Barcelonan matka häämöttää ja kysymys liittyy terasseihin/illanistumispaikkoihin.
Missäpäin Barcelonaa olisi hyviä terasseja joissa istua iltaa? Vaatimuksina olisi rento paikka ja halpaa juotavaa. Joka ilta ei viitsisi maksaa mm. 10e mojitoja/20e sangria-kannuja rantabaareissa. Eli nyt niitä omakohtaisia vinkkejä pöytään, missä parhaat drinkit vitosella jne :D
Terasseja, illanistumispaikkoja
9
300
Vastaukset
- Catalunya
Pysyttele vaan kotosalla kun noin typeriä kyselet...
- fgxbbxgb
catalunya, sulla on varmaan paljon kavereita
ps: itse suosittelen ramblan irkkupubeja- Gijon
Justjoo... Sinne vaan Ramblalle miljoonan turistin sekaan missä
hinnat kolminkertaiset. Todella viisas neuvo. Jeesus mikä idiootti!!! - Catalan
Gijon kirjoitti:
Justjoo... Sinne vaan Ramblalle miljoonan turistin sekaan missä
hinnat kolminkertaiset. Todella viisas neuvo. Jeesus mikä idiootti!!!Aivan! Eikös just etsitty edullisia kuppiloita, ja joku vatipää neuvoo
pahimpaan turistirysään. Huomattavasti halvempaa Raval tai
Eixample alueilla, ja keskustassa! - El Prat
Catalan kirjoitti:
Aivan! Eikös just etsitty edullisia kuppiloita, ja joku vatipää neuvoo
pahimpaan turistirysään. Huomattavasti halvempaa Raval tai
Eixample alueilla, ja keskustassa!Joo, toi Irkkupubityyppi ei ole oikein kartalla, oisko lääkkeet unohtunu
ottaa. No, mikäs siinä, jos haluaa maksaa tupla/triplahinnan. Parempia
ja PALJON halvempiakin vaihtoehtoja löytyy. Mutta jos siinä turistilammaslaumassa
haluaa pyöriä niin huhhuh...
- alkuperäinen kirjoit
:D heh,
osaisiko joku ihan baarin/paikkojen nimiä vihjaista ?- Victor Valdez
Esim. Raval alue on täynnä baareja, kivenheiton päässä Ramblalta,
ja hinnat vähintään puolet halvempia kun idiootti irkku-Rambla pubeissa.
Löytyy ziljoona terassia, ja baarit auki aamuun asti. Enemmän paikallista
porukkaa, mutta sehän on vaan pelkkää plussaa, jos reissussa ollaan.
Englantia osataan.
- alk.peräi
Kiitosta valdezille ! vielä muita vinkkejä, osotteita ? Tietoa hapy hour:eista? Kaveri sanoi että happy hour yleensä (jos siis ollenkaan) niin klo 23 aikoihin... ?
- LolaLolitaLola
Barcelo Raval hotellin kattoterassi on muuten aivan mahtava paikka (Ravalin Ramblalla), siellä ei edes tarvi juoda mitään kun on itse palvelu, mahtavat maisemat.
Barcelonetalla kun kävelee vähän "sisäänpäin" sieltä löytyy kivoja aukioita ja baareja.
Eixamplessa Enric Granados kävelykatu on yhtä terassia alusta loppuun.
Bornessa Fonollar ja Carders katujen kulmassa on kiva aukio jolla myös monta kivaa baaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882