On se niin mukavaa kun naapuriin muuttaa ketjupolttaja.Itse oon lopettanut polttamisen ja en nyt haluu olla lasteni kanssa passiivisen tupakoinnin uhri!3v. ei ole tarvinnut yöllä herätä limaa yskii ja kakoon mut nyt se alkoi taas ja samaan aikaan tuon uuden naapurin kanssa.
Kesät on niin ihania noiden myrkyttäjien kanssa.(Itse olen ottanut naapurit huomioon silloin kuin vedin sätkää)
Oisko neuvoja mitä teen?Ehtinyt oon hyviä asuntoja mut ei näy tarjolla olevan kuin vaan Kuhmossa,Kajaanissa enkä haluu sinne.
Apua tarvittas.
8
319
Vastaukset
- erakko
apua...tarjolla.
Asennuta pleksiväliseinä, lautaseinä tai asenna rulla - tai rottinki verho väliin, kukkia esim, humala joka kiipeää ylöspäin, tai muita kasveja... varjostaen ja erottaen teidän ja naapurin pihan. - Hyvä naapuri
Käy kohteliaasti esittämässä, että lopettaa nikotiinipurkan ja inhalaattorin avulla.
Sano että ei ole terveellistä polttaa, tulee keuhkoahtaumatauti ja keuhkosyöpä.
Antaahan ne lääkäritkin lääkkeitä reseptillä lopettamiseen. - 10min.välein
Kiitos neuvoista.Ketjupolttaja varmaan tietää 2012 vuonna jotta passiivinen tupakointi on vaarallista varsinkin lapsille.Joten hänelle siitä mainitsemisesta ei taida olla kun haittaa.
- jsjsjsjö
muuta pois tai aloita itsekin tupakointi nin ei tunnu niin pahalta...
- 10min.välein
Ei ole luki taito kohillaan vai ookko naapurini itse?siis jsjs...
Kehoitat varmaan näin lapsiakin polttamaan, vai?????
Muuttaminen ei korjaa ongelmaa(ehkä sinun) sillä kohta on taas uus naapuri tai sen kaverit vetämässä röökii!:(
- Kokenut samaa
Tupakoivat on yleensä itsekkäitä, ne kun on sen himon orjia ja muista välittämättä on savut saatava.Töissäkin pitäisi nostaa palkaa nille, jotka ei mene välillä tupakalle.
- Aslakki
Muuta Lappiin, mitä siellä Kainuussa kärvistelet.
- 10min.välein
Voi Aslakki lippalakki: Tullaan, tullaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947756- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482155
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251903- 481902
- 601778
- 191773