Wlan katoaa.

Hermani

Ostin pari viikkoa sitten uuden iMacin, mutta nyt huomasin oudon ongelman, wlan katoaa silloin tällöin, eikä sen jälkeen enää löydä yhtään verkkoa. Wlanin pois/päälle laittaminen ei autoa, ainoastaan tietokoneen uudelleenkäynnistäminen.

Onko jotain ratkaisua, kun on tosi ärsyttävä bugi, kun joutuu käynnistämään koneen uudestaan muutaman tunnin välein.

iMac 21,5 ja Mac OS X 10.7.4

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Macbookpro

Eihän vika kuitenkin ole tukiasemassasi? Jos sieltä menee verkko poikki, niin se pitää käynnistää uudelleen. Tuo koneesi sammuttaminen saattaa todellisuudessa käynnistää tukiaseman uudelleen. Näin ainakin minä joudun tekemään Soneran verkossa toisinaan.

• Vika todennäköisemmin tukiasemmassa, ja voi johtua myös siitä, jos ympärillä on paljon langattomia laitteita, että kanavat yksinkertaisesti loppuu kesken. Eli sitten vaan vaihtaa langalliseen tekniikaan tai ottaa 5GHz alueen käyttöön.

• Hermani

Vika on tuskin tukiasemassa, sillä kannettava ja puhelin näkevät verkon. Mutta iMac ei näe yhtään verkkoa ja niitä on tällä hetkellä tuossa valikossa ainakin 6kpl (kerrostalossa kun asun).

• Hermani

Nyt on iMacin firmware päivitetty ja on asennettu Mac OS X Combo 10.7.4 päivitys, mutta sama ongelma edelleen :(

• iMAC WLAN

Missä MAC,siellä ongelma. Verkko-ongelmia kaikissa uusissa iMAC-koneissa LION käyttöjärjestelmässä.Ongelma Applella tiedossa , mutta korjausta ei vaan saada tehtyä.Kyllä kaduttaa siirtyminen pois Windows koneista.

• kde4

Tukiaseman firmware-päivitys sattaa hyvinkin ratkaista ongelman.

Omalla kohdalla näin kävi TeleWellin kohdalla. Malli on TW-EA510.

• Miksu_1977

Päivitä Mountain Lioniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe