Moi! Elmäni varrella paljon ollut tekemisissä hengellisten asioiden kanssa alkaen lasten kesäleireiltä, sitten nuorteniltoja yms..aikuisiällä ei enää niinkään käynyt missään, tuttavapiiri muuttunut ym. Kuitenkin mielessä halu hengellisten asioiden pariin, vaikea vaan lähteä minnekkään, kun maailmakin vetää :o Tuntuu vaan että tää maailma on menny nii pahaks paikaks ja pinnalliseks ettei jaksasi semmosta. Olisi ihana löytää miehiä/naisia tuttaviksi, ehkä jopa ystäviksi, joilla samankaltaisia mietteitä :) Itte oon 30w nainen länsi-suomesta.
Uskonasioista kiinnostunutta ystävää
6
287
Vastaukset
- enkuli
Heips,
olen ollut enemmänkin spirituaalinen aina kuin hengellinen, mutta Lorna Byrnen kirjat ovat avartaneet minua ja saaneet ajattelemaan hengellisemminkin.
Jos vielä käyt täällä vilkaisemassa niin lisää meseen tai kirjoita spostia, [email protected]
Muutkin voivat lisätä. :)- eienkelipalvontaa
Älä palvo enkeleitä, paljo Jumalaa ja Jeesusta Kristusta! Enkelit ei pelasta ketään ja siellä voi olla pimeyden enkeleitä joukossa. Raamatun ohje, miten enkeleihin pitää suhtautua:
Ilm. 22:8
Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.
Ilm. 22:9
Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".
Apostolien teot 4
10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.
11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.
12 Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
- uskova82
Tääl ois kans uskon asioista kiinnostunu 30 v nainen.. Länsi-suomesta..
- Lumikki
Mulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen [email protected] jos kaipaat juttukaveria hengellisistä asioista.
Olen 27-vuotias nainen..
Lisää tutustutaan siis sähköpostilla. :-)
Hei
[email protected]
Olen nuori mies, joka on kiinnostunut uskonasioista
Jari- noradrenaline
Minäkin kaipaisiin jotakuta samanhenkistä uskovaa ihmistä. Tulen ei-uskovasta perheestä ja olen naimisissa ei-uskovan kanssa. Asun Jyväskylässä, olen 28-vuotias nainen ja kuulun vapaakirkkoon. Laittakaa mulle sähköpostia osoitteeseen: noradrenaline(at)hotmail.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456