Shellin tankkiauto

Fiksuako

Sinä shellin tankkiautoa kuljettava. Et vissiin ole saannut pil**a, kun piti yrittää pyörä kiilata kaiteeseen kehän ylämäessä jokiniemen liitttymän jälkeen. Olin jo puolessa välissä kärryäs kun päätit tehä formula kaistanvaihdon. et voinnut odottaa 2 sekuntia että olisin mennyt ohi! Ei taida järki paljoa päätä pakottaa? eihän sinua siinä satu. ainakaan siinä mällissä mikä siitä tulee!!

20

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellin kuski 1145

Sorry mutta mun tyttökaveri imi minut ajan aikana joten en katsonut niin tarkkaan. Sorry, nyt on pussit tyhjät joten aja vaan rauhassa ohi ensikerralla.

• Missä tapahtui?

Asiasi olisi kyseisen Shell-kuskin helpompi kommentoida JOS kertoisit missä päin maatamme homma tapahtui!! Jokiniemi-nimisiä paikkoja on varmaan jokaisen kaupungin alueella! Jos siis kaveri sattumalta lukee tätä palstaa.

• fiksuako

Vantaa kehä3 jokiniemen liittymän jälkeinen ylämäki itäänpäin mentäessä. joskus 15-16.30 välisenä aikana

• <fasfef

jos olet sama sekopää mikä meni vauhdilla kaikista ohi ulkokautta niin et kyllä ole pitkäikäinen,olisko ollut farkut jalassa ja valkoista takisssa.jossain tikkurilan kulmilla.

• fiksuako

En varmaan kun takki on musta ja ei ollut farkkuja vaan ajokamat.

• Taivasajelulle

Veikkaisin, ettei nähnyt sinua kunnolla. Liikkuva poliisi voisi kyllä seuraa enemmän kaistanvaihtajia. Monesti näkee kun joku vetää ohi ja palaa takaisin oikealle kaistalle, niin pääkään ei käänny, silmät kiinni vaan ja luotetaan "ei siellä ketään ole". Itsellä ollut pari kertaa todella lähellä, että henkilö-auto olisi vaihtanut kaistaa suoraan kylkeen, vaikka ohitin molemmat oikealta (kumpikaan ei ollut moottoritie)
      Jotenkin saanut väistettyä sen verran, muuten lahopäät olisi tullut kylkeen, jos ei tuon vertaa viitsi kattoa, niin kylmästi kortti pois!

• fiksuako

Näkemisestä en tiedä mutta, kun pääsin sen hytin viereen niin kaveri näyttää centteriä mulle. jouduin sitten vastaamaan siihen samalla käsimerkillä.

• fiksuvako ?

Yleensä vasemmalta ohi mopolla ajo on typerää, sillä ne näkyvät huonosti, joten kannattaisiko vilkaista peiliin ?
        Itsekkin ajelen ja yleensä en edes katu alueella ajele ohi oikealta , saati sitten tien päällä.

• fiksuako

No jos katson hytin kyljessä olevaan peiliin mistä kuski tuijottaa suoraan minua, niin kyllä aika tahallisesta vaikuttaa. ja vielä se että tullaan sen tankkerin kanssa niin nopeesti, kuin sillä on mahdollista kaistaa vaihtaa. katson yleensäkkin yhdistelmiä tai kuorma-autoja ohitellessa auton peilejä, että vilkuillaanko sieltä ohitusta. asia tietysti erikseen jos ei pysty erottamaan sitä, että onko prätkä kärryn takana vai takapyörien etupuolella, kuten minun tapauksessa. Emmä halua ammattikuljettajista mitään pässejä tällä tehdä. Toisekseen ajelin pidempään sen yhdistelmän perässä ja sen pujottelu ja lähemmäs 95km/h nopeus ja ajotyyli muutenkin kertoi jo ennen ohitusta sen että taisi kaverilla olla vähän huono päivä.

