Jees, eli:
Mikä mac olisi paras videoiden editointiin, kevyeen ja koulutöihin? Hintaa saisi olla n. 1200€. Kauheasti sitä ei tarvisi kuljetella, että desktopitkin käyvät.
Sitten seuraava: Onko macin tietoturva hyvä, jos lataa jonkun virustorjuntaohjelman?
Nämä haluaisin tietää ennenkuin säästöt menevät väärään laitteeseen. Kiitti!
Muutama kysymys alkuun
3
102
Vastaukset
- 1stMacFinn
No, iMac tai Mac mini käy. Riippuu mitä sulla on ennestään, näyttö?
Tarvitset lisäksi runsaasti levytilaa niitä videoita varten.
Ja jos editointi tulee vakavammaksi, Final Cutin osto tulee eteen.- Shangteri
Näyttö löytyy, ja editointi on melko kevyttä, ja kaippa se 500 GB riittää.
- 1stMacFinn
Shangteri kirjoitti:
Näyttö löytyy, ja editointi on melko kevyttä, ja kaippa se 500 GB riittää.
Toki sen näytön voi liittää iMacin kakkosnäytöksi. Itsellä on mini olkkarikoneena, hieno värkki vaikkakin vm. 2006.
Ja tietoturvasofta on aika tarpeeton, maalaisjärki riittää. Toki softat kannattaa pitää ajan tasalla ja vain luotettavista lähteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402736Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201979Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977- 621934
- 881711