Onkologit voisivat sanoa rehellisesti, miten asiat ovat: todettiin uusiutunut suolistosyöpä - kn ajattelee minkälasta höttöä suolet ovat niin millähän todennnäköisyydellä sieltä saa pois toisen kerran kaikki syöpäsolut? Jos kasvain on selvarajainen mahdollisuuksia on jokinlaisia, mutta silti - ovathan ne syöpäsolut ehtineet levitä verenkierron mukana....mitä sitten, tämä elämä vain loppuu, kaikkihan me kuolemme, minä olen 67 vuotias.
Onkologit voisivat sanoa suoraan..
5
156
Vastaukset
- eräs meistä.
Totuuden jokainen haluaisi tietää.
- hoid.
Onkologeilla ei ole kristallipalloa tai muutakaan jolla voisi sanoa tarkalleen mitä edessä on. Tämä nyt vain on fakta.
Prognooseja voi toki antaa, viitteellisiä. - eräs meistä.
Jokainen syöpä käyttäytyy erilailla.
- seela zcz
Ymmärrän sen kyllä, jotenkin vain tuntuu siltä että mitä kannattaa edes yrittää ?
Saa kipuineen, rankkoine lääkitykseen joitain kuukausia lisää elinaikaa....
- -ra
Samoin ajattelin minäkin kun syöpä todettiin,ajattelin jotta elin vuosia on muutama,nyt on lisäaikaa tullut jo 5v,Päätös on kuitenkin tehtävä itse ja se ei helppoa ole.Voimia sinulle. Lääkärin kanssa kannattaisi jutella mitä mieltä hän on tilanteestasi.Toivottavasti se olisi hoidettavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571317Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen731146- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27969- 15939