Oma: Valvomo-Mikä kesä?
Lempi biisi!
17
185
Vastaukset
- Susu_Pala
justin bieber - boyfriend
- painuhelevettiin
justin bieber sucks, niin se ny vaa on.
- Mikä kesä?
Täs ei ollu kysymyksii, kenest tykää ja kenest ei... Pyysin vain kertoo lempi biisi:) Kaikil on oikeus suosikkibiiseihin, näin se vain on;D
- asklhfkjashjhg
- Mäkgälis on Bäck
Kartiotrolli
- Olen suomalaineeeen!
Kari Tapio - Olen suomalainen
Ihan paras biisi! Älkää dissakko! ;)- ArmasAaa-ii-ka
Suvivirsi
- uuuuuh
juju - 7 ämmää aiivan mahtava biisi!!1
- mr penis
Räpätzin - sun pillus
- Vihersilmä@98
mr penis kirjoitti:
Räpätzin - sun pillus
One Direction - Rock Me
- FC taloussiirappi
en jaksa cheekin biisejä täällä luettelemaan... Saan yhtälailla turpaan kun meiän suomen leijonakissanpennut... No, hienosti se suomi pelasi mutta ruotti pelas paremmin.
No laitetaan vaikka Macklemore & Ryan Lewis - Cant hold us - juzojj
FC taloussiirappi kirjoitti:
en jaksa cheekin biisejä täällä luettelemaan... Saan yhtälailla turpaan kun meiän suomen leijonakissanpennut... No, hienosti se suomi pelasi mutta ruotti pelas paremmin.
No laitetaan vaikka Macklemore & Ryan Lewis - Cant hold usPitbull ft arianna sexy peapole ja pitbull ft ahmed chawki habibi i love you
- mr penis
juzojj kirjoitti:
Pitbull ft arianna sexy peapole ja pitbull ft ahmed chawki habibi i love you
Pit bull - hotelroom
- U un kivu kirjain!
Mun lempu biisu un mun uma biisu, junka uun tehnu.
- pumba
Kiss - i was made for loving you
En osaa kertoa yhtä lemppari, joten pistän jonkunlaisen TOP-10 listan.
1. Guns N' Roses - You Could Be Mine
2. Kotiteollisuus - Lemminkäisen Laulu
3. Twisted Sister - We're Not Gonna Take It
4. Nightwish - Sleeping Sun
5. Nightwish - Amaranth
6. Metallica - Enter Sandman
7. Kotiteollisuus - Soitellen Sotaan
8. Disturbed - Meaning Of Life
9. Klamydia - Takapihojen Rocktähdet
10. Iron Maiden - The Trooper
On vielä muitakin, paljon, mutta eivät mahdu tälle listalle. Biisit eivät ole missään parhausjärjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437