Kaason tai bestmanin valinta

Groom.

Vilkaistuani palstaa haluan kysyä teiltä: Millä perusteella valitsette kaasonne ja bestmaninne? Vai valitseeko sen joku muu tai peräti henkilö itse tuppautuu? Miten on mahdollista, että niin moni on pettynyt kaason tai bestmanin toimintaan?

Kannattaako hommaan valita erilleen kasvanut lapsuuden bestis, nykyinen bestis, sukulainen vai kenties ihminen, jolla on hyvä maku, sekä esiintymis- ja organisointikykyä?

Miten on mahdollista, että kaaso tai best-man ei kunnioita tulevan morsiamen tai sulhasen tahtoa vai eikö asioista keskustella lainkaan etukäteen?

1

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillihirviö

      "Miten on mahdollista, että niin moni on pettynyt kaason tai bestmanin toimintaan?"

      morsiamet on aika usein ajattelemattomia. se on vähän silleen, että kukaan kaaso tai bestman ei pysty taikoon mitään ilmaiseksi, häät maksaa nykyään paljon.



      "Kannattaako hommaan valita erilleen kasvanut lapsuuden bestis, nykyinen bestis, sukulainen vai kenties ihminen, jolla on hyvä maku, sekä esiintymis- ja organisointikykyä?"

      ei kannata ottaa kaasoa ja bestmania ollenkaan. miksi edes kutsua erilleen kasvaneita ihmisiä häihin! ei se hyvä maku auta, jos morsian ei lyö rahaa kouraan millä toteuttaa sitä "makua". jos morsian ja sulhanen ei osaa itse tehdä mitään, niin ei siinä lahjakkaat kaasot auta.



      "Miten on mahdollista, että kaaso tai best-man ei kunnioita tulevan morsiamen tai sulhasen tahtoa vai eikö asioista keskustella lainkaan etukäteen? "

      kaaso ja bestman ei halua olla pellejä, kukaan ihminen ei halua olla, ei edes morsiamen pyynnöstä. ei niistä oikein keskustella tai ei ainakaan porukalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe