nykyelämästä

2012

miksi, ja mksi,me ihmiset, emme jaksa, eikä läheisemme jaksa, vaikeata on
toivoisinkin tälle palstalle,kaiken pahuuden,ja pahan mielen lietsominen,toisten mollaaminen loppuisi,voisimmeko sanoa, jotakin kaunista,ottaa kaveria kädestä kiinni ja kysyä miten jaksat tänään,meillä jokaisella on omat vahvuudet ja puutteet..
rakkaudella kaikille.

15

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se niin ihanata!

      Joo, kirjoitetaan tänne vaan kaikkee kaunista pilvihöttöä eikä mitään pienintä vihjaustakaan mistään ongelmista tai kritiikin paikoista. Minkäänlaista kritiikkiä ei tarvita ollenkaan. Se on turhaa. Annetaan kaikkien olla vaan omissa oloisaan ja tehdä rauhassa mitä haluavat. Tekevät sitten hyviä tekoja aivan itsestään. Oikeastaan poliisia ja oikeuslaitostakaan ei tarvita. Ajatellaan vaan kauniisti kaikesta. Kritiikki on niin väärin!!!!! Ymmärretään vaan kaikkia mahdollisia tekoja...

      • mamu rules!

        Hyvä, että osataan ajatella positiivisesti. Kaikesta huolimatta Kainuu tarvitsee lisää moniosaajia eli mamuja ja mielellään tuhansia eikä mitään kymmeniä.


      • 346

        kritiikkiä pitää olla ,rakentavaa , suvatisevuutta.joskus mietyttää, jos vanhemmat ovat sitä mieltä että pennut saa tehdä mitä haluaa, niinkuin vähän näyttää siltä.
        missä on vanhemmuus haloo. haloo.


      • Teeggari.

        Elämässä voi olla tyytyväinen monestakin asiasta, ja kiitollinen myös. Ei sen tarvitse olla mitään pilvihöttöä. Ongelmista voi ja pitääkin keskustella, joskaan mitään keskustelua todellisista ongelmista ei näillä palstoilla näyt. Kritiikkikin on sitä, mitä se on.

        Poliisi ja oikeuslaitos eivät ole mitään negatiivista vaan niillähän on nimenomaan turvallisuutta lisäävä ja usein myös elämänlaatua lisäävä merkitys, samoin positiivinen vaikutus yhteiskuntajärjestelmään. Ihmeitä kyllä kommentoit, ei voi muuta kommentoida.

        Kauniisti ja myönteisesti ajatteleminen on taitolaji sinällään, on huomattavasti helpompaa olla kyyninen ja negatiivinen. Myönteisyys ei tarkoita kaiken ymmärtämistä tai sietämista---

        Mutta mitäpä tässä selittelemään....helmiä sioille....


    • juntit

      Ei minulla ,eikä läheisilläni ole mitään huolta jaksamisesta.Se tuo maalaistausta antaa hyvät lähtöeväät elämälle

      • kärsinyt paljon

        huomenna voi olla toisin,vaikka kunka olet maalaistaustainen


    • juntit

      Ei ole.Maalaistausta takaa, että selviydyn mistä tahansa

    • työelämässä

      usein kysyin työkavereiltani; mitä kuuluu, mites jakselet jne!

      He kertoivat kuulumisiansa todella paljon minulle sitten, myötäelin kanssaan, mutta, itsekseni ajattelin, kun minulta ei kysynyt muut kuin pomoni, ihana nainen (itsekkin nainen olen), mitä sinulle nyt kuuluu, miten jakselet, kysyin samoin häneltä ja kerrottiin asioistamme toisille!
      Meille työpaikan palavereissa just sanottiin, että kysy kaveriltasi miten jakselet jne....

      Itse sitten ajattelin, että olen sellainen ihminen, jolle työkaverit uskaltavat avautua ongelmistaan kotona ja työpaikalla, mutta olivatko niin itsekeskeisiä, etteivät osanneet kysyä minulta miten mulla menee!
      No, jo kouluaikoina monet tytöt avautuivat asioistaan minulle koulubussissa vieressä istuessaan jne.

      Asiakaspalvelussa töissä olemme.

    • huoletonhelvi

      älä kuitenkaan kanna kaikkia maailman murheita hartioillasi

      • 2012

        heippa kaikille. olen lukenut kommenntejanne,kiitos että on saatu keskustelua aikaseksi.sen olen tullut nähneeksi itsekin ,ei pientä ihmistä oteta huomioon ,
        nykymaailma,pelaa vain rahasta.se raastaa rintaani.kaikki tuntuu joskus niin niin toivottomalle, yhdessä rakkaat ystävät ,pidetään toisistamme huolta.niinkauan kun on toivoa , niinkauan on elämää., puhumalla ,kuuntelemalla.
        rohkeasti kertomalla, että nyt vituttaa niin paljon,että pää halkeaa.
        veikko lavin sanoilla , jokainen ihminen on laulun arvoinen.palataan
        .


      • rahatloppu
        2012 kirjoitti:

        heippa kaikille. olen lukenut kommenntejanne,kiitos että on saatu keskustelua aikaseksi.sen olen tullut nähneeksi itsekin ,ei pientä ihmistä oteta huomioon ,
        nykymaailma,pelaa vain rahasta.se raastaa rintaani.kaikki tuntuu joskus niin niin toivottomalle, yhdessä rakkaat ystävät ,pidetään toisistamme huolta.niinkauan kun on toivoa , niinkauan on elämää., puhumalla ,kuuntelemalla.
        rohkeasti kertomalla, että nyt vituttaa niin paljon,että pää halkeaa.
        veikko lavin sanoilla , jokainen ihminen on laulun arvoinen.palataan
        .

        ystävät", ... kaverit`... "hävisi... vituttaa, vaan ottavat toki yhteyttä jos/kun on ittellä hätä...!


    • siinä syy

      Ihmisillä on paha olla - ei ole Jumalan rauhaa ja sydämessä! Elämä on silloin tyhjää ja vailla tarkoitusta.

      • Toinen totuus

        Mikä näistä maailman 8000 jumaluudesta nyt rauhaa on tarjoamassa? Minun tietääkseni valtaosa jumaluuksista on sotaisia narsisteja, jotka eivät paljon rauhasta välitä.


    • miksi kiusaa

      Ainakin Puolangan uskovat ovat täysiäitsekkäitä piruja. Kiusaavat toisia.

      • maalaistausta

        Tässåpä asijaa.oli sitten maalais tai kerrostalotaustat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe