Minä vuonna vanha prisma on perustettu?

Tiedonhaluinen

Niin voisisiko joku auttaa. Minä vuonna vanha prisma on perustettu. Olisi mukavaa jos auttaisitte.

11

2670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedonhaluinen

Huom. Tarkoitan Hämeenlinnan vanhaa prismaa!

• Rakennusvuodet

Siis nykyistä Terraa? Avattu maaliskuussa 1996 ja sen jälkeen sitä vielä laajennettiin 1998 sekä sen jälkeen muutos Terraksi 2009.

• Tiedonhaluinen

Kiitos paljon!

• Tiedonhaluinen

Tietäisitö vielä minä vuonna Hämeenlinnan Citymarket on avattu? Kiitos jos autat tässäkin asiassa!

• Tiedonhaluinen
        Tiedonhaluinen kirjoitti:

Tietäisitö vielä minä vuonna Hämeenlinnan Citymarket on avattu? Kiitos jos autat tässäkin asiassa!

Tarkoitan Citymarket Tiiriötä.

• 1996 åkså
        Tiedonhaluinen kirjoitti:

Tarkoitan Citymarket Tiiriötä.

1996 ja rautakaupan tilat muutettiin 2006, kun uusi K-Rauta valmistui.

• bdhbdedju

totta kai autan! Se on perustettu joskus ajat sitten. piti saada isommat ovet, että omistajakin mahtuu kulkemaan. kun se ei enää mahtunut omaan kappaansa takaovesta ja sitten sen piti lyllertää etuoville. Venla tai joku? Kato netistä.

• Tiedonhaluinen

Selvä... Olisiko täällä joku joka voisi auttaa tuon kysymyksen kanssa?

• saxdsecdc

Eipä täällä ole varmaan yhtään tarpeeksi taitavaa psykiatria. neuvoisin menemään sairaalan päivystykseen.

• Kyllästynyt..

Jos menisit vaikka itse jos pitää tänne tulla viisastelemaan. Mutta kysyisin vielä tietääkö kukaan minä vuonna Citymarket Tiiriö on perustettu?

Kiitos jos joku voisi auttaa eikä viisastella...

• 16 vuotta sitten

Syyskuussa 1996.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe