haluaisin tietää kuinka helposti ja paljon te kostutte kiihottuassenne, kun itse kostun todella paljon jo ihastukseni kosketuksesta tai läheisyydestä? :)
terveisin 17 v lesbo jyväskylästä :)
märkää...
48
1121
Vastaukset
- liinukka
Helpottaa se vain sekstaamista kun lipsahtaa helpommin sisään, jos sinne ollaan menossa.
- Atm vastaavia
Tästä Suomi puhuu nyt: vei sinkut palstalle, mistä tuli mieleen että lesbot on kyllä samanlaisia nillittäjiä kuin hc atm.on.
- nillittäjä...
nii, että häh? Mää oon sitten vissiin tyhmäkin vielä, kun ei mul oo mitään hajua, mitä mahat tarkottaa? Mitä noi atm:t on?
Ja onpa mukavaa, että tän yhen palstan perusteella pystyt sanomaan, että lesbot on nillittäjiä... joo, nii ollaankin, ihan jokaikinen, eikä me muuta tehäkään, ku nillitetään koko ajan, kaikesta mahollisesta, kun ei meillä oo muuta tekemistä. - markkinasuhdanteet
nillittäjä... kirjoitti:
nii, että häh? Mää oon sitten vissiin tyhmäkin vielä, kun ei mul oo mitään hajua, mitä mahat tarkottaa? Mitä noi atm:t on?
Ja onpa mukavaa, että tän yhen palstan perusteella pystyt sanomaan, että lesbot on nillittäjiä... joo, nii ollaankin, ihan jokaikinen, eikä me muuta tehäkään, ku nillitetään koko ajan, kaikesta mahollisesta, kun ei meillä oo muuta tekemistä.Mä olen käsittänyt, että atm on joku alemman tason mies tai vastaava. Ne on niitä, jotka ei saa koskaan p-illua. Ylemmän tason miehet taas saa aina ja keneltä vaan. Sitten on ilmeisesti vielä jotain keskitason miehiä tai vastaavia. Tavallaan toi heteroitten elämä on kauheen helppoa, kun kaikki miehet on jaettavissa selkeisiin luokkiin ja sit naiset voi antaa p-illua unelmakorstoille, naida keskitasoisen hyvän perheenisän ittelleen ja ignoorata luuserit. Meillä lesboilla se on vähän vaikeempaa kun on toi rakkaus ja kaikkea. Tää siis on netissä kirjoittelevien vanhojen poikien hellimä teoria siitä, miks niille ei irtoa. Perusajatus on se, että vika on naisissa, kun ne vaan römpsä märkinä juoksevat yyteeämmien perässä eivätkä tajua että niiden kuuluis jakaa myös vähän aateeämmillekin. Naisten syytä siis kaikki. Joten arvaa vaan ketuttaako niitä se, että on olemassa lesboja.
- malka omasta silmmäs
markkinasuhdanteet kirjoitti:
Mä olen käsittänyt, että atm on joku alemman tason mies tai vastaava. Ne on niitä, jotka ei saa koskaan p-illua. Ylemmän tason miehet taas saa aina ja keneltä vaan. Sitten on ilmeisesti vielä jotain keskitason miehiä tai vastaavia. Tavallaan toi heteroitten elämä on kauheen helppoa, kun kaikki miehet on jaettavissa selkeisiin luokkiin ja sit naiset voi antaa p-illua unelmakorstoille, naida keskitasoisen hyvän perheenisän ittelleen ja ignoorata luuserit. Meillä lesboilla se on vähän vaikeempaa kun on toi rakkaus ja kaikkea. Tää siis on netissä kirjoittelevien vanhojen poikien hellimä teoria siitä, miks niille ei irtoa. Perusajatus on se, että vika on naisissa, kun ne vaan römpsä märkinä juoksevat yyteeämmien perässä eivätkä tajua että niiden kuuluis jakaa myös vähän aateeämmillekin. Naisten syytä siis kaikki. Joten arvaa vaan ketuttaako niitä se, että on olemassa lesboja.
ja lesbotko ei jakele luokkiin,hohhoijjaa taas !
- Tyttö tuollainen..
nillittäjä... kirjoitti:
Ja onpa mukavaa, että tän yhen palstan perusteella pystyt sanomaan, että lesbot on nillittäjiä... joo, nii ollaankin, ihan jokaikinen, eikä me muuta tehäkään, ku nillitetään koko ajan, kaikesta mahollisesta, kun ei meillä oo muuta tekemistä.Tyhmäksi vertaus ei taida tapauksessasi riittää se, että on yleissivistys tuota luokkaa, ei se mitään, mutta tyhmää on puhua ihastuksesta muille vain tuon aspektin kautta, tai sitten on perin onneton tapaus jolla ei ole perusasioistakaan hajua. Ts. Sellainen rajoittuneiden mielikuvien varassa oleva, kuten useiden sanotaan olevan, jotka ovat muodostaneet "raamatun'" laasasen markkina-arvo teoriasta, minkä tarkoitus on vain alenta nainen "osaansa" ja ylentää mies pelkkien kaatopotentiaalien mukaan.
Pitää yllä vanhanaikaisia käsityksiä siitä minkälaisia kenenkin sukupuolen tulisi olla.
Monethan tuon aivopesun ovat omaksuneet.
Hyvin ristiriitaisia juttuja, kun yleensä ajatellaan että alemmat kansanuokat panevat kuin kanit (suomessa ei virallisesti ole luokkajakoa), niin kuitenkaan se ei tee heistä muuta kuin sen suhteen "hyväksytyiksi" että sentään on seksiä saatu, muuten katsotaan heidän menettäneen mat arvonsa, eivätkä pääse kt tai yt kanssa naimisiin.
Yt ajatellaan olevan reippaita meneviä urheilullisia toimijoita, joiden oletaan voivan valita milloin kenenkin jos halua riittää ja sitähän pitäisi riittää jos haluaa noudattaa yhteisön malinnuksia (tosielämässä ei mene noin yksiselitteisesti). Kt ovat yleensä myös nillittäjiä jos alkaa kyrsimään kun eivät pääse yt tasolle, väliinputoajia siis, ja kenenkään silmissä naisilla juurikaan muuta arvoa ole kuin nostaa miestä sopivassa suhteessa.
Homoyhteisöt toimivat lähinnä at ja kt aspektien kautta, mikään ei riitä ja kukaan ei ole mitään, sellainen realistisuus ja toisten näkeminen muutenkin kuin -panisinko- teorian kautta on puutteellista. - ed
malka omasta silmmäs kirjoitti:
ja lesbotko ei jakele luokkiin,hohhoijjaa taas !
Tietysti jakavat, kuten ihmiset yleensäkin, mutta tuohon markkina-arvoteoriaan en ole törmännyt muualla kuin katkerien heteromiesten parissa.
- Tuollainen tyttö?
Tyttö tuollainen.. kirjoitti:
Tyhmäksi vertaus ei taida tapauksessasi riittää se, että on yleissivistys tuota luokkaa, ei se mitään, mutta tyhmää on puhua ihastuksesta muille vain tuon aspektin kautta, tai sitten on perin onneton tapaus jolla ei ole perusasioistakaan hajua. Ts. Sellainen rajoittuneiden mielikuvien varassa oleva, kuten useiden sanotaan olevan, jotka ovat muodostaneet "raamatun'" laasasen markkina-arvo teoriasta, minkä tarkoitus on vain alenta nainen "osaansa" ja ylentää mies pelkkien kaatopotentiaalien mukaan.
Pitää yllä vanhanaikaisia käsityksiä siitä minkälaisia kenenkin sukupuolen tulisi olla.
Hyvin ristiriitaisia juttuja, kun yleensä ajatellaan että alemmat kansanuokat panevat kuin kanit (suomessa ei virallisesti ole luokkajakoa), niin kuitenkaan se ei tee heistä muuta kuin sen suhteen "hyväksytyiksi" että sentään on seksiä saatu, muuten katsotaan heidän menettäneen mat arvonsa, eivätkä pääse kt tai yt kanssa naimisiin.
Yt ajatellaan olevan reippaita meneviä urheilullisia toimijoita, joiden oletaan voivan valita milloin kenenkin jos halua riittää ja sitähän pitäisi riittää jos haluaa noudattaa yhteisön malinnuksia (tosielämässä ei mene noin yksiselitteisesti). Kt ovat yleensä myös nillittäjiä jos alkaa kyrsimään kun eivät pääse yt tasolle, väliinputoajia siis, ja kenenkään silmissä naisilla juurikaan muuta arvoa ole kuin nostaa miestä sopivassa suhteessa.
Homoyhteisöt toimivat lähinnä at ja kt aspektien kautta, mikään ei riitä ja kukaan ei ole mitään, sellainen realistisuus ja toisten näkeminen muutenkin kuin -panisinko- teorian kautta on puutteellista.Menettääkö homoyhteisön jäsenet markkina-arvonsa jos panevat ympäriinsä?
Eivät pääse enää yt kanssa rek.parisuhteeseen?
Ehkä ei, eihän heidän tekemisensä ja suhteet samalla tapaan oikeasti ole yhteisössä vertailun kohteena kuin naisten seksuaalisuuden kontrollointi.
Ovat jo virallisen normi yhteisön silmissä paaria luokkaa, jota ei kohota yt tason kumppani? Tiedä häntä anthonyn asemaa ennen ja jälkeen p haaviston julkisena puolisona olemisena. Onko p haavisto yt? Sen enempää homo-kuin muissakaan ympäristöissä, siitähän aina köydenvetoa on, kuka on mitäkin millä ei lopulta ole mitään merkitystä.
Alkuperäiseen kysymykseen, jotkut asiat ovat luonnollisia ja sehän on hyvä jos aktivisoituu. - nillittäjä...
markkinasuhdanteet kirjoitti:
Mä olen käsittänyt, että atm on joku alemman tason mies tai vastaava. Ne on niitä, jotka ei saa koskaan p-illua. Ylemmän tason miehet taas saa aina ja keneltä vaan. Sitten on ilmeisesti vielä jotain keskitason miehiä tai vastaavia. Tavallaan toi heteroitten elämä on kauheen helppoa, kun kaikki miehet on jaettavissa selkeisiin luokkiin ja sit naiset voi antaa p-illua unelmakorstoille, naida keskitasoisen hyvän perheenisän ittelleen ja ignoorata luuserit. Meillä lesboilla se on vähän vaikeempaa kun on toi rakkaus ja kaikkea. Tää siis on netissä kirjoittelevien vanhojen poikien hellimä teoria siitä, miks niille ei irtoa. Perusajatus on se, että vika on naisissa, kun ne vaan römpsä märkinä juoksevat yyteeämmien perässä eivätkä tajua että niiden kuuluis jakaa myös vähän aateeämmillekin. Naisten syytä siis kaikki. Joten arvaa vaan ketuttaako niitä se, että on olemassa lesboja.
Ai, no nyt selvis. Kiitos sulle markkinasuhdanteet. :)
- nillittäjä...
Tyttö tuollainen.. kirjoitti:
Tyhmäksi vertaus ei taida tapauksessasi riittää se, että on yleissivistys tuota luokkaa, ei se mitään, mutta tyhmää on puhua ihastuksesta muille vain tuon aspektin kautta, tai sitten on perin onneton tapaus jolla ei ole perusasioistakaan hajua. Ts. Sellainen rajoittuneiden mielikuvien varassa oleva, kuten useiden sanotaan olevan, jotka ovat muodostaneet "raamatun'" laasasen markkina-arvo teoriasta, minkä tarkoitus on vain alenta nainen "osaansa" ja ylentää mies pelkkien kaatopotentiaalien mukaan.
Homoyhteisöt toimivat lähinnä at ja kt aspektien kautta, mikään ei riitä ja kukaan ei ole mitään, sellainen realistisuus ja toisten näkeminen muutenkin kuin -panisinko- teorian kautta on puutteellista.No kiitos sullekin vastauksestasi tyttö tuollainen. Ilmeisesti olet kelpo kommentoimaan mun yleissivistystä tuon yhden kommenttini perusteella ja sen, etten saapas tiennyt, mitä tarkoittaa lyhenne atm. Anteeksi, kun edes kysyin.
En ymmärrä, mitä höpiset ihastukselle puhumisesta, mutta ihan sama. Lienee aivan turha mainita, että jollain konstilla olen yleissivistykseni tasosta huolimatta maisterin tutkinnon suorittanut.
Hyvät päivän jatkot, anteeksi tosiaan, että edes kysyin. Ens kerralla osaan pitää suuni kiinni. - Tyttö tyttö?
nillittäjä... kirjoitti:
No kiitos sullekin vastauksestasi tyttö tuollainen. Ilmeisesti olet kelpo kommentoimaan mun yleissivistystä tuon yhden kommenttini perusteella ja sen, etten saapas tiennyt, mitä tarkoittaa lyhenne atm. Anteeksi, kun edes kysyin.
En ymmärrä, mitä höpiset ihastukselle puhumisesta, mutta ihan sama. Lienee aivan turha mainita, että jollain konstilla olen yleissivistykseni tasosta huolimatta maisterin tutkinnon suorittanut.
Hyvät päivän jatkot, anteeksi tosiaan, että edes kysyin. Ens kerralla osaan pitää suuni kiinni.Et ilmeisesti ap. harvalla 17v maisterin papereita?
Onhan se hyvä huomata, ettei todellakaan korkeakoulutus kerro ihmisen sivistystasosta mitään.
Minkä väitetään olevan yksi tekijä sen suhteen, kenen kanssa kukakin suhteisiin haluaa, sen jälkeen kun on aikansa riukkunut muiden kanssa.
Kukin tyylillään, ei siis riitä mistä luokasta tulee ja minne menee, jos ulkoiset meriitit painaa vaakakupissa vaikka niillä ei olisi sitä arvoa mitä luulisi. - selkokieltä pliiz
Tyttö tyttö? kirjoitti:
Et ilmeisesti ap. harvalla 17v maisterin papereita?
Onhan se hyvä huomata, ettei todellakaan korkeakoulutus kerro ihmisen sivistystasosta mitään.
Minkä väitetään olevan yksi tekijä sen suhteen, kenen kanssa kukakin suhteisiin haluaa, sen jälkeen kun on aikansa riukkunut muiden kanssa.
Kukin tyylillään, ei siis riitä mistä luokasta tulee ja minne menee, jos ulkoiset meriitit painaa vaakakupissa vaikka niillä ei olisi sitä arvoa mitä luulisi.joja oli sian saksaa.ymmärsikkös itte mitä kirjotit ?
- Monta tyttöä?
selkokieltä pliiz kirjoitti:
joja oli sian saksaa.ymmärsikkös itte mitä kirjotit ?
Ei kannata vaivautua, silloinkun yleissivistyksen erot ovat liian suuret, teillä ei näiden asioiden suhteen ole hajuakaan ja voitte olla niiden lainalaisuuksien ulkopuolella, mutta sopivasti toki jatkaa stereotyypittelyä, heterot menee sellaisten ja sellaisten kanssa siitä ja tästä syystä ja vain teillä rakkaus ja persoonien kohtaamiset merkitsee.
- nillittäjä...
Tyttö tyttö? kirjoitti:
Et ilmeisesti ap. harvalla 17v maisterin papereita?
Kukin tyylillään, ei siis riitä mistä luokasta tulee ja minne menee, jos ulkoiset meriitit painaa vaakakupissa vaikka niillä ei olisi sitä arvoa mitä luulisi.En ole ap. Ja todellakin jo kadun, että tyhmyyksissäni menin edes kysymään tuota atm, että mitä tarkoittaa, kun tämä tämmöiseksi meni. Vaikka olisi varmaan jo pitänyt arvata, muitten ketjujen tasosta.
Mulle on yks lysti, minä te mua pidätte parin hassun kommentin takia, tuntematta mua lainkaan. Jos se tosiaan on sivistystasonmittari, että tietää mitä jokin atm-lyhenne tarkoittaa, niin sitten en tosiaankaan ollut sivistynyt. Onneksi maailmassa ja varsinkin meissä lesboissa on huomattavan paljon fiksumpia ja sivistyneempiä ihmisiä, kuin minä! Varsinkin tällä palstalla, jatkakaa keskenänne. Mun tarvii varmaan jättää koko palsta, niin säilyy täälläkin jonkilainen taso, kun ei tällaiset urpot ole täällä kommentoimassa. - kielipuolipotilas
Monta tyttöä? kirjoitti:
Ei kannata vaivautua, silloinkun yleissivistyksen erot ovat liian suuret, teillä ei näiden asioiden suhteen ole hajuakaan ja voitte olla niiden lainalaisuuksien ulkopuolella, mutta sopivasti toki jatkaa stereotyypittelyä, heterot menee sellaisten ja sellaisten kanssa siitä ja tästä syystä ja vain teillä rakkaus ja persoonien kohtaamiset merkitsee.
otappa ne lääkkeet ja pistä kone kiini !
- Miksikö?
nillittäjä... kirjoitti:
En ole ap. Ja todellakin jo kadun, että tyhmyyksissäni menin edes kysymään tuota atm, että mitä tarkoittaa, kun tämä tämmöiseksi meni. Vaikka olisi varmaan jo pitänyt arvata, muitten ketjujen tasosta.
Mulle on yks lysti, minä te mua pidätte parin hassun kommentin takia, tuntematta mua lainkaan. Jos se tosiaan on sivistystasonmittari, että tietää mitä jokin atm-lyhenne tarkoittaa, niin sitten en tosiaankaan ollut sivistynyt. Onneksi maailmassa ja varsinkin meissä lesboissa on huomattavan paljon fiksumpia ja sivistyneempiä ihmisiä, kuin minä! Varsinkin tällä palstalla, jatkakaa keskenänne. Mun tarvii varmaan jättää koko palsta, niin säilyy täälläkin jonkilainen taso, kun ei tällaiset urpot ole täällä kommentoimassa.Tutustu Laasasen markkina-arvoteoriaan ja mieti itse asiaa. Miksi sellaista halutaan yhä yllä pitää, Laasasen nettisivulta v.1968 kirjoitetusta kirjasta:
"Itse asiassa naisten itsenäistymispyrkimykset merkitsevät heille uhkaa: mikäli avioliiton kautta saavutetut asemat menettäisivät merkityksensä, he joutuisivat ponnistelemaan kovasti päästäkseen omin suorituksin sellaiseen asemaan kuin heillä nyt on."
Sitten voi miettiä, minkälaisten lainalaisuuksien alla joutuu yhteiskunnassa olemaan ja miksi? Jne.
- Leidi Zei
Keskustelu nuljahti väärille raiteille.
Kysymyshän on siitä onko liika märkyys haitaksi vai ei.
Onko muita märkiä vai ovatko kaikki muut kuivia?- ominsilminnähny
vanhemmat märkiä nuoremmat kuivia jos leboseksileffoihin on uskominen.
- litsistäläts
eikä uo,hyvä on jos luistoaapi !
- Lisätiedot tänne...
Lesbot ei nyt vastaa, kun asia on heille outo, muihin palstan ketjuihin viitaten, mitä on seksi, kuinka sitä saa mikä on tyttöystävä tms.
Tai sitten viitsi diskriitisti anonyymisti puhua, parempi toisissa yhteyksissä muiden kanssa ihan reippaasti sormella osoitellen tuo ja tuo ihastikseni ensin aiheutti tämän ja sitten tälläistä, kamala ihminen mitä teen. Soittasin poliisille ja tekisin rikosilmoituksen prk!
Kuitenkin kun täällä puhutaan mat asioista, niin oletteko samanlaisia kuin naiset vai miehet, tuossa mainitussa p haavisto suhteessa toimitaan kuin golddigger nainen miehen suhteen, mutta kaikkihan om tietysti rakkautta ym.
Haetteko seuraa vain kiihottumisasteen mukaan, jolloin olette omaksuneet biologisen tavan seuranhakuun, siis oletetun miehisen asenteen, tosin sitä ei saa olla liikaa, sillä sitten joutuu parjattuun naisosioon, jotka haluavat miehen joka kiihottaa heitä näin väitetään, se mikä on suotavaa miehille on no no naisill, siis jos ajatellaan että kaikissa toimissaan naisen tulee ajatella potentiaaliaan maksimoida asemansa yhteisössä, ts. Saada sellainen mies joka sen mahdollistaa , entäs lesbot ?
Eikö teille mahdollista kukaan sopivia asemia yhteisössä, uupuuko statusasemassa olevat lesbot kokonaan? Kukaan kehtaa viedä seuralaisiaan julkiseuraan, siinähän vain asema tippuu. Eikö lesbot koreile kauniiden mallien kanssa rahan tuoman itseluottamuksen saaneena napsisi kermat ja virnuilisi miehille?
Eikö, voisitteko valaista? Kehitetään teoriaa .- Tämä sopivaa,sovittu
Kiihottaako lesboja oikeasti kauniit naiset, vai ajatus siitä, miten tuollaisen kanssa oleminen voisi tuntua mukavalta, mutta yksikään oikea kaunis nainen ei ole kiihotusta aiheuttanut?
Miksei? Kiihotettuko oikeasti ylipäätään naisista? Vai vain orgasmin hakemismahdollisuudesta toista käyttäen? Tämä on tärkeää psyykkeenne vajavaisuuksien tarkastelussa, olkaa hyvänolkaa yhteystyöhalukkaota, lupaan tulokset hyödyttää kaikkia.
Voinko tulla katsomaan sängyn laidalle? Oppittaisi yhdessä miten toimia, otan kuvastoa mukaan opetan jos ei suju sivistyneesti toki, ei tulla haittaa teille.
Voiko pyytää muita miehiä mukaan ehkä 10 kaveri, ei aiheuta haittaa, katsovat vain, voi olla ehkä maksu 00€ sopiiko, oen laillistettu teerapiotti, ei haittaa tule teille.
Pitääkö ola nuori jotta kiihottaa ajatus toisesta, laiha hoikka , o ko biologiaa ? Vai se että kelpaa yhteiselle sisälöä on bulkki eu vaan butchi, se hakee seuraan se että toinen on hyväksytty siinä, olette siis naisia siinä suhteessa vain yhteisössä hyväksytyn piirteen omaavat käyvät muuten teitä epäillään epäkelvoksi onko niin, ei vetovoima vaan kunhan joku suht sopiva on, ? Teitä - Näin on
Ei ole Suomessa kauniita naisia eikun lesboja, tv:ssä paljastettiin Jenni b.. Jonkun toimivan molempiin suuntiin siis bissukka, katkerat ämmät paljasti, paparazzi show'ssa Jaakko ja Aki hirveärumamieslahti, tasottomat kun jää ilman todellisia osasmisia ja saavutuksia, jäljelle kää nillitys.
Pyynnöstä osaavat jus ja just tarkistaa onko täs kielioppii virheitä, enpä usko.
Teerapiotti sen verran sivistynyttä
Atmämmiä, vaikka pillua ovatkin tiettävästi saaneet elleivät ole lesbotapaisissa suhteissa, ei se seksi nyt nin tärkeetä kumppanuus ja sillei. Hyvin luultavast
Lähenee tästä jaksan Jennin siitäs saatts - Hyvä mies
Tämä sopivaa,sovittu kirjoitti:
Kiihottaako lesboja oikeasti kauniit naiset, vai ajatus siitä, miten tuollaisen kanssa oleminen voisi tuntua mukavalta, mutta yksikään oikea kaunis nainen ei ole kiihotusta aiheuttanut?
Miksei? Kiihotettuko oikeasti ylipäätään naisista? Vai vain orgasmin hakemismahdollisuudesta toista käyttäen? Tämä on tärkeää psyykkeenne vajavaisuuksien tarkastelussa, olkaa hyvänolkaa yhteystyöhalukkaota, lupaan tulokset hyödyttää kaikkia.
Voinko tulla katsomaan sängyn laidalle? Oppittaisi yhdessä miten toimia, otan kuvastoa mukaan opetan jos ei suju sivistyneesti toki, ei tulla haittaa teille.
Voiko pyytää muita miehiä mukaan ehkä 10 kaveri, ei aiheuta haittaa, katsovat vain, voi olla ehkä maksu 00€ sopiiko, oen laillistettu teerapiotti, ei haittaa tule teille.
