kissallani on kumma tapa, onko muillakin? Kun kissa tekee kakat pellettivessaan ja sattuu pisuhätä heti perään niin ei suostu pissaamaan vessaan jossa vielä kakit siivoamatta... eli käy pisut lirauttamassa lattian nurkkaan.Ärsyttävää mutta mikä avuksi? Kissa ei kakkaa jok päivä vaan joka toinen päivä mutta harmillista.Palvelu ei pelaa kotona niin nopeasti että parissa minuutissa olisi kakit jo siivottu että kisuliin pääsee pissaamaan putsattuunlaatikkonn =)) mikä voisi auttaa, miten olette toimineet jos samanlaista ongelmaa,tapaa kissallanne....
vessaongelma - kissan kakka ja pisu ei samaan laatikkoon??apua
7
144
Vastaukset
- :)
Hmm.. empä osaa itse ainakaan vastata tähän. Peittääkö kissa kakat, heti kun on käynyt laatikolla? Oletko varma, että se johtuu kakasta, eikä esim. hiekkalaadusta? Kannattaa ainakin yrittää kokeilla jotain toista hiekkalaatua, ja kokeilla, loppuisiko moinen nurkkiin pissailu.
Kannattaa myös esim. kokeilla, että jos kissa pissaa nurkkaan, ottaa kissan lähelle hiekkalaatikkoa, ja kaataa sinne lorauksen vettä. Myös yksi vinkki on, että kun kissa käy tekemässä kakat laatikkoon, antaa sille sen jälkeen herkkupalan, ja kun kissathan on sen verran fiksuja, niin se saattaa tajuta, että jos se tekee myös pissat sinne, se onkin hyvä asia, sillä se palkitaan? Ymmärsitköhän? :D - edddd
juu kiitos, ole kuullut että joillakin on kaksi hiekkalaatikkoa eli kissan ei tarvitse tehdä kakkoja ja pisuja samaan laatikkoon?
- :D
2 kissanhiekkalaatikko? Toi ny menee jo vähä yli. :D
- kaksi222
On yleistä, että kissat eivät halua tehdä molempia tarpeitaan samaan paikkaan. Joten lienee helpompi hankkia se toinen hiekkalaatikko kuin siivota jatkuvasti kusia nurkasta.
- selfservice?
onko monella kaksi vessaa kotona, tuntuu hieman erikoiselta - missään hoito-oppaissa ei tällaisesta mainita...
- kyllä
On, tosin suositushan on että yksi vessa per kissa. Mutta monilla on yhdellekin kissalle kaksi hiekka-astiaa.
- Häh.
Mikä hirveä ongelma siinä on ostaa kaksi kissanvessaa? Hiekkaa menee tietty kerralla enemmän, mutta se laatikko minne kissa paskoo niin pysyy puhtaana aika pitkään ku paskat kerää pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834