Bannattu

ookke kara(ei kirj.)

Haluaisin näin täältä naapuripalstalta lähettää "kiitokset" sille henkilölle, joka tuon homman hoisi. Minulla on kyllä hyvin suuri aavistus tästä henkilöstä, eli 100%:n. Raukkamainen teko kaiken kaikkiaan. Koitahan järkätä vielä sama homma tänne ja pystytkö estämään blogikirjoitteluni. Onneksi puhelimet toimii samoin kuin skypekin, voin välittää tiedon sinun hommistasi. Kiitos.

83

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilperi571

      Sama ilmiö näköjään mun kohdalla!!
      Otatko Ookke yhteyttä sähköpostilla :
      suvilum@saunalahti. fi

      Onkohan Sotiksellekin käyny samoin!??

      Vilperi

      • innokas lukia

        Mistä tänään löytää Sotaventon aamunavauksen?


      • mörrimöykky

        Halusin aamulla lukea Sotavennon aamunavauksen, mutta myös minut oli bannattu. En ole koskaan kirjoittanut sinne, luen vain aina höpinät, koska Ookke ja Sotavento aloittavat aina päiväni mukavasti. Nyt sitten jäin ilman aamuhöinöitä.
        Vilperi, terkkuja Möykylle ja jatka päivittämistäsi mökkielämastä. Se on aina mukavaa luettavaa.


      • 123....
        innokas lukia kirjoitti:

        Mistä tänään löytää Sotaventon aamunavauksen?

        Sitä minäkin etsin
        Bannattu, ei ikinä kirjautunut, eikä kirjoittanut Cruzin kävijä.


      • bloggaaja myös
        innokas lukia kirjoitti:

        Mistä tänään löytää Sotaventon aamunavauksen?

        Onko Sotaventolla oma blogi? Saisiko osoitteen kiitos.


      • Sotavento (ei kirj.)
        bloggaaja myös kirjoitti:

        Onko Sotaventolla oma blogi? Saisiko osoitteen kiitos.

        Ei ole blogia, vaikka pääasiallisesti kirjoittelenkin. En ole myöskään Facebookissa, enkä twiittaa. Kirjoittelen näille koko kansan palstoille ja teen omia juttujani.
        Jos joskus saan päähäni "istahtaa omalle hiekkalaaatikolleni", laitan kyllä sitten osoitteen, toistaiseksi tykkään tästä vuorovaikutuksesta, yksinään höpinöinti on vähän ankeaa, sopii jollekkin epäsosiaaliselle yrmylle, mutta ei minulle.


    • Vielä aamulla pelasi

      Niin on täältäkin bannattu ja tiedän yhden muunkin joka kertoi samaa!

    • Sepi T

      Miten kirjoittajan saa banniin ellei ole keskustelufoorumin työntekijä? Vai onko joku myyrä? Kuka?

    • vilperi571

      Mä lähetin Plazan ylläpidolle jo viestin, mutta tuskinpa sunnuntaina mitään tekevät!?
      Aamuviestit minäkin sain kaikki luettua, mutta nyt ei pääse koko keskustelufoorumille.
      Jos jollain on tietoa tekijästä, niin voi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen; osoite on tuossa ylempänä.

      T. Vilperi

      • ookke kara(ei kirj)

        Tein myös "vikailmoituksen" plazalle mutta kuten sanoit se porukka on varmaan kirkonmenoissa. Odotellaan huomiseen.


      • Vilperi572

        Jos jollain on tietoa tekijästä, niin voi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen; osoite on tuossa ylempänä.

        Mitäs sitten tapahtuisi?


      • vilperi571
        Vilperi572 kirjoitti:

        Jos jollain on tietoa tekijästä, niin voi ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen; osoite on tuossa ylempänä.

        Mitäs sitten tapahtuisi?

        Jos se olisi osoittautunut jonkun yksittäisen henkilön tekemäksi mustamaalaukseksi, niin silloin olisi tietenkin pitänyt kerätä porukka jollain tavalla kasaan, että olisi voinut tehdä rikosilmoituksen.
        Lainsuoja se on meillä nettikirjoittajillakin.


      • hehe
        vilperi571 kirjoitti:

        Jos se olisi osoittautunut jonkun yksittäisen henkilön tekemäksi mustamaalaukseksi, niin silloin olisi tietenkin pitänyt kerätä porukka jollain tavalla kasaan, että olisi voinut tehdä rikosilmoituksen.
        Lainsuoja se on meillä nettikirjoittajillakin.

        ehheehhee. rikosilmotus. voi vattu miten hysteeristä porukkaa tää vilperi perikuntineen on. vai kuvaisko kanalauma paremmin teitä?


    • ookke kara(ei kirj.)

      Tuli varmaan hätäpäissään tehtyä vääriä johtopäätöksiä. Ajattelin onkohan eduskunnan suuri valiokunta järkännyt tuon homman, mutta taitaa se syyllinen löytyä plazalta. No voidaanhan sitä täälläkin jatkaa, vai mitä Vilperi. Laitoin tuon osoitteen ylös. Mummeli ainakin on bannattu, häneltä sain jo viestin. Terkkuja kaikille bannatuille.

      • salerosa***(ei kirj.

        Sen kerran kun plazalle eilen kirjoitin, niin johan tänään oli myös bannattu... mut en näköjään ole ainoa...:/


    • **LOL**

      Kaikki Kanaria off topic höpinöijät bannattu. Vihdoinkin plaza laittaa ne kuriin.

      • ookke kara(ei kirj.)

        Nyt sitten LOLLO saat meidät tänne riesaksesi. Parannahan vitsivarastosi.


    • vilperi571

      Sitä vartenhan se "höpinöitä" palsta siellä on, että voidaan höpistä vähän aiheen sivustakin! :)
      Suosituin palsta silläosiolla kun katselee viestien määrää ja lukukertoja! ;)

      Eiköhän ylläpito ole velvollinen jotain vastaamaan ainakin joillekin meistä, mutta pannaas kattoen.

      Pysytään ny Ookke tällä osiolla kuiteski ihan otsikon mukaisessa kirjoittelussa, kun tässä kuitenkin lievästi sivutaan Kanariansaaria!! :) :)

    • Hissun

      Älkää Plazan vakkarikirjoittajat huolestuko, bannaus ei koske vain teitä. Aamupäivällä minäkin yritin siellä käydä, vaan bannattu olin. En ole rekisteröitynyt Plazan vaan käyn siellä silloin tällöin. Jokin laajempi kämmi siellä on piuhoissa käynyt.

      • kissun

        :))))))))))))))))


      • Hissun
        kissun kirjoitti:

        :))))))))))))))))

        Niimpä.... Mukavaa päivän jatkoa sinulle!


    • Kuka ookke kuka?

      "Haluaisin näin täältä naapuripalstalta lähettää "kiitokset" sille henkilölle, joka tuon homman hoisi. Minulla on kyllä hyvin suuri aavistus tästä henkilöstä, eli 100%:n."

    • vilperi571

      Kiitos Hissun tiedosta!! Tuohan tarkoittaa lähinnä sitten serverivikaa tai jotain yhteydenkatkoksia.

      Pitänee tutkia onko siellä jotain infoa jollain Plazan osiolla mahdollisista katkoksista.

    • Ei aktiivi

      Ei sinne pääse kukaan. Itse en ole kirjoittanut milloinkaan, vain lukenut.. Joku muu vika.

    • vilperi571

      Plazan tiedoitteissa ei ainakaan äsken näkynyt vielä mitään koko asiasta.

      Niinkuin Ookke sanoi; ovatten varmaan kirkonmenoissa koko henkilökunta. :)

    • Sotavento (ei kirj.)

      Ookke, Vilperi ja kaikki muut kamut. Sain aamulla vielä tungettua aamuhöpinäni sisään, sitten myöhemmin, kun kurkkasin sitä foorumia, tuli banniviesti. Ylläpidosta vastaava Otavamedia on auki vain arkisin klo 8-17. Oletan, että kyse on jostain järjestelmähäiriöstä. Otetaan nyt ihan rauhallisesti.
      Sotis

      • Hissun

        Tästä nopeasti kerääntyneestä viestimäärästä voi päätellä ainakin sen, että palsta on suosittu ja sen kirjoituksia kaivataan. Joten vakkarit jatkakaahan hyviä kirjoituksianne reippain mielin kunhan johdot taas oikenee.


      • Takkutukka*
        Hissun kirjoitti:

        Tästä nopeasti kerääntyneestä viestimäärästä voi päätellä ainakin sen, että palsta on suosittu ja sen kirjoituksia kaivataan. Joten vakkarit jatkakaahan hyviä kirjoituksianne reippain mielin kunhan johdot taas oikenee.

        No siitähän tuossa matkailussakin on kyse, että joka päivä jotain uutta, eikös?

        "Pannanjulistetuksi" en itse ainakaan ollut aiemmin tullutkaan ja kyllähän tämä operaatio sai positiivisesti ajatellen vilkasta vipinää tänne naapuripalstalle...

        Makeita mansikoita & piukeita herneitä!


      • Sotavento (ei kirj.)
        Takkutukka* kirjoitti:

        No siitähän tuossa matkailussakin on kyse, että joka päivä jotain uutta, eikös?

        "Pannanjulistetuksi" en itse ainakaan ollut aiemmin tullutkaan ja kyllähän tämä operaatio sai positiivisesti ajatellen vilkasta vipinää tänne naapuripalstalle...

        Makeita mansikoita & piukeita herneitä!

        Juuri näin. Itse asiassa syötiin juuri jokunen mansikka, herneistä en juuri välitä. Toistan vielä sen, että uskon kyseessä olevan jonkinlaisen järjestelmähäiriön, enkä lähde syyllistämään ketään. Kirjoitan itse sekä tänne S24:n eri palstoille, mutta höpisen Plazalla. Se on vähän sama juttu kuin että kannatan Puertossa asuessani tasaisesti suomalaisia ja paikallisia yrittäjiä. Varmasti asiat selviävät.

        Sotis


    • tenerifenkävijä

      myös bannattu :(, vahinko vai kateutta?

    • ookke kara(ei kirj.)

      Aattelin jo Sotis että poltit päreesi viimeisen kerran ja järjestit koko populan boikottiin. Mutta sitten sain Mummeliltakin viestin että on muitakin bannattu. Kerkesin minäkin aamulla pikapikaa lukaisemaan jutut ja Aguilan lähettämän kuvan. Kuten kerroit aamulla plazan pomot saavat luettavakseen tulenkiven katkuista tekstiä, voi olla että sen jälkeen ollaan lopullisesti bannassa. Hyvä että paavi ei lähettänyt bannabullaa, olisi ollut taivasosuuskin vaarassa. Terkkuja vaan kaikille, tätä se nettiriippuvaisuus ja kaljanvähyys teettää.

      • Sotavento (ei kirj.)

        Minulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Soitan huomenna keskustelualustan ylläpitäjälle ja yritän selvittää, mistä on kysymys.


    • Plazalla kirjautunut

      Hyvä, noinhan se menee taitaa meikäläisellä olla nettiriippuvuus kun ihan hermostuin ulos bannauksesta, ei mitään vaikka jostain yksityiseltä blogilta on bannattu pois, lukijana vaan mutta aivan sama jos se on häiriköintiä kun käy lukemassa niin se on sitten bloggaajan näkökulma siihen asiaan mutta kun yleinen keskustelupalsta menee bannaukseen tuntuu jo kummalta, kuka tai mikä on aiheuttanut?
      Hyvä kun ei ole kiinnostunut kenenkään ip numeroista ei voi vahingossakaan sotkea mitään järjestelmää.
      Toivottavasti selviää aiheuttaja, toivon mukaan joku tekninen vika.
      Totta tosiaan suosittu tuo höpinät ketju on.
      Tänne en ole kirjautunut, vielä.

      Taivaalla on kaunis sateenkaari, jokunen sadepisarakin ikkunaan rapisi, se on tätä kesää!
      Terveisiä kaikille!

    • Puertofani

      Jatketaan "Bannattujen" listaa!
      Aamu se alkoi minullakin huonosti, kun en saanut luettua Plazan vakkarikirjoittajien mukavia tekstejä aiheesta kuin aiheesta Höpinöissä! Jo ehdin harmitella, kun pari kuukautta sit sain suurella työllä itseni kirjautumaan ja kerran osasin! vastata ja siihen se jäi. Helpotti, kun ei siitä krijautumisesta ollutkaa sit kysymys.

      • tylsähköä

        Mukavia tekstejä? Puuronkeittoa ja politikointia! Kai se jostain mukavaa on.


      • kirjoita itse!
        tylsähköä kirjoitti:

        Mukavia tekstejä? Puuronkeittoa ja politikointia! Kai se jostain mukavaa on.

        Ehkäpä kirjoitukset olisivat mukavempia jos siellä olisi puuroa keittämässä vähän useampi kokki eikä vain pari kolme vakkaria. Helppo se on jäädä taustalle vain lukijaksi ja sitten puskiksena valittaa kirjoitusten tasosta ja arvostella nimimerkkejä.


      • ventovieras sotimaan
        kirjoita itse! kirjoitti:

        Ehkäpä kirjoitukset olisivat mukavempia jos siellä olisi puuroa keittämässä vähän useampi kokki eikä vain pari kolme vakkaria. Helppo se on jäädä taustalle vain lukijaksi ja sitten puskiksena valittaa kirjoitusten tasosta ja arvostella nimimerkkejä.

        Helppo se on jäädä taustalle vain lukijaksi ja sitten puskiksena valittaa kirjoitusten tasosta ja arvostella nimimerkkejä.

        Itse kirjoitin pari kertaa sinne höpinöihin tuossa syksyn puolella ja kyllä siellä sai huomata ettei ollut tervetullut ensinkään. Palstakuningatar perässähiihtäjineen teki kerralla selväksi mitä mieltä pitää olla jos hänen sivullaan jotain kirjoittelee.


      • tepsisti
        ventovieras sotimaan kirjoitti:

        Helppo se on jäädä taustalle vain lukijaksi ja sitten puskiksena valittaa kirjoitusten tasosta ja arvostella nimimerkkejä.

        Itse kirjoitin pari kertaa sinne höpinöihin tuossa syksyn puolella ja kyllä siellä sai huomata ettei ollut tervetullut ensinkään. Palstakuningatar perässähiihtäjineen teki kerralla selväksi mitä mieltä pitää olla jos hänen sivullaan jotain kirjoittelee.

        Moni ex vakkari on palstan jättänyt varmaan em syystä.


      • Sotisopa
        tepsisti kirjoitti:

        Moni ex vakkari on palstan jättänyt varmaan em syystä.

        Olin itsekin plazalla, mutta kun siellä vaan yhdet ja samat roikkuivat ja kyttäsivät muita, palasin nopeasti tänne takaisin. Tällä palstalla keskustelua on paljon "rehevämpää" ja yllätyksellisempää, koska mukaan tulee uusia aivoja ja ihan puskista ja tuoden mukanaan kosolti uusia pointteja. Tiedonmurusia Kanariamatkailuun täältä löytää kaikkein parhaiten.


    • Takkutukka*

      Huomenta kaikille kanssaulossuljetuille!
      Kun meistä moni on jo eilen viritellyt enempi vähempi tulikivenkatkuisia yhteysyrityksiä ylläpitoon, olisi mukavaa, jos vastauksen / selvyyden saaja ystävällisesti valaisisi tilannetta, jahka tietoa tihkuu.
      Maanantaista tämä viikko oivasti lähteköön kohti luvattuja helteitä...

    • Puerton lomailija

      Ilmottaudun yhdeksi höpinöitten lukijaksi, ja yritettyäni palstalle ilmestyi bannattu teksti. Toivottavasti linjat selkiää.

    • Barraquito = ei kirj

      Bannattu se on Barraquitokin..
      Odotellaan tilanteen ja sään selkeämistä. Toivottavasti molemmat kirkastuvat.

    • vilperi571

      Tuli vastaus ylläpidon taholta ja tuossa suora kopio; ensin vastaus ja sen perässä kysymys, minkä heille laitoin:

      "Hei,

      Ja kiitos palautteestasi. Meillä on valitettavasti keskustelupaltallamme tällä hetkellä teknisiä häiriöitä, joita parhaillaan korjataan. Banni ei siis johdu sinusta tai tekemisistäsi (et ole siis tehnyt mitään väärää), vaan on tekninen häiriö, joka tulee tällä hetkellä kaikille kävijöillemme, myös meille työntekijöille.

      Olemme hyvin pahoillamme asiasta ja yritämme korjata sen mahdollisimman nopeasti!

      Kiitos kärsivällisisyydestäsi.


      Ystävällisin terveisin,

      Plazan toimitus
      -------------------------------------------------------------------------------------------------
      -----Alkuperäinen viesti-----
      Lähettäjä: [email protected] [mailto:[email protected]]
      Lähetetty: 22. heinäkuuta 2012 12:14
      Vastaanottaja: Plazapalaute
      Aihe: Plaza-palaute: Matkalaukku

      Haluaisin selvityksen, että millä perusteella ip-osoitteeni on bannattu!??
      Olen kirjoittanut netiketin mukaisesti Kanariansaarten matkailuosioon, kuten viesteistäni on luettavissa.
      Samoin ainakin yksi toinen henkilö on samaiselta sivulta bannattu."
      -------------------------------------------------------------------------------------------------

      Joten kärsivällisyyttä vaan koko porukalle; kyllä se siinttä vielä iloksi muuttuu!! :) :)

      T. Vilperi

    • ookke kara(ei kirj.)

      Sain juuri viestin plazan ylläpidolta, heillä on teknisiä ongelmia ja he pahoittelevat. Tuon aloituskirjoitukseni laitan aika-ajoin esiin tulevan vainohulluuden piikkiin, että nöyrin anteeksipyyntöni koko seurueelle. Se oli tahaton reaktio, vanhana futarina sanoisin, väärä paitsiovihellys. muutenkin tämä "heleä Suomen kesä" ei mieltä nostata. Että näillä mennään mitä luoja on säälistä antanut.

    • vilperi571

      Taas on foorumi auki, joten jatkakaamme tuolla "sivistyneemmällä" puolella. :)))

      Hyvää kesää kaikille!

      T. Vilperi

      • mettäveikko

        Kiitos, kyllä keskustelun taso täällä nousee ja Plazalla laskee, kun Vilperi perikuntineen sinne muuttaa


      • don Luis

        Kukapa tuon "sivistyksen"määrittää??


      • serkku peltoveikko
        mettäveikko kirjoitti:

        Kiitos, kyllä keskustelun taso täällä nousee ja Plazalla laskee, kun Vilperi perikuntineen sinne muuttaa

        Se on taivahan tosi! Mettäveikko on aina pitänyt késkustelun tason korkealla. Hän on oikein älykkö ja sääliksi käy, kun hänen on pakko täällä meidän tavisten palstalla ahertaa. Kyllä varmaan mettäveikkoa monasti kyrsii. Tsemppiä ja jaksamista mettäveikolle.


    • vilperi571

      mettäveikkohan on erittäin kuuluisa asiallisesta ja hyvästä informaatiosta näillä saiteilla, joten kyllä nyt taso todella nousi ihan arvaamattoman korkeisiin sfääreihin!! ;))

      Kesää ny kuiteski mettäveikollekin. :))

      T. Vilperi

      • Vilperi572

        Kyllä se sinunkin Vilpertti infosi melko kuuluisaa ja hyvää on, kaalikääryleistä ja miitinkeistä.

        Joko vellinkeittäjä on saanut matkarahat kokoon ;)


    • vilperi571

      Jos jätetään tuo "viihdeosio" huomioimatta, niin eköhän allekirjoittanut ole antanut sitä todellistakin infoa tässä vuosien varrella aika runsaastikin verrattuna nyt nyt sekä mettäveikkoon ja Vilperi572:n, joilla on pääasiallisena tarkoituksena ollut puskista mollata minun kirjoituksiani, mutta yhteenkään asialliseen vastaukseen he eivät ole uskaltaneet puuttua!! ;)
      Joten foorumin taso on erittäin korkealla juuri tämän tyyppisten henkilöiden vastauksien perusteella! :)))

      Kantti kun ei riitä edes rekkautumiseen, saati sitten lähestyä allekirjoittanutta sähköpostilla, niin tälläinen jaskanjauhanta välillä ottaa onttoon aivokoteloon! ;))

      Ps. Omilla rahoillani olen tähänkin asti reissuni maksanut ja lievä kyttäys loppusyksyn matkoja varten on jo aloitettu molempien toimesta; emännys jo pari viikkoa sitten esitti ensimmäistä aika kohtuuhintaista matkaa, mutta mä heitin vielä vähän jäitä hattuun ja kerroin, että katellaan ny vielä mihin suuntaan koko Epsanjan tilanne on menossa.

      Kyl me tuetaan tänä vuonna Granin matkailua jossain vaiheessa, mutta emme ole jäniksen selässä! :)))

      Infoa tulee sitten aikanaan ihan teidän kiusaksi vähintäänkin riittävästi! :)))))

      • 19+13

        "Omilla rahoillani olen tähänkin asti reissuni maksanut"

        Hattua pitää Vilperille nostaa, kun peruspäivärahasta säästelee kauniaisten matkoja.

