Isäni tuijottaa persettäni, mitä tehdä?

ahdistunut :/

(Ensinnäkin en ole varma kuuluuko tämä teksti tänne gategoriaan,mutta sama se...)

Otsikko kertookin jo jotain.

Eli siis olen 13 vuotias tyttö. Murrosikä on alkanut tuottaa tulosta ja kehittynytkin jo jonkun verran. Eli siis ongelmana on se, että isäni tuijottaa persettäni ainakun on siihen mahdollisuus, ja myöskin rintoja. Se on aika ahdistavaa.

Isä on jäänyt 2 kertaa ns. rysän päältä kiinni, kun tuijotti takapuoltani ja rintoja.

Ensimmäinen kerta oli, kun olin laittamassa itselleni ruokaa ja isä oli sivulla, katsoin isään ja hän juuri irroitti katseensa takapuolestani.Se oli ahdistavaa.

Toinen kerta on ollut sellainen normaali tilanne että kun vähän kumartuu niin isän silmät ovatkin povessa!

Tää on tosi ahdistavaa oikeesti, mitähän mä voisin tehä? Jonkin aikaa jatkunu, ei kauaa. Saunaan en kyllä todellakaan isän kanssa ole menossa, se on varma. En ole sen kanssa käyny saunassa kun viimeksi 3 tai 4 vuotta sitten. Ja sillon ei ollut mitään ongelmia.

Mitä voisin tehdä, vai voiko asialle edes tehdä mitään? Vai onko se normaalia että oma isä tiirailee tytärtään?

56

6207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki on hyvin

      jos ei ala käymään kiinni seksuaalisesti

      • kaikki on hyvin

        tai ala kosketteleen


      • ahdistunut :/

        kerran se raiskas mut ja sano et se oli vahinko


      • rcyvu

        Huutonaurua! nice b8. Voin vaa kuvitella "OHO!"


      • rcyvu

        Huutonaurua! nice b8. Voin vaa kuvitella "OHO!"


      • Aikuinenäiti
        ahdistunut :/ kirjoitti:

        kerran se raiskas mut ja sano et se oli vahinko

        Toivottavasti olet saanut apua ja voinut puhunut jollekin luotettavalle ihmiselle. Raiskaaminen on aina väärin ja erityisen järkyttävää se on jos sen tekee oma isä. Aika karuja kommentteja täällä osa, myös sairaat ihmiset lukee näitä ja kommentoi. Luota itseesi tuntemustesi kanssa. Jos katse tuntuu pahalta, niin se ei ole viaton ja isällisen ihaileva katse. Kotona pitää saada olla sellaisissa vaatteissa missä tuntee olonsa mukavaksi. Jos isä on sitä mieltä, että vaatteet on yleisesti ottaen liian tiukat ja paljastavat kodin ulkopuolella, kypsän isän kuuluu sanoa siitä kunnioittavasti, rakastavasti ja suojelevasti eikä tuijottaa. Voimia sulle, luota itseesi. Olet tärkeä ja sinulla on oikeus koskemattomuuteen kotona ja kodin ulkopuolella!


    • terveisin123456

      kerro oikeesti äitilles että iskäs kyylää sua, jaet pidä siitä yhtään. tai sanot sille suoraan että älä kyylää koko ajan, se on ärsyttävää!

      Siinä oli vinkkini, muuten en voi auttaa. Toivottavasti näistä oli paljon apua. Ja niin pärjäile!

    • Tottunut!

      Meillä isä tekee tota yhtenään, mut läpälle se arvostelee aina mun ja äitin vaatteita ja kuinka ne sopii vartalolle se on tehny sitä niin kauan kun jaksan muistaa. Mun isä on aika pervo sa se johtuu varmaan siitä mut ikinä se ei ole tuntunut ahdistavalta

    • hupapri

      ei teini-ikäisten isien tai vanhempien ole velvollisuus alkaa tuijotttamaan tai puhua pervoja.ei ole aikuista käytöstä,naiivia! tyttö,sano että että ei tarvis kyylätä,ja pidä huppareita ym,mä pidän vieläkin vaikka olen aikuinen koska olen muodokas ja ahistaa kun miehet katsovat lenkillä tai missä vain rintojani ja takapuoltani.löysät vaatteet sen takia.miesten!

