mutta "metsästyskaverisi" syö vuodenajasta toiseen niitä samoja papanoita?!? Voisitko edes KERRAN KESÄSSÄ muistaa KOIRAA?
Ei senkään suu tuohesta ole!
Grillaatko lihaherkkuja...
6
186
Vastaukset
- VASTUSTAN!!
Vastustan papanoita. Ne on sama asia kun itse söisit kuivaa leipää. Kyllä mettäkoiran pitää saada raakaalihaa ja kunnon kotiruokaaa!
- Hyvä näin.
Minä sanoin ystävättärelleni suoraan tuosta kuivamuona-ateriasta. Suutahti hieman, mutta oli koiralla jo muutakin kipossa ainakin kun viimeksi näin.:)
- vaihtelevaa sapuskaa
Papanoiden osuus meitin seisojien ruokavaliosta on noin 1/3. Papanatkin on pro formancen chicken and rice luomupapanaa. Eli ei sitä perunapellon lannoitukseen tarkoitettua jahtivahtia.
Muu osa sapuskoista koostuu raaásta lihasta (us. tarjousjauheliha), erit. keitetystä kalasta, juustosta, b-luokan lenkkimakkarasta ja jossain määrin koirille tarkoitetuista lihahyytelöistä. Keitettyä lintuakin saavat vähintään kerran kuukaudessa ja hirveä hieman useammin.
Pelkkä kuivamuonan tarjoaminen lähentelee eläinrääkkäystä.- kippopuhtaaksi
Olen pohtinut jämtlanninpystykorvauroksemme oikeaoppista ruokavaliota ja se on aika lailla samankaltainen edellisen kanssa, lukuunottamatta kotiruokaa, jota tarjoillaan aika vähän, syystä etten halua sen saavan turhia mausteita ja suolaa.. kun tulee itse mausteita aika reippaasti käytettyä. Kai sitten oikealla tiellä ollaan. Nappulana tarjotaan Moren (Musti&Mirri) penturaksua turvotettuna. Se pitäisi kohtapuoliin vaihtaa aikuisruokaan, ja Jahti&Vahtia kaavailin mutta sekö ei olekaan kunnollista ravintoa?
Mistä Pro Formancea saa ja onko se vehnätöntä?
- koirien sapuskat
Minun koirat, ajokoira ja seisoja syövät papanoiden lisäksi hirvenlihaa purkista.
minä kun leikkaan meidän seuran hirvet, niin ajan leikkaukeltut aina lopuksi myllyn läpi ja kotona purkitan koirille.
Saavat myös meidän ruoan tähteet, joten vaihtelevaa näkyy olevan. - plussaa ++++++++
Tuo on hieno kuulla, että joku näkee vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446