ole edes tietokonetta
- Miten päivitys. ?
Moi. Kiitos sinulle. Nokia suite? Eli tuollainenko tuli laatikossa mukana? En tiedä mitä ne kaikki mukana tulleet ovat. Mutta kun siellä varmaan on tuo, niin asennan sen tietokoneelle. sitten lataan sen kyseisen päivityksen usb-johdolla tietokoneesta puhelimeen. Näinkö? Ja ei maksa mitään. Päivityksestä on siis hyötyä?
- 5230,. (500)
Juuri noin,eikä maksa mitään.Päivitykset kannattaa aina asentaa
Nokia Suiten voi asentaa tietokoneelle täältä: http://www.nokia.com/fi-fi/tuki/tuote/c5-00/lataukset/
- Miten päivitys. ?
Hienoa! KIitos paljon! Koneessa on windows vista ja sitten toisessa, eli läppärissä on windows 7.
- Miten päivitys. ?
Ei onnistunut vielä. Siis Nokian laatikossa on lyhyt musta johto, ainoa minkä toinen pää sopii usb-väylään. No, laitoin sen ja käynnistin Nokian suiten tietokoneelta, jonne sen asensin. laitoin nettiyhteyden päälle. Hain erikseen puhelimesta Ohjelmistopäivitys, jonka lopuksi ( samalla kun Nokia suite asensi jotain versiota ) tuli sim-kortin rekisteröinti epäonnistui ja sitten kenttä katosi, enkä voinut soittaa mihinkään. Otin sim-kortin pois, akun myös ja käynnistin uudestaan. sitten kenttä oli taas ok.
Siis; pitääkö minun tehdä puhelimella muuta nyt kuin vain laittaa tuo johto kiinni?
Ja sittenkö annan tietokoneelle asentamani Nokia suite- ohjelman asentaa kaikki mitä se tarjoaa??
Ja kenttä ei sitten uudestaan katoa? - 5230,. (500)
Suite hoitaa päivitykset,puhelimeen ei tarvi koskea ellei se isoissa ohjelmistopäivityksissä pyydä pin koodia,seuraa suiten ohjeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110