Lempi biisi!

Mikä kesä?

Oma: Valvomo-Mikä kesä?

17

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susu_Pala

      justin bieber - boyfriend

      • painuhelevettiin

        justin bieber sucks, niin se ny vaa on.


    • Mikä kesä?

      Täs ei ollu kysymyksii, kenest tykää ja kenest ei... Pyysin vain kertoo lempi biisi:) Kaikil on oikeus suosikkibiiseihin, näin se vain on;D

    • asklhfkjashjhg
      • Mäkgälis on Bäck

        Kartiotrolli


    • Olen suomalaineeeen!

      Kari Tapio - Olen suomalainen
      Ihan paras biisi! Älkää dissakko! ;)

      • ArmasAaa-ii-ka

        Suvivirsi


    • uuuuuh

      juju - 7 ämmää aiivan mahtava biisi!!1

      • mr penis

        Räpätzin - sun pillus


      • Vihersilmä@98
        mr penis kirjoitti:

        Räpätzin - sun pillus

        One Direction - Rock Me


      • FC taloussiirappi

        en jaksa cheekin biisejä täällä luettelemaan... Saan yhtälailla turpaan kun meiän suomen leijonakissanpennut... No, hienosti se suomi pelasi mutta ruotti pelas paremmin.
        No laitetaan vaikka Macklemore & Ryan Lewis - Cant hold us


      • juzojj
        FC taloussiirappi kirjoitti:

        en jaksa cheekin biisejä täällä luettelemaan... Saan yhtälailla turpaan kun meiän suomen leijonakissanpennut... No, hienosti se suomi pelasi mutta ruotti pelas paremmin.
        No laitetaan vaikka Macklemore & Ryan Lewis - Cant hold us

        Pitbull ft arianna sexy peapole ja pitbull ft ahmed chawki habibi i love you


      • mr penis
        juzojj kirjoitti:

        Pitbull ft arianna sexy peapole ja pitbull ft ahmed chawki habibi i love you

        Pit bull - hotelroom


    • U un kivu kirjain!

      Mun lempu biisu un mun uma biisu, junka uun tehnu.

    • pumba

      Kiss - i was made for loving you

    • En osaa kertoa yhtä lemppari, joten pistän jonkunlaisen TOP-10 listan.

      1. Guns N' Roses - You Could Be Mine
      2. Kotiteollisuus - Lemminkäisen Laulu
      3. Twisted Sister - We're Not Gonna Take It
      4. Nightwish - Sleeping Sun
      5. Nightwish - Amaranth
      6. Metallica - Enter Sandman
      7. Kotiteollisuus - Soitellen Sotaan
      8. Disturbed - Meaning Of Life
      9. Klamydia - Takapihojen Rocktähdet
      10. Iron Maiden - The Trooper

      On vielä muitakin, paljon, mutta eivät mahdu tälle listalle. Biisit eivät ole missään parhausjärjestyksessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe