Hauskin tai outo sims 3 kokemus

Sims_3

Eli laittakaapa tänne hauskimmat tai oudoimmat sims 3 kokemukset:) itelläni oli aika outoo ja hauskaa kun yhtä äkkiä mun simin sänky sytty palamaan ja sen perhe tuli vaan ihmettelemään viereen kun se sims ukko makas siinä palavassa sänkyssä eikä suostunut tulla pois sieltä.

24

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jääkaappi<::

      Mul kotiapulaine meni jääkaappii.d:

    • vesikammo123

      Mulla ehkä pahin mokani koskaan.. Oli sellane teini-ikäne sim jolloli se ihme vesikammo , noh enminä sitä muistanut ja pistin sen uimaan.. Sinne hukkui se poika xDd

    • Jokusims3pelaajaxD

      En nyt muista, mutta yks oli ainakin:
      Mun perheelle syttyi tulipalo, ja yks kuoli siinä. Sitten tuli viikatemies ja teki niitä hommiaan. Sitten syttyi taas tulipalo! Viikatemies panikoi vähän aikaa ja sitten hävisi. Yläreunaan tuli viesti:
      " Tulipalo! Odottakaa hetki, käyn hakemassa burgerin ja tulen sitten takasin!"
      Eikä se sitten ikinä palannut :/

      • Simsammi

        Ei toi ole totta!


    • Massaaa88

      Itelläni oli hauskaa ku kaikki simit jäivät jumiin. yks oli jääkaapissa, yks uunissa ja viimeine autossa

    • pompompomp

      Mulla kerran kävi sillain, että aikuinen nainen, rupes siinä sängyllä sillain pomppimaan, makaa-istuu-makaa-istuu-makaa-istuu.... Eikä edes resetSim auttanut XD

      • Epsuuu

        Mullaki teki joku simi samaaa koko yön ajan :DDD


    • suuttumus

      Äiti tuli vastasyntyneen vauvan kanssa kotiin ja jäi se vauva sylissään seisomaan keskelle olohuonetta. Ei millään suostunu liikkumaan mihinkään eikä tekemään mitään, mitään esteitä ei olis pitäny olla tai muuta. Ihme ämmä.

      • chgckgch

        Oudoin tapahtui viimeksi pelaamassani pelissä. Olin vasta aloittanut uuden pelin jossa oli vain yksi talouden jäsen

        Talossa oli valmiina kolme huonetta, eli makuuhuone, keittiö ja pesuhuone. Talo oli L kirjaimen mallinen jossa keittiö oli keskiosa, sen pohjoispuolella oli pesuhuone ja keittiön länsipuolella makuuhuone. Talon eteläpuolella oli katu.

        Hahmoni oli sillä hetkellä keittiössä kun työmatka-auto tuli kadulle ja tuuttäsi. Keittiössä oli eteläseinällä ulko-ovi, joka avautui käytännössä suoraan työmatka-auton viereen niin että "etupihaa" oli vain muutamia ruutuja sen verran että siihen mahtui roska-astia ja postilaatikko.

        Hahmoni oli siis lähdössä töihin.

        Ensimmäiseksi se juoksi autosta pois päin pesuhuoneen oven läpi, sitten pesuhuoneen takaseinän läpi, pysähtyi heti kun oli takapihalla "ulkona" ja siitä juoksi suoraan länteenpäin tontin reunalle asti johon pysähtyi. Hahmoni astui hieman taakse ja sivuun, niinkuin olisi väistänyt jotakin ja aloittanut tekemään jotakin. Sitten hahmo katosi. Yhtäkkiä nousi etupihalla maasta kadun reunassa, mutta ollen niinkuin etuoven kohdalla tontilla. Siitä se sitten käveli kadulle työmatka-auton viereen, katosi ja ilmestyi autoon ja aloitti työpäivän ihan normaalisti. Sai hetken ihmetellä että mitä ihmettä se oikein puuhaa.

        Nyt on pari kertaa käynyt samassa pelissä niin että kun joku kutsuu hahmoni treffeille ja treffien jälkeen tulen takaisin kotiin, etuoveni edessä viettää aikaansa, olikohan van gouldien perhe.

        He pysyvät paikallaan ulkopuolella jos hahmoni menee vain taloon sisälle, mutta tulevat sisään rajoituksista välittämättä jos laitan hahmoni menemään puutarhaan joka on talon vieressä ja zombien varalta aidattu.

        He ovat niinkuin kotonaan, nukkuen hahmon sängyssä, syöden ruokaa, pelaten tietokoneella, käyden vessassa jne. Edes se ei auttanut että laitoin ulko-oveen määrityksen "käytä ulko-ovena". He kyllä häipyvät kun heille sanoo että häipykää, mutta tyypit tulevat silti sinne kuin juhlimaan heti jos hahmo menee puutarhaansa. Ja mikään muu simi ei käyttäydy tuolla tavalla, ainoastaan tuo perhe.


      • simfani

        Mulla on käynyt kaksosten syntyessä nyt jo muutaman kerran niin, että äiti lähtee kävelemään suoraviivaisesti eteenpäin eikä pysähdy eli jos talo on esim mäen päällä äiti ei kävele mäkeä alas vaan kävelee ilmassa ja ylämäessä katoaisi maan alle. Sama homma tapahtuu vaikka pelin käynnistäisi uudestaan. Keksin kolmannella tai neljännellä uudelleen käynnistys kerralla, että äidin kävelemistä voi rajoittaa rakentamalla ennen hänen poistumistaan tontilta hänen ympärilleen esim keittiöiden tasoista "muurin" ympärille jota hän ei pysty kiertämään. Tällöin hän tipahtaa nilkkoihin asti maan alle eikä pääse ylös. Äiti pystyy normaalisti huolehtimaan sylissään olevasta vauvasta muttei voi laskea sitä maahan tai muutoin liikkumaan. Kerran loin kellarin äidin alle ja hän tipahti sinne ja toimi sen jälkeen ihan normaalisti mutta tuon yhden kerran jälkeen kellarijuttu ei ole toiminut. Resetsim ja äidin nimi toimii onneksi useimmiten. Isä käyttäytyy ihan normaalisti kokoajan toisen kaksosista kanssa heti kun "kokoonnu" tehtävä on klikattu pois. Onkohan tämä jokin yleisempikin bugi?


      • gewgre
        chgckgch kirjoitti:

        Oudoin tapahtui viimeksi pelaamassani pelissä. Olin vasta aloittanut uuden pelin jossa oli vain yksi talouden jäsen

        Talossa oli valmiina kolme huonetta, eli makuuhuone, keittiö ja pesuhuone. Talo oli L kirjaimen mallinen jossa keittiö oli keskiosa, sen pohjoispuolella oli pesuhuone ja keittiön länsipuolella makuuhuone. Talon eteläpuolella oli katu.

        Hahmoni oli sillä hetkellä keittiössä kun työmatka-auto tuli kadulle ja tuuttäsi. Keittiössä oli eteläseinällä ulko-ovi, joka avautui käytännössä suoraan työmatka-auton viereen niin että "etupihaa" oli vain muutamia ruutuja sen verran että siihen mahtui roska-astia ja postilaatikko.

        Hahmoni oli siis lähdössä töihin.

        Ensimmäiseksi se juoksi autosta pois päin pesuhuoneen oven läpi, sitten pesuhuoneen takaseinän läpi, pysähtyi heti kun oli takapihalla "ulkona" ja siitä juoksi suoraan länteenpäin tontin reunalle asti johon pysähtyi. Hahmoni astui hieman taakse ja sivuun, niinkuin olisi väistänyt jotakin ja aloittanut tekemään jotakin. Sitten hahmo katosi. Yhtäkkiä nousi etupihalla maasta kadun reunassa, mutta ollen niinkuin etuoven kohdalla tontilla. Siitä se sitten käveli kadulle työmatka-auton viereen, katosi ja ilmestyi autoon ja aloitti työpäivän ihan normaalisti. Sai hetken ihmetellä että mitä ihmettä se oikein puuhaa.

        Nyt on pari kertaa käynyt samassa pelissä niin että kun joku kutsuu hahmoni treffeille ja treffien jälkeen tulen takaisin kotiin, etuoveni edessä viettää aikaansa, olikohan van gouldien perhe.

        He pysyvät paikallaan ulkopuolella jos hahmoni menee vain taloon sisälle, mutta tulevat sisään rajoituksista välittämättä jos laitan hahmoni menemään puutarhaan joka on talon vieressä ja zombien varalta aidattu.

        He ovat niinkuin kotonaan, nukkuen hahmon sängyssä, syöden ruokaa, pelaten tietokoneella, käyden vessassa jne. Edes se ei auttanut että laitoin ulko-oveen määrityksen "käytä ulko-ovena". He kyllä häipyvät kun heille sanoo että häipykää, mutta tyypit tulevat silti sinne kuin juhlimaan heti jos hahmo menee puutarhaansa. Ja mikään muu simi ei käyttäydy tuolla tavalla, ainoastaan tuo perhe.

        Hauskaa löytää oma viesti viiden vuoden takaa! :D


    • vauvvani on kirja

      Laitoin äitin pistää vauvasa kehtoon ni se otti kirjan syliin ja laski sen kehtoon ja se vauva vaan leiju ylös alasin :D

    • Bölöilijä

      Itsellä se, kun teini oli ulkona kotiintuloajan jälkeen ja jäi tietysti kiinni.
      Poliisi jäi vain seisomaan ja simini lähti taksilla kotiin.

    • rahapuiden yllättämä

      Mulla legacyssä perustaja sim oli puutarhuri ja muuten olin onnistunut saamaan haluamani määrät kaikkia hedelmiä varastoon täydellisinä kappaleina ja olin hävittänyt kaikki kasvit puutarhasta sillä nuoremmat sukupolvet eivät olleet enää puutarhureita mutta rahapuut jätin. Olin poistanut aidat puutarhan ympäriltä ja yhden nuoremman sukupolven edustajan oli tarkoitus aina välillä keräillä rahasäkit. No sehä tietysti unohtui ja kun viimein muistin ne rahapuut zombiet oli syönyt kaikki ne yhteensä kahdeksan rahapuuta!! Oliskin ollut vain se, että nuo rahapuut vain katoavat kun ne syödään mutta ne näköjään muuttuu laskuiksi! Ihan samanlaisiksi kun ne mitkä se postinkantaja tuo postilaatikkoon mutta nyt niitä oli kymmenittäin pihalla lojumassa siinä missä ne rahapuut oli aikaisemmin ja loppusummana kun klikkasi "maksa kaikki" oli 40 000 simleonia!! Kyllä ärsytti! Legacyssa kun ei saa rahakoodeja käyttää ja olin mukavasti onnistunut keräämään rahaa ja sitten taapahtuu tuollaista...

    • Viikatemies rupes keskellä pihaa soittamaan bassoo...

    • Tontut

      Tonttu ja koiratonttu saapuivat taloon yön aikana noin vain!

    • viikatemies d:

      Viikatemies tuli murhaamaan kuntosalille erästä hahmoa, murhasi sen ja sitten meni juoksumatolle riehumaan :D

    • viaton3

      Kun olin vierailulla siellä oli taapero ja sit olin vähä liian myöhää siel nii se taapero veny isoks ja käski mua lähteen :D

    • Simsammi

      Mun oudoin sim kokemus on se kun mun taapero oli nälisään laitoin äidin syöttään sitä mutta se laski sen vaan portaiden viereen. Sitten sossu haki lapsen ja olin sillee NOOOOOOU koska se oli eka lapseni koskaan. Sitten oli mennyt noin 3 sim päivää kunnes kuuluu itkua... siellä se taapero taas itki. Sitten ONNEKS onnistuin ruokkiin ja ylipäätänsäkki hoitaan sitä.

    • Anonyymi

      Tapoin just Lisa Bunchin,koska halusin VJ Alvin ittelleni.Tai siis mun simi sai sen.Hankalahko tyyppi,ei voi mennä naimisiin yms.Sen veli se Miraj on mahtava,rakastaa lapsiaan.(Oon jo saanu sikiään)Mahtavia persoonia noi veljekset ja se niitten puheääni saa housut märäks.

    • Anonyymi

      Hei,mulla on kummatkin Alvin veljekset,JV ja Miraj naimisissa siskosten kans.Mirajlla on jo poika ja VJ:lle tulossa lapsi.Oon pelannu Sims 3 vuosikausia,mut nyt noi veljekset tuo eloo.
      T:Anu

      • Anonyymi

        Toi edellinen Lisa Bunchin tappokin oli siis mun.
        T:Anu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi edellinen Lisa Bunchin tappokin oli siis mun.
        T:Anu

        Siis VJ ei JV.
        T:Anu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe