Onko kelläään kokemuksia kyseisestä kamerasta? Meidän n. 5vuotta vanha casiomme meni rikki,ja nyt pitäs uusi kamera saada....
Vai mitä kameraa suosittelisitte?
Katsomassani mallissa ainaki mmegapixeleitä riittävästi (?) sekä optinen zoomikin kymmenkertainen... Valitettavasti kyseistä kameraa ei pääse missään räpläämään, kun tuntuu että jokapaikassa vain canoneita (vai sellainenko kannattaa ostaa?)
nikon s6300?
1
108
Vastaukset
- siiksipä
Se o niin, jotta niillä megapikseleillä paljon rehvastella pokkarin pienessä kennossa. Pahimmillaan aiheuttavat suurina annoksina ja vieläpä pienikokoisina pelkästään lisääntyvää kohinaa. Ennemmin katsoisin objektiivin valovoimaa, ja näin ollen tuollainen f/2.8 laajassapäässä ja pahimmillaan f/5.6 telepäässä kuullostaa aika hyvältä pokkariin. Sitten ne muut ominaisuudet kuten kääntyvä takanäyttö sekä optinen etsin ovat ehdottomasti vain hyvästä. Järkkärin kaltaisia ominaisuuksia, raw-kuvat ja käsisäätömahdollisuus antavat pelivaraa tulevaisuutta ajatellen. Siispä henkilökohtaisesti kallistuisin tuon puoleen, ehkä vähän kalliimpi mutta varmasti hintansa väärtti: http://www.topshot.fi/product/5735/nikon-coolpix-p7100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1551898- 1211891
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561582Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1741425Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1581378
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591178
- 1191065