Mopsi yksin kotosalla?

Doris

Heippa kaikille! Ollaan harkittu mopsin ottoa reilun kokoiseen kerrostalo asuntoon. Mutta ongelma on, että minua jännittää, että mitä jos koira sattuukin esimerkiksi haukkumaan hirveesti yksin jäädessään.. Onko mopsin omistajilla ollut juuri tällaisia ongelmia? Ei vaan haluaisi ottaa koiraa, mistä joutuisi sitten luopumaan. = / Miten teidän mopsit ovat pärjänneet yksin kotosalla?
Kiitos vastauksistanne! :)

6

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      mieluummin ranskanbulldoggi....

      • Kokemukseni

        Ihan hyvin oma mopsini kerrostalossa pärjäsi, ei ainakaan kukaan antanut poikkipuolista palautetta päivähaukkumisesta. Mutta kyllä ainakin oma mopsini reagoi muiden koirien haukkumiseen samassa talossa kun olin paikalla, joten kukaties on jutustellut muulloinkin.


    • Eihaukkuhaavaatee

      Ei kai nyt mopsista tai muustakaan koirasta haukkumisen takia lähdetä luopumaan? Eikös silloin pitäisi hakea muuta ratkaisua siihen haukkuongelmaan? Jos ajattelet jo etukäteen ettet voisi pitää asunnossa haukkuvaa koiraa niin ehkä voisit vielä harkita otatko ylipäänsä koiraa tuohon asumismuotoon.

    • ....

      Itselläni mopsi on pienestä pitäen tottunut olemaan yksin eikä naapureilta ainakaan ole mitään valituksia tullut. Olen kuunnellut oven takana ja pitänyt meteliä käytävässä niin ei kuulu haukkumista meidän oven takaa. Ja eiköhän se ole aika koira kohtaista että haukkuuko vai ei.

    • tipu

      Mun mopsi harvoin ainakin haukkuu yksin ollessaan, en ainakaan koskaan ole kuullut mitään, eikä naapurit ole valittaneet. Muutenkin, mopsit haukkuvat yleensä aika vähän, eikä äänikään ole kovin kova..

      Suosittelen kyllä kovasti koiraroduista nimenomaan mopsia :) Ihanampia koiria ei voi ollakaan...

    • mopsi tai ei

      Normaali koira ei itekseen hauku ihan huvin vuoksi.Jos kuuluu et pihalla joku haukkuu ehkä vastaa tai rapussa kolataan ni voi haukkua,mut ei mikään koira lakkaamatta hauku.Mulla oli 3 isoo koiraa ja olin töissä eli koirat keskenään n 7 tuntii.Välillä kyselin kun olin just muuttanut ni naapureilta niin ei kuulu haukkumista.kun siihen muutti koiranvihaaja niin johan alkoi mun koirat haukkuun,mikä ei ollut edes totta.Mut tietty mikä tahansa koira jos on jatkuvasti pitkii päivii yksin voi itkee ja haukkuu ikävästä,sitä kun ei voi ennustaa.Ja paljon riippuu minkälaista porukkaa asuu rapussa,esim lapset voi kiusallaan mennä soittaan ovikelloo kun haluuvat kuulla ku koira haukkuu.Kaikkeen kannattaa varautua kerrostalossa,mut paljon auttaa asiaa jos on ok välit naapureiden kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe