Seuraako kovin moni vanhempi lasten facebook sivuja. kielenkäyttö tosi törkeetä. Varkaudessa ainakin kuoppakankaan koulun ylä luokkalaisilla. kannattaisi kyllä seurata lastensa touhuja. moni asia ratkeisi.
Nuorten kielenkäyttö torkeetä
12
370
Vastaukset
- napinapinapi
Anteeksi nyt kovasti.Mielipide.
Ei se pelkkästään ole hukassa se normaali kielenkäyttö,vaan myös aivan perus käytöstavat.Siis on aivan järkyttävää miten nuoret käyttäyttyvät huonosti.
Siis en tarkoita teini-ikäisiä vaan alle kolmekymppisiä nuoria henkilöitä.
Käytöstavat kuuluvat yleis-sivistykseen.
Varkaudessa tämmöistä sivistystä ei ole.
Ei ihme,että syrjäydytään työelämästä.
Ei kukaan työnantaja palkkaa töihin jos ei osata kunnolla kätellä ja katsoa silmiin. - Pärevalakee
Nykyaikana saamme niittää sitäkin "viljaa" jota ei edes ole aikoinaan kylvettykään.
Ja nimenomaan juuri sen takia. Päivittäin ja missä milloinkin. - kotimaista leffaa
Aika lailla suomalaisen standardin mukaista kielenkäyttöä. Katso vaikka joskus kotimaista elokuvaa, niin hämmästyt sitä kiroilun määrää. Kun ei ole varaa tehdä kalliita erikoistehosteita, niin korvataan erikoistehosteet sitten kiroilulla.
- Onko aloittaja..
..itse aikuinen? Törkeesti kirjoitusvirheitä ;-) Kuka vanhemmista pääsee teininsä Facebook-sivulle? Minä en ainakaan.
- neuvoa tarvitsevat
Ihan näyttää olevan yleisillä facebookin seinä julkaisussa. nimihän näkyy . itse ainakin seuraan lasteni kirjoituksia. Niistä jutellaan kotona ja neuvotaan käytöstapoja.
neuvoa tarvitsevat kirjoitti:
Ihan näyttää olevan yleisillä facebookin seinä julkaisussa. nimihän näkyy . itse ainakin seuraan lasteni kirjoituksia. Niistä jutellaan kotona ja neuvotaan käytöstapoja.
Hyvä, että joku seuraa...Monella foorumilla aikuiset miehet jopa bongaavat nuorten tyttöjen "herutuskuvia" ja arvostelevat niitä...ties mitä muuta.
- Asetuksista...
neuvoa tarvitsevat kirjoitti:
Ihan näyttää olevan yleisillä facebookin seinä julkaisussa. nimihän näkyy . itse ainakin seuraan lasteni kirjoituksia. Niistä jutellaan kotona ja neuvotaan käytöstapoja.
...saa juttunsa "piiloon" eli vain ""kaverien"nähtäväksi.
- zxrtyio
riikka-76 kirjoitti:
Hyvä, että joku seuraa...Monella foorumilla aikuiset miehet jopa bongaavat nuorten tyttöjen "herutuskuvia" ja arvostelevat niitä...ties mitä muuta.
Mitä ihmettä yleensäkin on "herutuskuvat" Eikö jo nuorison pitäisi mennä itseensä ja ajatella mitä sinne nettiin laittaa! Jos joku riikka-76 puhuu tuommoisia niin voi hyvä luoja! Ei tuo kuulu nykypäivään. Toivottavasti!
- Nettietiketti
zxrtyio kirjoitti:
Mitä ihmettä yleensäkin on "herutuskuvat" Eikö jo nuorison pitäisi mennä itseensä ja ajatella mitä sinne nettiin laittaa! Jos joku riikka-76 puhuu tuommoisia niin voi hyvä luoja! Ei tuo kuulu nykypäivään. Toivottavasti!
Ehkä kannattaisi ottaa selvää mikä on "herutuskuva"...vaikka käydä Muro-foorumilla ?!
Ja juu, pitäisihän nuorison itse tajuta, mutta ei ne tajuu...
- sadgasd
Pelottavaa että täällä varkaudessakin vanhat ihmiset vainoavat lapsia netissä.
- järkeä keskusteluun
ei vainoamisesta ole kyse.Järki käteen.
- sadgasd
No mistäs sitten? Ihan muuten vaan selailet lapsien profiileja? Haloo, ei kannata tuommoista mainostaa täälläkään. Vaikka kirjoitat anonyymisti voin jäljittää sinut talon tarkkuudella IP-osoitteestasi. Ja niin voi poliisikin jos on syy epäilylle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483