Harrikan huolto/korjaus Pirkanmaalla?

lispett

Moore vai Autocenter? Mooresta sanotaan että pitää myös ite olla hajulla asioista
muuten .....
Autocenteriä vaitetään kokemattomaksi HD asioissa,oisko vielä muita paikkoja tiedossa??
Naisimmeisenä kun pitää kaikki teettää nykyään,omamekaanikko pantiin ulkoruokintaan ...

15

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KariKKK

      Olen asioinut nyt kummassakin ja tulevaisuudessa Autocenterissä.Homma pelaa kuin junan vessa ja itse arvostan toiminnan läpinäkyvyyttä.Hinta ja laatu korjaamolla kohdallaan,rempat tehdään samantein eikä tarvitse pyörättömänä kauaa ihmetellä.
      Mooren miinuspuoli on duunien paljous henkilökunnan määrään nähden
      eli aikataulut mättää joskus.
      Filunkiin en ole itse törmännyt mutta tarinoita olen kyllä kuullut,liekö urbaanilegendoja en tiedä.

    • pannu666

      Riippuu kai hieman pyörästäkin. Itse en veisi autocentereihin mitään muuta kuin blancoa tehdaslaitetta jos sitäkään.
      Jos ajat rakennetulla pyörällä, tarvitset sovellettuja asennuksia tai erityisesti hitsauksia niin osoite alkaa olla hyvinkin selvä.
      Vilunkijutut on urbaanilegendoja jollaisia kehitellään mistä tahansa korjaamoista. Moore elää alalle ja hd-harrastukselle eikä ainoastaan pyöritä liikeyritystä.
      Silläkin on mielestäni merkitystä.
      Se joka tuntee laitteet ja niiden sielunelämän osaa takuuvarmasti tehdä vikadiagnooseja huomattavasti täsmällisemmin.
      Pyörä on väärän merkkinen jos remppa- tai huoltoaika ottaa hermoon. Asiat sitten vielä hoituu juuri niin hyvin kuin asiansa osaa esittää (yleensä).
      Sellaisten jotka osaavat ja tietävät itse kaiken kannattaa myös tehdä itse kaikki:)

    • Ite huollatan hämeenlinnaas sunrisellä, vaikken enää siä päin asukkaa. Oon tyytyväänen ja luotan ukkojen tekemisiin :-)

    • Cabster

      Njoo..Moore kyll tietää laitteesta aikatavalla ja osaa kysellä asiakkaalta sellaistakin mitä ei tule mieleen kertoa ja joka on oleellista vikadiagnoosia tehdessä.
      Hinnatkin osataan katella sopiviksi koska varaosapuoli on hallussa täydellisesti eli katellaan millaisiin palikoihin fyffet riittää.
      Minkään sortin filunkiin en ole liikkeessä törmännyt eli omalta osaltani voin ampua huhut alas samantein.
      Toki hermoon käy jos fillari on ajokaudella telakalla varsinkin kun sillä on tottunut joka suvi suloinen liikkumaan mutta eipä sitä voi olettaa että oma juttu menee muiden edelle,niin se vaan on.
      Jos et osaa ja tiedä kaikkea ei kannata alkaa mitään duunaamankaan..koska loppupeleissä asiantuntija kasaa jälkesi...

    • Softail

      Ei pahaa sanaa mooresta,huollot ja korjaukset tehty ookoosti.
      Hintakin kohallaan .
      Älä ees funtsi muuta.

    • Nimimerkki2221

      Just huolsin pyörän A-Centerissä,alta viikon sain ajan kun Moorella ois ollut reilu 3 viikkoa jono.Entinen Mooren duunari hommissa joten osaamista Harrikoihin löytyy.Hintakin oli edullinen...ei voi moittia settiä isosti vaikka ennakkoluuloja puheiden perusteella olikin.

    • 5+13

      Eikös HD miehet ole kautta aikain pyrkineet huoltamaan itse mopetinsa....

      Vai onko tämä nykyisin vallalla oleva kulutussopulismi yltänyt jo sinnekin.........

    • Korppoon

      Onhan siinä vähän propleemia jos on uus harrikka,vaatii spesiaali vempaimia että pystyy.Vanhat on juttu eriksens....

    • bobbber

      Kyllä toi sunrise on ihan ykköspaikka joka suhteessa.
      Aina kun tarvii apua niin sitä saa ja nopealla aikataululla.
      Lisäksi hommat tehdään reilusti ilman "valohoito veloitusta"

    • SuzitsukiPV

      Pirkanmaan perävalot on paras paikka sieltä saa romutustodistuksenki

    • HansaPena

      Jos ei itse osaa korjata prätkiään niin kannattaa myydä pyörä pois ostaa tilalle marsu, ja vaikka runkata sitä, se homma voi luonata tumpelolta paremmin. Ei ole tarvinnut vielä ostaa marsua kun kaikki vuosikymmenten aikana omistamani pyörät olen korjaillut itse, tosin vaativimmat koneistushommat olen teettänyt muilla. Olen alkanut prätkien kanssa pelaamisen kanssa vasta 60-luvun lopulla jolloin ostin ekan pyöräni, 175 kuutioisen "setin" ja sen jälkeen 5satasen "pässin", eli olen noviisi vielä moneen muuhun "prätkähiireen" verrattuna.

      • HanaPensa

        Sitten on näitä hansapenoja jotka luulee tietävänsä kaiken ja tekee prätkäänsä mitä ihmeellisempiä virityksiä joiden toimivuudesta ei ole mitään takeita. Omien sanojensa mukaan väsäillyt pyöriä jo vuosikymmenet, paskapuhetta sanon mä. Välttäkää näitä oman elämänsä asiantuntijoita, minkäänlaista apua ei saa, korkeintaan vittuilut.


    • junttijalmari

      Viisain ratkaisu on valkata uusi ja hyvä "poikaystävä" sillä perusteella,pysyykö jakari käsissä

    • jyrkijyrkij

      Kyll se SUNRISE on ihan omaa luokkaansa, palvelu ja hinnat.
      Eikä näitä uusia fillareita korjaa kukaan kotiverstaalla, toki jotain
      pientä huoltoa voi väsätä, ei sen kummempaa kykene.
      En edes mieti mitään muuta firmaa korjauksiin kuin tavastehusin
      kaverit.
      Suosittelen muillekin.
      Tsekkaa myös pyörien hinnat ja vertaa muiden vastaaviin.
      Voipi tulla kaupat tehtyä :D

    • Sporster73cid

      Jep. luettuani kymmenennen kommenttisi ymmärsin tarinasi juonen . . . . ;)
      Noh oikeasti; pelkkää hyvää olen itsekin SunRisesta kuullut. Pyörävalikoimakin vaihtuu sen verran että hinnatkin tosiaan kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe