Kuva yhteystietoihin

Miten?

Ostettiin vaimolle tuo Samsung Galaxy S lll ja ongelmana on se, että yhteystietoihin en pysty lisäämään kuvaa. Nokialaisissa se oli helppoa, mutta tässä en onnistu, enkä edes löydä mitään tietoa netistä tai lataammastani ohjekirjasta. Onko niin ettei se kuvan lisääminen ole edes mahdollista? Alkaa tuo näkökin olemaan sillä tasolla, että se kuva helpottaisi soittajan tunnistamisessa.

27

12488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpompaa kuin Nokia

Se on ääretömän helppoa!

Lepuuta sormea sen tyhjän kuvan kohdalla hetken yhteystiedoissa,, tulee valikko jossa lisää kuva..
      sit käi onnistuu ihan heittämällä..
      Joudut valiseen kameran , kansion ja oliko joku muukin..

sit valitset kuvan ja sit siihen tulee raamit joita voi venytellä kaksioisliikeellä ja siirellä sormella..

kun valmis ,, liitä kuva.. :D

• Saa kuvat !!!!

Tai sit muokaa yhteystietoja ja sitten toi edellinen ..

• :D :D :D
        Saa kuvat !!!! kirjoitti:

Tai sit muokaa yhteystietoja ja sitten toi edellinen ..

Androidissa muutenkin pääsee joidenkin yksittäisten juttujen asetuksiin, kun lepuutaa sormea sen päällä pari kolme sekekunttia ..

Tai "maalaammaan" kuvia tai musiikkia tai videoita..

Kolmantena asetuksia pääsee hiplaan sillä kolmannella napilla joka ei ole koti nappula eikä takaisin nappulka vaan se kolmas jossa on valikon kuva, viivoja päälekkäin.
        se on aina sen avoimmen jutun asetuksista kyse.. eli jos kamera auki ja painaa sitä tulee kamera asetukset..

myös yläpalkin voi vetää alas, jolloin sielläkin on joidenkin sovellusten asetukset,, sovelluksen ollessa auki!

Myös kun kuva on auki,, sitä valikko nappia painamalla tulee valikko jossa on ASETA.
        sieltä löytyy myös yhteystieto... :D
        Ja voit asettaa kuvan myös sitäkautta yhteystietoihin.

• ihan helposti

En tiedä juuri tuosta puhelimesta, mutta Gioon sain Kiesin kautta synkronisoimalla yhteystiedot. Minulla se synkronisoi Outlookista, mutta ehkä muitakin valintoja on. Jos minulla oli Outlookin yhteystiedoissa kuva, siirtyi se Gioonkin!

• Tibu

Ja näytti olevan helppoa myös synkata auton tieoihin koko puhelinluettelo. Ainakin S4 tapauksessa. Tosin joitain nimiä pitää kuunnella auton kertomana. Se kun tykkää vaan englannin kielestä. Muutoin toimii jees, ihan vaikka sanomalla (suomeksi) cool Enni.

• Sumsang

Galleria->albumit->haluttu kansio->valitse kuva->asetukset->aseta->yhteyshenkilön valokuva.. että sikäli helppoa.

• Sam

Tämä on perätön ohje - noinhan sen Luulisi menevän mutta ei se toimi noin. Tiedän viisi Samsung käyttäjää itseni lisäksi jotka eivät ole saaneet kuvaa yhteystietoihin. Kaiken huippuna Samsung-liikkeen myyjä!!

• Vanha ketju mutta vielä helpompi tuolta osoitekirjan kautta.

• Tyhmä kuin saapas

Kerroppa sitten miten se tehdään sieltä "osoitekirjasta", siis yhteystietojen kautta. Minä en ainakaan saa sitä pelaamaan. Kuvan paikkaa kun pitää pohjassa ei tapahdu mitään. Ei onnistu edes "muokkaa" komennolla.. Nyt osaaminen peliin!!

• S3 mallissa avataan osoitekirja ja sen jälkeen painetaan pitkään valittua yhteystietoja ja "muokkaa". Tämän jälkeen painetaan vasemmassa ylänurkassa olevaa harmaata "kasvojen" kuvaa ja valitaan yhteystiedolle kuva.

• Että näin

No minäpä kerron vastauksen!

Yhteystiedot pitää olla asetuksena google tili, tai kaikki yhteystiedot... Jos ovat "sim-kortti", niin kuvia ei pysty yhteystietoihin laittamaan. Kannattaa tarkistaa myös Asetukset->tilit, että automaattinen syncronointi on käytössä. Oltava syncronointi käytössä.. Että silleen.

• Noin juuri. Synkronoinnin ei ole pakko olla käytössä mutta suositeltavaa se olisi.

• NÄIN

Yhteystieto täytyy tallentaa puhelimen musitiin, ei sim kortille, jotta kuvan pystyy lisäämään.

• Samsunghämmennys

Miten sim-kortin yhteystiedot saa sitten kopioitua kaikki laitteelle tai googletiliin? Yksitellenkö?

• Riippuu mallista mutta yleensä tämä onnistuu "Yhteystiedot" sovelluksen kautta ja halutessaan kaikki kerralla.

Google tilille ne menee puhelimen muistista jos on niin sallinut puhelimen Googlen tiliasetuksista.

• minä

En älyy miten ne yhteystiedot siis saa sim-kortilta puhelimen muistiin??? :o ku mul on melkein kaikki sim-kortilla...

• minä kirjoitti:

En älyy miten ne yhteystiedot siis saa sim-kortilta puhelimen muistiin??? :o ku mul on melkein kaikki sim-kortilla...

Mistä puhelmista on kyse?

• minä
        minä kirjoitti:

Nii mul on toi samsung galaxy s3 mini

• minä

• Samsungeienäähämmenn

Kiitos! Löysin. Tuo/vie-komento ei ollut intuitiivinen samsung-aloittelijalle, mut huh.

• ei tietävä

hei
      sama ongelma calaxy s 4 minulla
      apua!
      siis kuvan siirto nimeen

• Ne pitää siirtää ensin laitteen muistiin. Muuten ei onnistu.

• ei tietävä

siis miten??
      eka samsungi mulla, ollut nokia miehiä

• Yhteystiedot sovelluksesta onnistuu.

• onnetonnn

Ostin itse just uuden Anroid puhelimen. Kuvat ja muutkin yhteystiedot ohjelmoitiin vanhasta koneesta uuteen. Mutta miten saan ohjelmoitua kuvan yhteystietoihin, kuten oli aiemmassakin puhelimessa. Ei se näytä onnistuvan mitenkään. Neuvokaa

• sieltälöytyy

Yhteystiedon asetuksista..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8237
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      112
      5764
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5231
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5206
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3851
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3041
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2757
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2558
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2532
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2491
    Aihe