        Uuniruokaa vaan puhelimeen niin jää vähän rahaa itellekin, bussipysäkkiruokailuun.


    • Get a life

      Hanki elämä.

    • Anonyymi

      Mistä keskustelu foorumista kyse?

    • Anonyymi

      Se on se naisttenlehden palsta, ennen joku Plaza vai mikä se nyt olikaan.
      Ennen kipakkaakin sananvaihtoa ja nyt yhden a:lla alkavan kirjoittajan blogi.

      • Anonyymi

        Sana on sielläkin vapaa, jos on jotain asiaa. Pitää vaan rekisteröityä. Kuka tahansa siis voi ottaa keskusteluun osaa, jos niin haluaa. Helppoa kuin heinänteko.


      • Anonyymi

        Vanhaan aikaan nimellä Plaza matkalaukku jos oikein muistan. Oli vuosia sitten aktiivinen ja informatiivinen keskustelufoorumi. Oli paljon vakkari nimimerkkejä ja satunnaisia kirjoittajia. Myöhemmin foorumi alkoi muuttumaan erään Suomi 24 nimimerkin blogiksi. Keskustelijat ja keskustelut vähenivät. Suomi 24:stä tuli pari uutta kirjoittajaa ja keskustelu virisi hiemani. Muutama vanha nimimerkki löysi tiensä takaisin mutta vain toviksi. Nykytilanne on surullinen. Ei keskustelua, ei nimimerkkejä eikä nimimerkittömiä. Kanaria keskustelua lähinnä vain Facessa.


      • Anonyymi

        Mikä estää aloittamassa "Plazassa" omia keskusteluja. Sana on vapaa, eikä trollausta esiinny laisinkaan. Sinne vaan jos on jotain kirjoirettavaa. Mä oon enemmänkin lukijatyyppi en kirjoittaja. Siksi en lähde sinne mukaan. Mikä sua estää rekkautumssta ?


      • Anonyymi

        Onko ne Antigue ja Eläkepappa kun taas trollaavat palstalla koko ajan sekoittaen meidän asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi

        Ai ne on persepappa ja anaaliantsu kun estävät meidän asiakirjoittajien matkajutut. Olisihan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää aloittamassa "Plazassa" omia keskusteluja. Sana on vapaa, eikä trollausta esiinny laisinkaan. Sinne vaan jos on jotain kirjoirettavaa. Mä oon enemmänkin lukijatyyppi en kirjoittaja. Siksi en lähde sinne mukaan. Mikä sua estää rekkautumssta ?

        Vieläkö kiukkuinen kimahtelija pitää päiväkirjaa siitä mitä on syönyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kiukkuinen kimahtelija pitää päiväkirjaa siitä mitä on syönyt?

        A kumppaneineen hääti sen palstalta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A kumppaneineen hääti sen palstalta..

        Platsan keskustelijat poistuivat taka vasemmalle jo kauan ennen kuin A ja EP ilmestyivät palstalle. Tietäjät tietää.


      • Anonyymi

        Kimalteleva mummuko moisen sai aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kimalteleva mummuko moisen sai aikaan.

        Mummu valtasi palstan mutta A riisti vallan tiukan taistelun jälkeen itselleen.
        Loppu onkin sitten surullista luettavaa. A höpöttää itsekseen ja joidenkin epäilyjen mukaan vastailee itselleen saadakseen muut innostumaan.
        Mutta aika on ajanut näiden ohi. Kunnon keskustelu ilman häirikköjä käydään nykyään Facebookissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mummu valtasi palstan mutta A riisti vallan tiukan taistelun jälkeen itselleen.
        Loppu onkin sitten surullista luettavaa. A höpöttää itsekseen ja joidenkin epäilyjen mukaan vastailee itselleen saadakseen muut innostumaan.
        Mutta aika on ajanut näiden ohi. Kunnon keskustelu ilman häirikköjä käydään nykyään Facebookissa.