      • HÄPEÄ nainen!!!

        Lapselle pervojen kirjoittamisen voisi tehdä rikolliseksi. Munaa suuhun ja perseeseen juttujen puhumiset alaikäisille olisi kriminalisoitava. Nimime olisi vaikka "Pervoläpät lapsille" ja tästä tulisi tuomio. Ymmärrätkö nyt kun et selkeästi ole mikään penaalin terävin kynä.


    • ahdistunut :/

      minäminä, vaikutat häiriintyneeltä. Ja hei kiitos vinkeistä muille!

    • paskapaavo

      Kyllähän se nuori viattomuus, ja kauneus kiehtoo, kun oma vaimo on rupsahtanut. Vinkkaa äitillesi isäsi tuijottelusta, jos ei lopeta sitä.

    • Keissa

      Isä voi myös katsoa ihan ihaillen sinua että onpas hänellä kaunis ja hieno tytär. Olet iässä että oma roppa kiusaa ja on vaikea hyväksyä että on muuttumassa lapsesta aikuiseksi. Ei isäsi välttämättä katso sinua siinä mielessä. Et ole häiriintynyt niinkuin tuo eräs kommentti antaa ymmärtää.

    • ahdistunut :/

      voi kiitos kaikille, kommenttien lukemien slvästi parantaa mieltäni!

    • 12-5

      Noh, minulla on sama ongelma mutta olen jo yli kolmenkymmenen. Aina kun olen menossa vanhemmilleni kylään, saan miettiä mitä pistän päälleni, ettei heti ole ylimääräisiä silmäpareja tuijottamassa.

      Ällöttävää ja ahdistavaa enkä tiedä miten asiaa edes pitäisi käsitellä, edelleenkään! Ei tuo tule loppumaan, tuo on ahdistavaa, kuvottavaa ja väärin. Inhoan nykyään isääni, monista muistakin syistä, toki.

    • tiedä häntä

      Vaikea tietysti tietää "millä silmällä" kukakin katselee. Voihan toki olla menossa jokin kylmä totuus että tytär on melkein aikuinen, varsinkin jos olet murrosikäsi johdosta lähiaikoina muuttunut paljon ulkoisesti. Mutta ilman muuta jos asia häiritsee tai ahdistaa niin voihan siitä huomauttaa. Luulen että jos on jotain ihan viatonta katseen jämähtelyä, niin loppuu siihen huomauttamiseen ja iskän naamalle nousee pieni puna. Mutta mitään tarpeetonta koskettelua ei tietysti saa olla. Siinä vaiheessa pitää heti olla yhteydessä viranomaisiin.

    • ladi in jeans

      voi olla pientä haikeuttain ja ihmettelyä kuinka olet jo isoksi varttumassa,pikkulapsen tasolta.mutta voit tiniyden piikkiin sanoa että mitäs katot,ei tarvii kyylätä ,tollein! tajuaa ja ehkei enää kehtaa kuikuilla .teineillä on oikeus olla ilmapiirissä jossa ei huomautella tai mainita muutoksista,fiksu vanhempi ymmärtää herkän iän tuomia muutoksia! voit myös katsoa kovalla tyylillä ja ikäänkuin vihjata että ei tarvii kytätä .

    • Ichblichnein

      Taidat kuvitella, koska luulet olevasi hyvännäköinen.

    • 12211

      Hän on sinun _ISÄSI_. Hän on, kuten pitääkin, kiinnostunut omasta tytöstään. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä, ehkä isäsi haluaa vain nähdä sinun kasvavan pikku hiljaa aikuiseksi.

      • Mietinytvähän

        Näin on. Sama se miten koulu ja kaverit kunhan perse ja rinnat kasvaa.


    • rohkeasti vaan

      Älä jää ahdistuksesi kanssa yksin. Hakeudu juttelemaan jonkun aikuisen kanssa luottamuksellisesti. Esim. kouluterveydenhoitaja tai joku järkevä tai luotettava aikuinen. Voit soittaa ainakin jollekin sos.tai terveydenhuollon ihmiselle, nuorisopolille tai ihan minne vaan. Aistit kyllä jos katseessa tai isän "rakkaudessa" on jotain outoa, se ei saa tuntua erotisoituneelta eikä isän tule tuijotella murrosikäistä tyttöään niin, että sinua se ahdistaa jatkuvasti!! Se on jo rajojen ylittämistä. Siitä voi sitten keskustella hänen kanssaan jossain kun varmaan sinun on vaikea siitä hänelle puhua, puhu jollekin "neutraalille" ihmiselle ensin. Vaitiolovelvollisuus on kaikilla tervydenhuollon ihmisillä, se on juridinen. Onnea ja rohkeutta sinulle kohti naiseutta!

    • pikkumyy

      ärähdä hänelle,ehkä hän on ajattelematon ja utelias muutokesi suhteen.-tarviiks kyylätä koko aikaa-esimerkiksi.luulisi tajuavan.tai mlkase oikein pahasti.mutta tee selväsksi että hänen tuijottelunsa ei ole ok ja saa jatkua

    • Siiri00

      Eikös tuo nyt ole aika luonnollista, että kehuu tyttärensä kasvua naiseksi? Ainakin itellä ihan tuttua. Kauheeta olis jos haukkuis! Saunassakin aina sanoo että on ihanat rinnat sulle kasvanut - eikä siinä musta mitään ihmeellistä oo.

    • joku rotinkki

      hirveetä,jos mä olisin saunonut teininä isän kanssa ja hän olisi kehunut mun rintojani! ei tullut m ieleenkään teininä mennä tisseineni iskän kans saunaan tai veljien.siinä on aanos eroottista sävyä jos isäsi kehui rintojasi.miten kehtaat kylpeä? luonnollista.kaikkihan on suomes saunassa luonnollista,hässimiset suklaistenkin kanssa?

      • suklaasilmä-anuzzz

        suklaiset hässimiset!


      • eliter

        Se on vähän luonnejuttu toiset tykkää huomiosta toiset ei.


      • chocklad-hassings
        eliter kirjoitti:

        Se on vähän luonnejuttu toiset tykkää huomiosta toiset ei.

        Niinpä. Mutta koko jutun pointti taisi kuitenkin olla ne "suklaiset hässimiset?"


    • teinit,teinit

      sori ,siisn sukulaisten kanssa häsläilystä oli tarkoitus kirjoittaa.mutta tytöt,pyytäkää huomiota poikakamuiltanne,niitä kiinnostaa .isät on sairaista kun kyttää tyttärien rintoja.vaimo on sitä vasten!

    • KaseoMumaa

      Vanha sanonta: Katsoa saa mutta ei koskea.

      • saunassa ollaan

        yes.. kaipa sitä saa katsoa kun nätti on. Täytyy myöntää että itsekkin tulee esim. saunassa katsottua tarkkaakin kun ollaan tytön kaa ja koskea.. no tietysti selän pesua


    • dewfersag

      Veikkaan että osaksi kuvittelet koko asian myös.