• fiksuako

ihan selvyydeksi, ohitin rekkaa siis vasemmalta kohdassa missä on 3 kaistaa

• simo45

polttoaine rekat eivät varmasti kulje 95 km/h niiden nopeus on rajattu maksimi 89 ja nesteen autot vielä alle siitä ja jos näin hölmösti ajaa niin ilmoittaa kyseisen yhtiön kuljetus vastaavalle joka tietää joka sekuntti missä päin heidän autot liikkuu koska autoissa on yhtiön mainos niin niin varmaan kiinnostaa miten heidän edustamat kuljetusliikkeet ajavat liikkenteessä,tiedän kun kokemusta on,mutta älkää aina syyttäkö rekka kuskeja tilanne voi muuttua nopeasti

• niinpä niin
        simo45 kirjoitti:

polttoaine rekat eivät varmasti kulje 95 km/h niiden nopeus on rajattu maksimi 89 ja nesteen autot vielä alle siitä ja jos näin hölmösti ajaa niin ilmoittaa kyseisen yhtiön kuljetus vastaavalle joka tietää joka sekuntti missä päin heidän autot liikkuu koska autoissa on yhtiön mainos niin niin varmaan kiinnostaa miten heidän edustamat kuljetusliikkeet ajavat liikkenteessä,tiedän kun kokemusta on,mutta älkää aina syyttäkö rekka kuskeja tilanne voi muuttua nopeasti

juu näihin nopeuksiin tunnutaan aina laittavan sitä lontoon lisää. jos nämä neropatit ovan kerran nähneet ison auton vaikka laskevan alamäen sillä 95km/h nopeudella, niin ne kuvittelevat niiden kulkevan aina sitä. vaikka himalajan rinnettä mentäis ylös sillä sadan tonnin ylikuormalla niin nopeutta on aina vähintään se 95km/h.

• 8,5

kyllä vaikka on monta peiliä oikealla ni tulee se pimeä kohta ettei näe motoristia saati autoa.ite on monta meinannu ajaa toista kylkee kun ei huomaa

• ..........

Joo joo, seli seli..."95 km/h" vauhtia...oliko sillä sivuilla suihkumoottorit vai mikä?

• kulkuri

oisko se paree pysytellä jaavoineen kotipihoilla...
      tuntuu olevan näin kesäkelillä tunkua .
      mistäpä hommaisit menovettä, jos ei öljyt kulkisi?

• hhuutt

Shellin autot rajoitettu kulkeen 80km/h!!

• Jakari45665
        hhuutt kirjoitti:

Shellin autot rajoitettu kulkeen 80km/h!!

Shell, Teboil. tai neste autoihin on asenettu hyvin tarkka nopeusmittari eli ei ole mittari virheitä lisäksi he itse seuraavat että kyseinen yrittäjä ajaa vain 80km/h jos nopeus ylittyy siihen on oltava todella hyvä syy muuten kahteen viikkoon et aja heidän nesteitänsä tai et aja enään ollenkaan heidän tuotteitaansa jos yrityksessä on enemmän autoja kuin yksi ja joku heistä rikkoo tätä 80km/h sääntöä tai ajaa ylinopeutta terminaali alueella (yli 30km) kyseinen auto ja kuski saa portti kiellon vähäksi aikaa..... Bensan ajajat eivät ole siis mitään kaahareita

• Nesteessä ollaan
        Jakari45665 kirjoitti:

Shell, Teboil. tai neste autoihin on asenettu hyvin tarkka nopeusmittari eli ei ole mittari virheitä lisäksi he itse seuraavat että kyseinen yrittäjä ajaa vain 80km/h jos nopeus ylittyy siihen on oltava todella hyvä syy muuten kahteen viikkoon et aja heidän nesteitänsä tai et aja enään ollenkaan heidän tuotteitaansa jos yrityksessä on enemmän autoja kuin yksi ja joku heistä rikkoo tätä 80km/h sääntöä tai ajaa ylinopeutta terminaali alueella (yli 30km) kyseinen auto ja kuski saa portti kiellon vähäksi aikaa..... Bensan ajajat eivät ole siis mitään kaahareita

Näin itse Neste oilin autoja 20 vuotta ajaneena voin kertoa ettei kertomasi kyseisen yhtiön autoissa ainakaan pidä paikkaansa kaikilta osin. Ensinnäkin Nesteoilin autojen rajoitin tulee ohjeiden mukaan säätää 82:een km/h. Oma ajokkini kulkee kuitenkin 85km/h. Itse Nesteoil ei millään lailla valvo autojen nopeuksia. Vain yhtiön omissa vuosittaisissa tarkastuksissa mittarin plommit tarkastetaan. Mitään ajokieltoja ei siis ole mistään rajoitinnopeuksien ylittämisestä Nesteeltä tullut. Nesteoil ei myöskään valvo/tarkasta sen kummemmin nykyisin autoissa pakollisina olevaa "mustaa laatikkoa" vaikka se laite montaa asiaa auton liikkuessa tarkkaileekin. Ajokielto voi kyllä kyseisen yhtiön taholta saada useista vahingoista, useista sakoista tai poliisin taholta todetuista törkeistä liikenteen vaarantimisista. Jatkuvat tienpäällä todetut ylikuormat muös saattavat johtaa huomautuksiin tai muihin sanktioihin yhtiön taholta.

• Nesteessä ollaan
        Nesteessä ollaan kirjoitti:

Näin itse Neste oilin autoja 20 vuotta ajaneena voin kertoa ettei kertomasi kyseisen yhtiön autoissa ainakaan pidä paikkaansa kaikilta osin. Ensinnäkin Nesteoilin autojen rajoitin tulee ohjeiden mukaan säätää 82:een km/h. Oma ajokkini kulkee kuitenkin 85km/h. Itse Nesteoil ei millään lailla valvo autojen nopeuksia. Vain yhtiön omissa vuosittaisissa tarkastuksissa mittarin plommit tarkastetaan. Mitään ajokieltoja ei siis ole mistään rajoitinnopeuksien ylittämisestä Nesteeltä tullut. Nesteoil ei myöskään valvo/tarkasta sen kummemmin nykyisin autoissa pakollisina olevaa "mustaa laatikkoa" vaikka se laite montaa asiaa auton liikkuessa tarkkaileekin. Ajokielto voi kyllä kyseisen yhtiön taholta saada useista vahingoista, useista sakoista tai poliisin taholta todetuista törkeistä liikenteen vaarantimisista. Jatkuvat tienpäällä todetut ylikuormat muös saattavat johtaa huomautuksiin tai muihin sanktioihin yhtiön taholta.

Niin lisätään vielä ettei Nesteen autojen mittari/piirturi ole sen tarkempi tai erikoisempi kuin muissakaan autoissa. Rajoitin tosin siitä tulee säätää em. 82:een km/h. Oma mittari on jälkikäteen säädetty ohjeiden vastaisesti kylläkin85:een. Siitä tosin ole huomannut mitään erikoisempaa hyötyä. Naftaa vain kuluu 2-3 litraa satasella enemmän jos ajaa 82:n sijasta 85km/h. Tosin pomohan ne löpöt maksaa.

• uusinimeton
        Nesteessä ollaan kirjoitti:

Niin lisätään vielä ettei Nesteen autojen mittari/piirturi ole sen tarkempi tai erikoisempi kuin muissakaan autoissa. Rajoitin tosin siitä tulee säätää em. 82:een km/h. Oma mittari on jälkikäteen säädetty ohjeiden vastaisesti kylläkin85:een. Siitä tosin ole huomannut mitään erikoisempaa hyötyä. Naftaa vain kuluu 2-3 litraa satasella enemmän jos ajaa 82:n sijasta 85km/h. Tosin pomohan ne löpöt maksaa.

just silleen... mitenkäs ne pakolliset Taipale Telematics laitteet joilla seurataan ajonopeuksia ja kaikkea muuta siihen liittyvää.... rajoitin tulee säätää 82:seen. hämäläisen katsastukset ja muut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe