Vanha vaari katseli ryppyistä piliä, hoki:
Jäykisty paisu ja siliä toki!
Vanha vaari katseli entistä kalua, itki.
Viinalla sammutti naimisen halua, litki.
Muisteli nuorena tehtyä temppua hurjaa.
Täytyykö minunkin ehtyä? Kurjaa.
Kaareva selkä vain laski ja nousi,
tunnetta tyhjensi jäntevä jousi.
Nyt työtönnä roikkuvat raihnaiset pussit,
milläpä mahtailet, milläpä nussit?
Vielä kun kerran sais törkätä tuolla,
sitten jo voisikin ylpeenä kuolla!
Vaarin murheet
Tavarantarkastaja
8
8414
Vastaukset
- Leino
...
- kypärä
oli muuten toissaviikolla pikkukakkosessa tuo juttu.
kuulitko sieltä? - asser56
Hieman oli mutkan takana😁
Helkkarin hyvä runo.
- Anonyymi
Medisiinarit-EP 1970.
- Anonyymi
Olisko tama Aaro Hellaakosken tekoa?
- Anonyymi00006
Tietääkseni eino leinon
- Anonyymi00007
mahtava runo amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558