Olen 13v. tyttö ja haluaisin liittyä sirkukseen. Tietääkö kukaan miten pääsisin? Olen katsonut googlesta ja puhelinluetteloista, muttei löydy mitään..
sirkukseen..?
6
1807
Vastaukset
- tirehtööri
Muuta Keravalle. Et tarvitse televisiota kun vaan katot ikkunasta ulos ja seuraat sirkusta.
- Sheik
En usko, että haluat liittyä sirkukseen, eikä sinua huolittaisi, varsinkaan jos et edes osaa mitään temppuja. Mutta jos tarkoitit, että haluat harrastaa sirkusta, voisit liittyä Linnanmäen sirkuskouluun, tai Espoon esittävän taiteen kouluun. Minä harrastan noissa ympyröissä.
- sirkus
en tiedä mihin viestini katos vai katosko,
mut helsingis on pukinmäen sirkuskoulu ja linnanmäen sirkuskoulu..
vantaal tikkurilan.
mailaile jos haluut tietää jotain :) - mirri
sirkus kirjoitti:
en tiedä mihin viestini katos vai katosko,
mut helsingis on pukinmäen sirkuskoulu ja linnanmäen sirkuskoulu..
vantaal tikkurilan.
mailaile jos haluut tietää jotain :)tosiaan riippuu missäpäin suomea asut, mutta sirkuskerhoja ja kouluja on jo melko monilla paikkakunnilla ympäri suomea, käy vaikka katsomassa suomen nuorisosirkusliiton nettisivuilta www.kolumbus.fi/snsl, niin pääset ainakin alkuun.
- anni--
ainenkii haminassa on sirkus koulu
- Anonyymi
Liittyy ihan missä asuu, ite oon Lintsin sirkuksella ja on tosi kivaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627