Elikäs kysessä kyseinen pyörä ja kysymys niille jotka saattais tietää asiasta.
Viitos vaihde pitää ääntä (ääntä vaikee kuvailla) ainakin rahinaa, muut vaihteet toimii kuitenkin normaalisti.
Yamaha xvs 650 DragStar
5
1285
Vastaukset
- normi ääni
Vaihde rattaat kuluneet, paljonkin ajettu? vaihda öljyt ja tarkista metallimurut.
- Tiedä sitten
Tietävät kertoo et jos ajelee vitosella pikkunopeuksissa niin se kuluttais rattaita aika nopeesti. Johtuu kai noista customien vahvoista väännöistä, jotka pistää vaihdelaatikon koville. Et kannattaa ajaa taajamissakin pienemmällä vaihteella, jotta koneessa on vähän enempi kierroksia.
- 20-50 W
Kyllä noi joskus ääntelee, öljynlaadun vaihto vois olla joskus hyväksi.
- oikea kierros..
Joo..Ei vaihteita turhaan ole..
- Kevyesti rullaa
Luin vastaavasta kirjoituksen jo muutama vuosi sitten. Siinä kertoiltiin, kuinka oli joutunut remppaamaan lootan sen vitosvaihteen osalta, koska oli tykännyt ajaa hiljakseen (50:ä) isolla vaihteella. Pitikö sitten niitä ääniä makeempana, en sitä enää niin muista.
Itsellä vastaava pyörä, ja pyrin ajamaan vitosella ainakin yli kuuttakymppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954