Aihe

Kaipaatko lopputyöllesi/gradullesi edullista

kielentarkistajaa?

Hei Sinä lopputyön tai gradun tekijä! Kaipaatko lopputyöllesi tai gradullesi edullista ja nopeaa - mutta silti laadukasta - kielentarkistuspalvelua? Olen suomen kieltä opiskellut tuore filosofian maisteri. Työskentelen äidinkielen ja kirjallisuuden opettajana, mutta teen sivutyönäni myös kielentarkistustöitä, joita olen tehnyt jo monen vuoden ajan opiskelujeni ohella. Pääasiassa olen tarkistanut lopputöiden ja gradujen kieliasua. Jos työsi siis kaipaa viimeistä silausta, niin ota yhteyttä - kerron mielelläni lisää muun muassa edullisesta hinnoittelustani ja nopeasta aikataulustani. Teen erittäin huolellista työtä!

Sähköpostiosoitteeni on kielentarkistusta@gmail.com.

0

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
        Kotimaiset julkkisjuorut
        220
        17080
      2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
        Maailman menoa
        341
        6181
      3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
        Kotimaiset julkkisjuorut
        115
        1564