yhteisvaikutukset ja laadunvarmistus (msm, biotiini yms)

mariM

Hei!
Olen ottanut nyt käyttööni c-vitamiini valmisteen sen lisäksi syön sinkkiä ja biotiinia. Postissa on tulossa vielä msm jauhe. tarkoituksena olisi saada tukka ajan myötä parempaan kuntoon :)
mietin vaan kun tuossa on aikamoinen arsenaali, että onko noilla jotain yhteisvaikutuksia tai saattaako noin suuresta määrästä tavaraa olla jotain maksavaurioita?

Ostin monien suosituksesta tuon msm jauheen satulashopista..kuitenkin nyt törmäsin erääseen artikkeliin, jossa kehoitettiin varmistumaan että msmjauhe on varmasti puhdasta. "Vähemmän laadukkaat ja epäpuhtaat MSM-valmisteet vievät kuitenkin myös epäpuhtaudet mukanaan soluihisi. OptiMSM on ainoa kansainvälisesti luotettu puhdas MSM-laatu"

Tuossa satulashopin tuotteessa ei ole kuitenkaan mitään opti merkinää? uskallanko käyttää nyt sitten sitä

3

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.youtube.c
    • .
    • mainostusta

Tässä nyt on vain kyseessä muiden maahantuojien tuotemerkin mollaaminen ja itsellä myynnissä olevan valmisteen perusteeton kehuminen. Mutta tilanne on tosiaan se, että et mitenkään pysty varmistumaan myynnissä olevien lisäravinnevalmisteiden laadusta ja myrkyttömyydestä.

En luottaisi sellaisen maahantuojan artikkeleihin, joka toisaalta ihan oikeutetusti huomauttaa luontaisina myytävien tuotteiden kelvottomuudesta mutta sitten itse kuitenkin suostuu myymään tuotteita, joila ei ole osoitettu olevan vaikuttavuutta.

Millä tavalla hiuksesi ovat huonossa kunnossa? Onko sinulla joku sairaus, jonka hoitaminen voisi auttaa asiaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1124
    2. 75
      1121
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1014
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      968
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      52
      617
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe