Kaipaatko lopputyöllesi/gradullesi edullista
Hei Sinä lopputyön tai gradun tekijä! Kaipaatko lopputyöllesi tai gradullesi edullista ja nopeaa - mutta silti laadukasta - kielentarkistuspalvelua? Olen suomen kieltä opiskellut tuore filosofian maisteri. Työskentelen äidinkielen ja kirjallisuuden opettajana, mutta teen sivutyönäni myös kielentarkistustöitä, joita olen tehnyt jo monen vuoden ajan opiskelujeni ohella. Pääasiassa olen tarkistanut lopputöiden ja gradujen kieliasua. Jos työsi siis kaipaa viimeistä silausta, niin ota yhteyttä - kerron mielelläni lisää muun muassa edullisesta hinnoittelustani ja nopeasta aikataulustani. Teen erittäin huolellista työtä!
Sähköpostiosoitteeni on kielentarkistusta@gmail.com.
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt
Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-422017080Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!
Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o3416181Uusin Seiska herttainen Torppa
Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir1151564