Ostettiin vaimolle tuo Samsung Galaxy S lll ja ongelmana on se, että yhteystietoihin en pysty lisäämään kuvaa. Nokialaisissa se oli helppoa, mutta tässä en onnistu, enkä edes löydä mitään tietoa netistä tai lataammastani ohjekirjasta. Onko niin ettei se kuvan lisääminen ole edes mahdollista? Alkaa tuo näkökin olemaan sillä tasolla, että se kuva helpottaisi soittajan tunnistamisessa.
Kuva yhteystietoihin
27
12488
Vastaukset
- helpompaa kuin Nokia
Se on ääretömän helppoa!
Lepuuta sormea sen tyhjän kuvan kohdalla hetken yhteystiedoissa,, tulee valikko jossa lisää kuva..
sit käi onnistuu ihan heittämällä..
Joudut valiseen kameran , kansion ja oliko joku muukin..
sit valitset kuvan ja sit siihen tulee raamit joita voi venytellä kaksioisliikeellä ja siirellä sormella..
kun valmis ,, liitä kuva.. :D- Saa kuvat !!!!
Tai sit muokaa yhteystietoja ja sitten toi edellinen ..
- :D :D :D
Saa kuvat !!!! kirjoitti:
Tai sit muokaa yhteystietoja ja sitten toi edellinen ..
Androidissa muutenkin pääsee joidenkin yksittäisten juttujen asetuksiin, kun lepuutaa sormea sen päällä pari kolme sekekunttia ..
Tai "maalaammaan" kuvia tai musiikkia tai videoita..
Kolmantena asetuksia pääsee hiplaan sillä kolmannella napilla joka ei ole koti nappula eikä takaisin nappulka vaan se kolmas jossa on valikon kuva, viivoja päälekkäin.
se on aina sen avoimmen jutun asetuksista kyse.. eli jos kamera auki ja painaa sitä tulee kamera asetukset..
myös yläpalkin voi vetää alas, jolloin sielläkin on joidenkin sovellusten asetukset,, sovelluksen ollessa auki!
Myös kun kuva on auki,, sitä valikko nappia painamalla tulee valikko jossa on ASETA.
sieltä löytyy myös yhteystieto... :D
Ja voit asettaa kuvan myös sitäkautta yhteystietoihin.
- ihan helposti
En tiedä juuri tuosta puhelimesta, mutta Gioon sain Kiesin kautta synkronisoimalla yhteystiedot. Minulla se synkronisoi Outlookista, mutta ehkä muitakin valintoja on. Jos minulla oli Outlookin yhteystiedoissa kuva, siirtyi se Gioonkin!
- Tibu
Ja näytti olevan helppoa myös synkata auton tieoihin koko puhelinluettelo. Ainakin S4 tapauksessa. Tosin joitain nimiä pitää kuunnella auton kertomana. Se kun tykkää vaan englannin kielestä. Muutoin toimii jees, ihan vaikka sanomalla (suomeksi) cool Enni.
- Sumsang
Galleria->albumit->haluttu kansio->valitse kuva->asetukset->aseta->yhteyshenkilön valokuva.. että sikäli helppoa.
- Sam
Tämä on perätön ohje - noinhan sen Luulisi menevän mutta ei se toimi noin. Tiedän viisi Samsung käyttäjää itseni lisäksi jotka eivät ole saaneet kuvaa yhteystietoihin. Kaiken huippuna Samsung-liikkeen myyjä!!
Vanha ketju mutta vielä helpompi tuolta osoitekirjan kautta.
- Tyhmä kuin saapas
Kerroppa sitten miten se tehdään sieltä "osoitekirjasta", siis yhteystietojen kautta. Minä en ainakaan saa sitä pelaamaan. Kuvan paikkaa kun pitää pohjassa ei tapahdu mitään. Ei onnistu edes "muokkaa" komennolla.. Nyt osaaminen peliin!!
S3 mallissa avataan osoitekirja ja sen jälkeen painetaan pitkään valittua yhteystietoja ja "muokkaa". Tämän jälkeen painetaan vasemmassa ylänurkassa olevaa harmaata "kasvojen" kuvaa ja valitaan yhteystiedolle kuva.
- Että näin
No minäpä kerron vastauksen!
Yhteystiedot pitää olla asetuksena google tili, tai kaikki yhteystiedot... Jos ovat "sim-kortti", niin kuvia ei pysty yhteystietoihin laittamaan. Kannattaa tarkistaa myös Asetukset->tilit, että automaattinen syncronointi on käytössä. Oltava syncronointi käytössä.. Että silleen. Noin juuri. Synkronoinnin ei ole pakko olla käytössä mutta suositeltavaa se olisi.
- NÄIN
Yhteystieto täytyy tallentaa puhelimen musitiin, ei sim kortille, jotta kuvan pystyy lisäämään.
- Samsunghämmennys
Miten sim-kortin yhteystiedot saa sitten kopioitua kaikki laitteelle tai googletiliin? Yksitellenkö?
Riippuu mallista mutta yleensä tämä onnistuu "Yhteystiedot" sovelluksen kautta ja halutessaan kaikki kerralla.
Google tilille ne menee puhelimen muistista jos on niin sallinut puhelimen Googlen tiliasetuksista.- minä
En älyy miten ne yhteystiedot siis saa sim-kortilta puhelimen muistiin??? :o ku mul on melkein kaikki sim-kortilla...
minä kirjoitti:
En älyy miten ne yhteystiedot siis saa sim-kortilta puhelimen muistiin??? :o ku mul on melkein kaikki sim-kortilla...
Mistä puhelmista on kyse?
- minä
minä kirjoitti:
Nii mul on toi samsung galaxy s3 mini
minä kirjoitti:
Nii mul on toi samsung galaxy s3 mini
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201211/20121130170531974/GT-I8190_UM_Open_Jellybean_Fin_Rev.1.0_121127.pdf
Sivulla 50 on kerrottu yhteystietojen siirrosta.- minä
vapunen kirjoitti:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201211/20121130170531974/GT-I8190_UM_Open_Jellybean_Fin_Rev.1.0_121127.pdf
Sivulla 50 on kerrottu yhteystietojen siirrosta.Kiitos kiitos kiitos!!! Löytyi! Hyvää uutta vuotta 2014!!! ;)
- Samsungeienäähämmenn
Kiitos! Löysin. Tuo/vie-komento ei ollut intuitiivinen samsung-aloittelijalle, mut huh.
- ei tietävä
hei
sama ongelma calaxy s 4 minulla
apua!
siis kuvan siirto nimeen Ne pitää siirtää ensin laitteen muistiin. Muuten ei onnistu.
- ei tietävä
siis miten??
eka samsungi mulla, ollut nokia miehiä Yhteystiedot sovelluksesta onnistuu.
- onnetonnn
Ostin itse just uuden Anroid puhelimen. Kuvat ja muutkin yhteystiedot ohjelmoitiin vanhasta koneesta uuteen. Mutta miten saan ohjelmoitua kuvan yhteystietoihin, kuten oli aiemmassakin puhelimessa. Ei se näytä onnistuvan mitenkään. Neuvokaa
- sieltälöytyy
Yhteystiedon asetuksista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491