Kertokaas mikä mättää kun ei pysty savetaa replayta...eli kun kisa on päättyny niin valikossa pitäis olla kohta "save Replay" ni sellastapa ei oo ollenkaan. veljen xboxilla ku pelaa ni tuo valikko kyllä löytyy. missähän vika? jollain samoja kokemuksia?
ja sitte toinen ihme juttu: kun pelaa xbox livessä muita vastaan omalla tuunatulla autolla ni muille se näyttää ihan joltain muulta. Esimerkkinä se että pelasin valkoisella tuunatulla Datsunilla ni kanssapelaajille autonäytti mustalta uudehkolta Volvolta!? Hyvin selitetty.....toivottavasti joku ymmäsi=)
Forza 4 ongelmia
Forza 4
2
161
Vastaukset
- Forstaaaaa......
Musta vw borahan pitäisi näkyä jos ajat esim. autolla joka on DLC paketista. Kaikki muut joilla ei ole kyseistä autoa ladattuna konsolilleen näkevät autosi mustana borana. Kutsutaan nimellä Null Car. Mustasta volvosta ei kyllä hajua. Itsellä ei ole ollut kyllä mitään probleemaa replayn tallennuksen kanssa. Onko kiintolevyllä tilaa?
- Forza 4
Kiitoksia tuosta. selkis tuoki homma. vastaus tuohon "save replay" hommaan löyty pelin takakannesta. 4g xboxilla ei pysty tallentaa replayta. täytyy vaihtaa isompi kovo ni sitte pelitää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117