Onko kokemuksia huoneiston vuokraamisesta New Yorkissa esim. HomeAway-palvelun kautta? Perheemme, kaksi aikuista ja kaksi lasta suunnittelee lomaa New Yorkissa syksyllä ja yhdeksi vaihtoehdoksi on noussut huoneiston vuokraus. Hotellit kun ovat kallita, aamiaisesta joutuu ilmeisesti maksamaan erikseen ja kuntosaliakaan emme aio käyttää...
Huoneiston vuokraus New Yorkissa?
New York, New York
2
132
Vastaukset
- NYC vuokraus
Huoneiston vuokraaminen on laitonta alle kuukaudeksi.
http://www.tripadvisor.com/Travel-g60763-c147344/New-York-City:New-York:Vacation.Apartment.Rentals.html - 5
Pari viikkoa sitten oli TVssa ohjelma naista New Yorkin turistiasuntohuijauksista. Kasirahat menivat jonnekin ulkomaille eika sellaista asuntoa ollut olemassakaan. Netissa oli kylla upea kuva mutta jos oikein tarkkaan katsoi niin ikkunasta nakyi palmuja.
Halvemmaksi tulee hotelliloma, ainahan voi neuvotella hinnasta jos aikoo asua pitempaan, esim. siivous joka toinen paiva jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858