Ostin pari viikkoa sitten uuden iMacin, mutta nyt huomasin oudon ongelman, wlan katoaa silloin tällöin, eikä sen jälkeen enää löydä yhtään verkkoa. Wlanin pois/päälle laittaminen ei autoa, ainoastaan tietokoneen uudelleenkäynnistäminen.
Onko jotain ratkaisua, kun on tosi ärsyttävä bugi, kun joutuu käynnistämään koneen uudestaan muutaman tunnin välein.
iMac 21,5 ja Mac OS X 10.7.4
Wlan katoaa.
7
369
Vastaukset
- Macbookpro
Eihän vika kuitenkin ole tukiasemassasi? Jos sieltä menee verkko poikki, niin se pitää käynnistää uudelleen. Tuo koneesi sammuttaminen saattaa todellisuudessa käynnistää tukiaseman uudelleen. Näin ainakin minä joudun tekemään Soneran verkossa toisinaan.
Vika todennäköisemmin tukiasemmassa, ja voi johtua myös siitä, jos ympärillä on paljon langattomia laitteita, että kanavat yksinkertaisesti loppuu kesken. Eli sitten vaan vaihtaa langalliseen tekniikaan tai ottaa 5GHz alueen käyttöön.
- Hermani
Vika on tuskin tukiasemassa, sillä kannettava ja puhelin näkevät verkon. Mutta iMac ei näe yhtään verkkoa ja niitä on tällä hetkellä tuossa valikossa ainakin 6kpl (kerrostalossa kun asun).
- Hermani
Nyt on iMacin firmware päivitetty ja on asennettu Mac OS X Combo 10.7.4 päivitys, mutta sama ongelma edelleen :(
- iMAC WLAN
Missä MAC,siellä ongelma. Verkko-ongelmia kaikissa uusissa iMAC-koneissa LION käyttöjärjestelmässä.Ongelma Applella tiedossa , mutta korjausta ei vaan saada tehtyä.Kyllä kaduttaa siirtyminen pois Windows koneista.
- kde4
Tukiaseman firmware-päivitys sattaa hyvinkin ratkaista ongelman.
Omalla kohdalla näin kävi TeleWellin kohdalla. Malli on TW-EA510. - Miksu_1977
Päivitä Mountain Lioniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221241
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43835
- 33621
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38567
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461