    • fdfdgfghj

      kiihotun tätä lukiessa. fapfapfap

    • Saara13-v

      Oon 13vuotias tyttönen ja mun iskä koko ajan muka tönäsee ja sit sen käsi koskee min rintoja tai peppuu ;o se on inhottavaa ja os oon mun poikaystävän kaa ja se halaa tai jotain niin pukkaan sen vahingossa pois ;'( (traumoja, jos sen voi niin sanoa)

    • Tekstin aloittajalle on kerrottavana pieni tarina. Olin 29-v ja seurustelin nelikymppisen blondikaunottaren kanssa. Tällä oli superseksikäs 13-v tytär. Olin siis tytön isäpuoli. Kerran istuttiin kaikki kolme katsomassa telkkaria kun yhtäkkiä halusin naida. Talutin siis äidin makuuhuoneeseen ja annoin mennä täysillä suoleen ja vittuun. Ja eikö juuri parhaimmilla hetkillä teinitytär koputtele oveen. On mukamas jotain saatanan tärkeää asiaa... halut menevät vähemmästäkin. Siihen suhteemme kaatuikin kun äiti luuli että haluan nussia hänen tytärtään mitä en itse asiassa lainkaan halunnut. Toisaalta äitiä saattoi vituttaa se, kun meillä oli tytön kanssa samanlainen huumorintaju. Naurettiin samoille vitseille. Ja ennen pitkää tuollainen johtaa myös naimiseen.

      Jos isäsi tuijottele vituttaa niin potkaise äijää munille terävällä piikkikorolla. Loppuu se tuijottelu.

    • surllinen

      Mulla on sama ongelma..

      Oon 14vuotta ja mun vanhemmat on eronnu..Mä asun mun äidin ja sen uuden miesystävän kanssa.Aina kun me katotaan TV:tä,se tulee siihen mun viereen ja sit kun joskus äipä lähtee vessaan Juho (Isäpuoli) Alkaa tuijotta mun tissei ku se luulee etten mä nää sitä..

      Sitten,kun meen viikonloppusin iskälle,mun iskäkin tuijottaa mun persettä ja tissei!
      Kun mä menin iskälle mä,iskä ja mun pikkuveli Joonas mentiiin uimahalliin mulla oli bikinit ja se tuiojotti mua koko ajan..Melkee kuola valu suusta!!! Menin kerran koulussa juttelemaan asiasta terveyden hoitajalle ja se vaan nyökkäili ja sano: Joo joo..Ymmärrän..Okei.. SE EI EES PIITANNU! :< Sitten lopussa se sano: "Mä taidan soittaa asiast sun vanhemmille.." EIKÄ SE EES SOITTANU JA SIITÄ ASIAT ON JO KUUKAUS!

      Ainiin..Toka asia,mä kerran löin Juhoa kun se tuijotti mun tissei (Äiti oli töis)
      Ja sitten! JUHO LÖI MUA TAKAS! ;< Musta tuntuu että en oo missäkään turvassa ja mua viel kiusataan koulussa..Viiltelen itteeni joka päivä ja haluaisin kuolla,,

    • Koviakokenut31

      Olen huomannut ihan saman ongelman vaikka olenkin jo yli kolmekymppinen.
      Tunnen suurta ahdistusta ja moraalittomuutta tällaisesta toiminnasta, vaikka vanhempani ovat eronneet jo 15-vuotta sitten niin luulisi että aikuisella ihmisellä olisi sen verran järkeä päässä että tietäisi mikä on oikein ja mikä on väärin. Kerran kun sain hänet " rysän" päältä kiinni eli katselemasta rintojani tosi pitkään, sanoin ihan suoraan etten pidä siitä mutta isäni sanoi ettei katso sillä silmällä..annoin hänen ymmärtää että en pidä hänen toiminnastaan mutta ei hän sitä lopettanut kuten ei ole vieläkään, ja tuskin koskaan lopettaa. Vaikka omat vanhemmat ovatkin rakkaita niin ei kaikkea silti tarvitse sietää heidänkään osalta!

    • Niiin

      Oon samaa mieltä! Eihän mekään tuijoteta miehien munaa!! Sanokaa niille iseille että ei saa katsoa koska se on ahdistavaa.

