Olen 13v. tyttö ja haluaisin liittyä sirkukseen. Tietääkö kukaan miten pääsisin? Olen katsonut googlesta ja puhelinluetteloista, muttei löydy mitään..
sirkukseen..?
6
2205
Vastaukset
- tirehtööri
Muuta Keravalle. Et tarvitse televisiota kun vaan katot ikkunasta ulos ja seuraat sirkusta.
- Sheik
En usko, että haluat liittyä sirkukseen, eikä sinua huolittaisi, varsinkaan jos et edes osaa mitään temppuja. Mutta jos tarkoitit, että haluat harrastaa sirkusta, voisit liittyä Linnanmäen sirkuskouluun, tai Espoon esittävän taiteen kouluun. Minä harrastan noissa ympyröissä.
- sirkus
en tiedä mihin viestini katos vai katosko,
mut helsingis on pukinmäen sirkuskoulu ja linnanmäen sirkuskoulu..
vantaal tikkurilan.
mailaile jos haluut tietää jotain :) - mirri
sirkus kirjoitti:
en tiedä mihin viestini katos vai katosko,
mut helsingis on pukinmäen sirkuskoulu ja linnanmäen sirkuskoulu..
vantaal tikkurilan.
mailaile jos haluut tietää jotain :)tosiaan riippuu missäpäin suomea asut, mutta sirkuskerhoja ja kouluja on jo melko monilla paikkakunnilla ympäri suomea, käy vaikka katsomassa suomen nuorisosirkusliiton nettisivuilta www.kolumbus.fi/snsl, niin pääset ainakin alkuun.
- anni--
ainenkii haminassa on sirkus koulu
- Anonyymi
Liittyy ihan missä asuu, ite oon Lintsin sirkuksella ja on tosi kivaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752