Olen nyt pyörittänyt koneessa Belrayt ja Castrolin punaiset "huippuöljyt" ja aina vaan kuumana alaspäin vaihtaessa takertelee. Kytkin lamellit ja jouset uusittu 1500 km sitten. Nyt sitten aion koittaa Teebeen öljyä koneessa kun tynnyri nurkassa kotona. Moni Kawasti käyttää Delvacia koneessa, mutta miten TB HPD?
sama api luokka ainakin. Ja pyörän vaatimus API SE, SF,SG.
Kytkinlamellit kevlaria..
Delvac MX 15w-40 vs. Teboil HPD 15w-40
3
544
Vastaukset
- 1000cc
Synteettiset öljyt, nykyään kytkimet on suunniteltu nimenomaan synteettiselle, se on jo otettu huomioon älä laita mitään mineraaleja kaikki takertelee vaihteet ja kytkin mineraaleilla koska ominaisuudet ei niillä riitä.
Kepulihuollot saattaa laittaa mineraaleja koska vanhat uskomukset pyörii virheellisesti mielessä.- 1000cc
Tiesitkö "sisäänajosta" sen tarkoitus on leikata männänrenkailla harjat sileiksi siksi painetta tarvitaan renkaan sisäpuolelle jottei männänrengas naarmuttaisi itseään läpipuhalluskuntoon.
- EN500C
No niin tämä kepuliukko heitti HPD:t koneeseen ja pieni lenkki ja vaihteet toimii paremmin kuin koskaan. Ja Kawasaki ei vaadi lisäainestusta kytkimelle ennen vuotta 2001, ja mulla vanha paska 1996. Joka tapauksessa vedän 1000 km lenkin niin puhdistuu männän renkaat ym. kököstä. Sitten vaihdan öljyt ja taas suodattimen. Jonka jälkeen normivaihtoväli 5000 km. Alan pikku hiljaa uskoa noita
vanhoja partoja ja niiden kokemuksia. Mulle ihan sama maksaako öljy 20 € litra vai 3 € litra, kunhan toimisi. Ja tässä näyttäis käyvän niin että TEEBEET koneessa tästä lähtien. Muut saa tehdä mitä haluaa. Kiekatkin minulla pysyy aina alle 9000rpm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310081Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523365Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493123- 642815
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032169- 1152126
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251983Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä661600Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221356Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121346