Powerpark 21.7.2012

Se ORJA paitainen

Hei! Sinä nuori mies, joka olit tänään 21.7 powerparkissa jäit mun mieleen :) Olit luultavasti perheesi kanssa siellä. Sinulla oli mukana veli, sisko ja vanhempasi. Sinulla ja veljelläsi oli valkoiset hupparit, jossa oli mustia kuvioita. Sinun paidassa oli ainakin takana tekstiä. sinulla oli jalassa farkut. Sinulla oli vaalenruskeat hiukset. Isälläsi oli musta takki päällä, siskollasi (?) oli vaalenpunainen t-paita ja vaaleat pitkät hiukset, hänellä oli välillä silmälasit päässä, äidilläsi (?) oli valkoinen takki ja pitkät hiukset.

Seurasitte veljenne kanssa minua moneen laitteeseen ja laitteeseen meno vuoroa odotellessa meillä oli silmäpeliä. Kun menin cobraan tulit ihan minun taakse seisomaan. Kun menimme viimeisen kerran Dragon Tower:iin hymyilin sinulle ja käänsit katseesi alas. Kun tulimme siitä pois veljesi ja isäsi juoksivat äiti ja siskosi luokse, mutta sinä jättäydyit jälkeen. Oli lähellä, etten olisi ottanu sinua kiinni ja sanonut jotain, mutta en tiennyt mitä. Seurasin teitä vielä, kun menitte vessaan ja lähditte pois powerparkin portista. Parkkipaikalle asti seurasin, mutta et varmaan enää huomannut minua. Mutta päiväni meni mukavasti, kun meillä oli silmäpeliä. Toivottavasti tunnistit itsesi tästä kuvauksesta, kun en kysynyt sinulta mitään.

0

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        46
        7545
      2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        33
        4163
      3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        57
        3675
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        50
        3170
      5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        17
        2846
      6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        56
        2456
      7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        54
        2378
      8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        40