    • TurhaaPaskaa!

      Ei helevetti oikeasti. NYT menee jo pikkasen yli että pitäisi jonnekin kouluterkkarille mennä höpöttämään tuulta paskaa. Ihan niinkuin heitä vähempää voisi kiinnostaa mitä kotonanne tapahtuu. Ja se että isäs tuijottaa oman tyttönsä persettä, on aivan normaalia. Samoin kuin naisetkin tujottavat toisten miesten lihaksia, muotoja ymtymt. Joten kaikki hyvin jollei käy kiini. Lapsilla on vain 1 oikeus ja sekin kuuluu näin: TEILLÄ EI OLE OIKEUTTA!!!!

    • 778977

      Isäsi on todennäköisesti vain hämmentynyt oman pikku tyttönsä kehittyvästä vartalosta. Älä huoli, en pidä lainkaan todennäköisenä, että isälläsi olisi pienintäkään seksuaalista kiinnostusta sinua kohtaan. Ole siis huoleti. :)

    • ...

      mä sanoisin että isäsi on pervo jos ei saa tarpeeksi "tiirailusta" vaan joutuu katsomaan sinun persettäsi

    • Tää on vakava asia!

      Joo siis kannattaa vaan jutella tästä asiasta suoraan isäs kanssa ja äidinkin kanssa...tää on vakava asia! Ei saa piilotella! Rohkeennu juttelemaan!

    • FinGirl

      kerro äidillesi!

      • oinonen

        Vieläköhän se töllää sen persettä? Tästäkun on monta vuotta.


      • Anonyymi
        oinonen kirjoitti:

        Vieläköhän se töllää sen persettä? Tästäkun on monta vuotta.

        Äää kato nyt tätä! Tää on 2021 vuonna!


    • Sanna16

      Mun isäpuoli kävi kerran käsiks mun hameen alle ja yritti vetää sukkahousuja alas. Pelästyin ja järkytyin, läppäsin naamalle. Sen jälkeen ei oo koskenu.

      • evelinin

        Että ihan hameen alle? Hyi olkoon HYI.


    • Talonherraxd

      Ite aina ärähdän jos kattookaa mua päin. Silti ahistaa.

      • Samatalonherra

        Ja oon ottanu sossuihi yhteyttä, käyn terapeutil yms. Joten tuskin uskaltaa kattookkaa enää


    • iloinenmiesv

      Miksi et ala tuijottamaan isäsi munien kohtaa
      Vahingossa välillä kosket niin huomaat alkaako isälläsi seistä
      Voit vilautella tissejäsi esim älä käytä rintsikoita kotona
      en osaa muuten neuvoa ?

    • aikuinenmies5

      Kaikesta tulee nykyään ongelmia. Ei sais tietenkään pitkään katsoa, mutta kun mies on luotu sellaiseksi, että ja kun on hyvännäköinen nainen, niin ei voi olla katsomattakaan..
      Ongelma poistuu kun käytät kotona väljiä vaatteita, ettei rinnat ja pylly tule niin hyvin esiin. Nyky nuoret käyttä'ä kireitä vaatteita että ovat aikuisen näköisiä, meikkaavatkin jo hyvin nuorena.
      Tuomitsen tämän niin että syytä on tasan samanverran molemmissa.

    • anonymous1231

      hit or miss, he smash the fu**ing kids (huh)

    • yleistähomma

      Se on ihan normaalia mun ja kaverin perheessä yleistä! :D

    • Anonyymi

      Jokohan pian 9v päästä aloituksesta on potkinut isäänsä kasseille?

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei liity sukurutsa pedofiliaan.

    • Anonyymi

      Jos ap on ite hieronut esiteinipersettään faijansa naamaan suunnilleen niin oma vika. Kyllä nuoren tytön pylly kiinnostaa joka heteromiestö

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe