Kertokaas mikä mättää kun ei pysty savetaa replayta...eli kun kisa on päättyny niin valikossa pitäis olla kohta "save Replay" ni sellastapa ei oo ollenkaan. veljen xboxilla ku pelaa ni tuo valikko kyllä löytyy. missähän vika? jollain samoja kokemuksia?
ja sitte toinen ihme juttu: kun pelaa xbox livessä muita vastaan omalla tuunatulla autolla ni muille se näyttää ihan joltain muulta. Esimerkkinä se että pelasin valkoisella tuunatulla Datsunilla ni kanssapelaajille autonäytti mustalta uudehkolta Volvolta!? Hyvin selitetty.....toivottavasti joku ymmäsi=)
Forza 4 ongelmia
Forza 4
2
173
Vastaukset 2
- Forstaaaaa......
Musta vw borahan pitäisi näkyä jos ajat esim. autolla joka on DLC paketista. Kaikki muut joilla ei ole kyseistä autoa ladattuna konsolilleen näkevät autosi mustana borana. Kutsutaan nimellä Null Car. Mustasta volvosta ei kyllä hajua. Itsellä ei ole ollut kyllä mitään probleemaa replayn tallennuksen kanssa. Onko kiintolevyllä tilaa?
- Forza 4
Kiitoksia tuosta. selkis tuoki homma. vastaus tuohon "save replay" hommaan löyty pelin takakannesta. 4g xboxilla ei pysty tallentaa replayta. täytyy vaihtaa isompi kovo ni sitte pelitää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451