        Vanha kaarti kyllästyi mummon blogiin ja hylkäsi palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne Antigue ja Eläkepappa kun taas trollaavat palstalla koko ajan sekoittaen meidän asiakeskustelijoiden sisällön tuotantoa. Olisihan se pitänyt arvata

        Tuosta kun pääsisi eroon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä estää aloittamassa "Plazassa" omia keskusteluja. Sana on vapaa, eikä trollausta esiinny laisinkaan. Sinne vaan jos on jotain kirjoirettavaa. Mä oon enemmänkin lukijatyyppi en kirjoittaja. Siksi en lähde sinne mukaan. Mikä sua estää rekkautumssta ?

        Ei esiinny trollausta eikä tosin mitään muutakaan mikä taasen on seurausta palstan muuttumisesta suljetuksi jonka seurauksena asiakirjoittajat katosivat ja jäljelle jäi lopulta vain yksi höpisijä nimeltään A. Siis A joka ajoi palstan sulkemista. Mahtaa kaveria ketuttaa kun joutuu yksin ”keskustelemaan” kuolleella palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei esiinny trollausta eikä tosin mitään muutakaan mikä taasen on seurausta palstan muuttumisesta suljetuksi jonka seurauksena asiakirjoittajat katosivat ja jäljelle jäi lopulta vain yksi höpisijä nimeltään A. Siis A joka ajoi palstan sulkemista. Mahtaa kaveria ketuttaa kun joutuu yksin ”keskustelemaan” kuolleella palstalla.

        Itsehän se halusi sinne rekisteröitymispakon. Nauttikoon nyt sitten tuloksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän se halusi sinne rekisteröitymispakon. Nauttikoon nyt sitten tuloksista

        Ai ne oli A. Ja Ep jotka halusi rekisteröitymispakon. Olishan se pitänyt arvata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne oli A. Ja Ep jotka halusi rekisteröitymispakon. Olishan se pitänyt arvata

        Antigue trollasi sillä palstalla kuten tekee täällä nyt 24/7 jotta sai kirjautumispakon. Sellainen mahoton trolli on tuo anaaliantsu. Eikö olisikin pitänyt arvata että se on anaaliantsu joka trollaa palstalla koko ajan jotta saisi kirjautumispakon tällekin palstalle, jotta saisi kirjoittaa yksin typeriä juttujaan. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      AI se on Antigue kun yrittää saada tällekin palstalle rekisteripakon. Olisihan se pitänyt arvata

      • Anonyymi

        Antigue yrittää saada tällekin palstalle rekkauspakon jotta saisi vallattua palstan itselleen. On se mahoton trolli tuo Antigue. Olisihan se pitänyt arvata


    • Anonyymi

      Mistä löytää keskustelun jossa S:n aamunavaukset. Niitä viisauksia kaipaa.

      • Anonyymi

        Viisaitako???? 😄😁😂🤣


      • Anonyymi

        Ei kaipaa. Ei niissä ole sanaakaan Inglesin suomiyhteisön homoseksuaaleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaipaa. Ei niissä ole sanaakaan Inglesin suomiyhteisön homoseksuaaleista.

        Lopeta jo sinä valehomo. Olet tyhjäpäinen pahainen trolli!!!
        Pilaat meidän aitohomojen maineen tuolla jankutuksellasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo sinä valehomo. Olet tyhjäpäinen pahainen trolli!!!
        Pilaat meidän aitohomojen maineen tuolla jankutuksellasi.

        Mitä sekoilet. Meitä on monta homoseksuaalia täällä kirjoittamassa matkajuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet. Meitä on monta homoseksuaalia täällä kirjoittamassa matkajuttuja.

        Ei oo ku yks kahjo, se sama yksinäinen höppänä kakkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ku yks kahjo, se sama yksinäinen höppänä kakkaamassa.

        Väärin. Kuulun samaan ryhmään kuin rasistisesti tuomitsemassa henkilö. Olen siis ylpeästi 100% homo. Ingles on meikäläisille mekka. Pidit siitä tai et. Revi siitä.


      • Anonyymi

        Yksinäs sinä reppana täällä haiset. Oikeat homot kirjoittelee muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäs sinä reppana täällä haiset. Oikeat homot kirjoittelee muualla.

        Eivät ne viemäriveljet täällä kirjoittele. Trolli on vaan yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ne viemäriveljet täällä kirjoittele. Trolli on vaan yksi.

        Ei ole. Minä ole naispuolinen homoseksuaali. Niitäkin on , usko pois.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe