Olen päivitellyt omia kuulumisia aika tiuhaan tahtiin, koskaan en ole päässyt etusivulle. Kuitenkin jotkut nimimerkit esiintyvät siellä aika tiuhaan...eräskin on joka päivä useaan kertaan..onko kyseessä jotkut määrätyt koodit tai temput, vai ylläpidon tuttavuus ?? Suoraa ja rehellistä vastausta toivon.
Miten pääsee Yhteisön kuulumisiin ??
3
63
Vastaukset
Moikka!
Tätä itseasiassa kysyttiin meiltä jo aiemminkin ja testasimme sitten että onko kyseessä joku ongelma vai pelkkää tuuria. Testien tuloksena oli, että yhteisön kuulumiset päivittyy muutaman kerran tunnissa ja valitsee sitten viimeisimmät päivitykset, eikä mitään ongelmaa havaittu. Toisinsanoen: aktiivisuudella ja hyvällä tuurilla pääsee yhteisön kuulumisien etusivulle, mitään muuta konstia ei käytännössä ole :).
Toivottavasti selvensi asiaa!
T: Rasmus- mitenseon....
...onko ja voiko kenelläkään olla niin hyvä onni että JOKAINEN oma päivitys tulee yhteisön etusivulle.???..........
- oikee chat
onko täällä suomi24 sivuilla mitään suoria chatteja jotka toimii online tilassa vai ovatko ne vain näitä viestiketjuja??esim suomi24 sex baaria jota joku mainosti..kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773