Pitäisi ekan kerran ajaa auto laivaan. Vinkit olisivat nyt tarpeen. Eli käydäänkö matka ensin normaalisti lunastamasta lähtöselvityshallista vai saadaanko matka- ja hyttiliput sieltä jostakin kopista laivaan ajaessa. Entäpä sitten opastukset ja mitä tiedettävä laivaan ajaessa. Laiva Baltic princess ja ei menoa maihin vaan auto parkkiin laivalle mukaan. Selviääkö ei niin kauheasti ajellut länsisatamassa oikeaan paikkaan ja sisälle laivaan ja ulos sieltä autollaan? Kertokaa joku please ja ilman oletko aasi kommentteja kiitos.
Auto laivaan
ekaa kertaa auto
2
778
Vastaukset
- YstävällinenNeuvoja
Lähtöselvitys tehdään juuri sellaisessa kopissa, satamassa on aika hyvät opasteet mihin pitää ajaa.
http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/FF9DB5C8-30CF-439F-8785-925E1DFE7D96/0/kavelyreitit.pdf tuossa jonkunlainen kartta.
Mun mielestä ei mitään erikoista ole mitä pitäis tietää, ja varmasti selviät perille, liikenne kulkee hitaasti ja ehdit katselemaan mihin pitää ajaa. Laivassa on ihmisiä opastamassa mihin ja miten ajat autosi :)- auto mukaan
Suuret kiitokset vastauksestasi. Eiköhän tuosta selviä =).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693