Pitääkö ola nuori jotta kiihottaa ajatus toisesta, laiha hoikka , o ko biologiaa ? Vai se että kelpaa yhteiselle sisälöä on bulkki eu vaan butchi, se hakee seuraan se että toinen on hyväksytty siinä, olette siis naisia siinä suhteessa vain yhteisössä hyväksytyn piirteen omaavat käyvät muuten teitä epäillään epäkelvoksi onko niin, ei vetovoima vaan kunhan joku suht sopiva on, ? TeitäTuntuko hyvält ajatus 10 kaverista katsomassa, miksei, kertokaa olkaa hy ä
Ei nähty lwsbis ennen anna ttilaisuus
Minä hyvä mies korkeakoulutettujen kanssa tekemisissä ja sen tiedän että te olette pelkkää paskaa sisältä ja ulkoa. Oletko nähnyt vesssanpöntöllä käynyttä? Etkö
Tilaa - ...
Näin on kirjoitti:
Ei ole Suomessa kauniita naisia eikun lesboja, tv:ssä paljastettiin Jenni b.. Jonkun toimivan molempiin suuntiin siis bissukka, katkerat ämmät paljasti, paparazzi show'ssa Jaakko ja Aki hirveärumamieslahti, tasottomat kun jää ilman todellisia osasmisia ja saavutuksia, jäljelle kää nillitys.
Pyynnöstä osaavat jus ja just tarkistaa onko täs kielioppii virheitä, enpä usko.
Teerapiotti sen verran sivistynyttä
Atmämmiä, vaikka pillua ovatkin tiettävästi saaneet elleivät ole lesbotapaisissa suhteissa, ei se seksi nyt nin tärkeetä kumppanuus ja sillei. Hyvin luultavast
Lähenee tästä jaksan Jennin siitäs saattsTäh ?
Perjantaifiilis ? - Kerro?
... kirjoitti:
Täh ?
Perjantaifiilis ?Tuliko pillu märärks? Lähenee tästä iskeen Jennin?
- sä voit
Kerro? kirjoitti:
Tuliko pillu märärks? Lähenee tästä iskeen Jennin?
Mee sä vaan. Likainen mielikuvitus =)
Siitä puhe mistä puute ;) - Se tyttö
sä voit kirjoitti:
Mee sä vaan. Likainen mielikuvitus =)
Siitä puhe mistä puute ;)Mäkin pidän siitä ajatuksesta että kymmenen kaverin kanssa katseltaisiin, ei siihen varmaankaan tarvi likaista mielikuvitusta. Voisin vaikka opetella tutustumaan ihastukseeni sillä tavalla, ihan hyvä juttu. Ei pidä noin siveän olla, ainakin haluaisin ola mukana jos pyydetään, ei koe siinä mitään väärää. Ei kaikki ole lopulta minkään arvoisia.
- Älä viitti esittää
Se tyttö kirjoitti:
Mäkin pidän siitä ajatuksesta että kymmenen kaverin kanssa katseltaisiin, ei siihen varmaankaan tarvi likaista mielikuvitusta. Voisin vaikka opetella tutustumaan ihastukseeni sillä tavalla, ihan hyvä juttu. Ei pidä noin siveän olla, ainakin haluaisin ola mukana jos pyydetään, ei koe siinä mitään väärää. Ei kaikki ole lopulta minkään arvoisia.
Ja mun täytyy ottaa mällit suuhun ja nuolla kovana olevaa kyrpää! Vain siten tuntuu hyvältä olla lesbo.
Kaverit mahdollistaa sen, ei voi muuten yhteiskunnassa sanoa olevansa lesbo. Vain noiden miesten hyväksynnän kautta saavutetaan se, kai sä sen tajuut?
Näinhän se meni sillonkin, etkö ollut mukana? - Anna jooko
Älä viitti esittää kirjoitti:
Ja mun täytyy ottaa mällit suuhun ja nuolla kovana olevaa kyrpää! Vain siten tuntuu hyvältä olla lesbo.
Kaverit mahdollistaa sen, ei voi muuten yhteiskunnassa sanoa olevansa lesbo. Vain noiden miesten hyväksynnän kautta saavutetaan se, kai sä sen tajuut?
Näinhän se meni sillonkin, etkö ollut mukana?Miltää se tuntuii, teerapiottina haluu tiettää tuleeko vahva olo, vahvistaa naiseus, onko missä vaiheess kiihottavaa, miksi niin.
Kertokaa, hyötyyy kaikk naisen olona mystreeri mulle paljastettava hyötyy kaikki, kerron muilleki, tietää kaikk mitä toimii mikä ei, hyvä ympäristö ei ku yhteisöö
Kaikki tietoo kelpaa, oe hyvä teerapiotti luotettavaa, kaikk hyötyy
- Ha-ha-haa lesbo
Ha-ha-haa..!!
Tosi vitsikästä. Olipa päivän piristys.
Vaikka ollaankin lesboi, niin ei saa olla liian kiree päänupista.
Emme saa olla niin yksitotisia ja yksitoikkoisia lesboja!
Huumoria kehiin.- Ei kuule kultaa
Hyvää trendii suuntaa oikee, Jenni bissukka ei vihollinen lesbikselle? Miltä tuntuu, kertoo
Jenni käynyy ameerikassa asti rohkee veto.
Mitä tekkee suomimies, trendii lisäntynyy, kateellinen omass sapessaa, ei oltu rokkeita. Osaa leikkii punahilkkaa, eikun terttuu. Marjat kostuu sateella mustikoita lytyny?
Miksi mitä saa miäs? Miksii trendii ett kyvyttömät saa nillitell ja muut pokuroi pikku nilkkejä, luuleko olevans miäs? Natsimiäs, sekö hyvä, ei muuten naisill prjää siitä kyseessä?
Mitä luulleet lesbikset? Ny hyvä pilkkunilkit kussee päälenne, obko kultasuihke hyvvää, ei kuule kaikk kilttaa mikä kiltää - Näyttelijäkamu?
Ei kuule kultaa kirjoitti:
Hyvää trendii suuntaa oikee, Jenni bissukka ei vihollinen lesbikselle? Miltä tuntuu, kertoo
Jenni käynyy ameerikassa asti rohkee veto.
Mitä tekkee suomimies, trendii lisäntynyy, kateellinen omass sapessaa, ei oltu rokkeita. Osaa leikkii punahilkkaa, eikun terttuu. Marjat kostuu sateella mustikoita lytyny?
Miksi mitä saa miäs? Miksii trendii ett kyvyttömät saa nillitell ja muut pokuroi pikku nilkkejä, luuleko olevans miäs? Natsimiäs, sekö hyvä, ei muuten naisill prjää siitä kyseessä?
Mitä luulleet lesbikset? Ny hyvä pilkkunilkit kussee päälenne, obko kultasuihke hyvvää, ei kuule kaikk kilttaa mikä kiltääKuule kulta kuuntele anna e mana levy:sanokoot mitä vaan.
Akia ei saa mollata, on hajonnut psyyke kovissa näyttelijäkoulutuksissa. Siinä revitään ihminen rikki kovilla vittuilemisilla ettei sitten kritiikki ja katsojat aiheuta päänvaivaa, näin kerto mm. Hesarissa Peter Frantzen, Suomen suurin, juopon poika, joka vieläkin taistelee herkkyys/miehisyys akselinsa kanssa ja šen säilyttäneenä inhimillistää näyttämöt.
Mutta Aki, rikki revitty, peloissaan, jäi kostajaksi ei rakentunutkaan aikuiseksi mieheksi joka tietäisi mitä on, osaa sujahtaa rooleihin ulkoisesti hienosti, sisältä tyhjää täynnä, aitous ihmisenä täysin puutteellista, peloissaan vieläkin kelpaako ja sitten mennään sieltä mistä aita matalin, etsitään joku ryhmä johon voi kohdistaa itsensä korottamistarpeen, nuo naiset, ne naiset jotka pikkupojille liikaa, eikö miellytä miestä, eikö ole vain pikkupilluja johon tottuneet?
Pikkupillu naiset innoissaan mukana, liikaa liikaa heiltä vaaditaan, tuhotaan muut.
Lesbot näe mitään, yhteiskunta kehittyy heille sopivammaksi, saadaan tasot alennettua heille sopiviksi, pyöritään vain seksuaalisuuksien ja panemisten ympärillä. Yhteiskunta kehittyy? Naiset koetaan uhkana ja se heille hyväksi? Kieltävät naisena olemisen peloissaan. - Hyvä seura?
Näyttelijäkamu? kirjoitti:
Kuule kulta kuuntele anna e mana levy:sanokoot mitä vaan.
Akia ei saa mollata, on hajonnut psyyke kovissa näyttelijäkoulutuksissa. Siinä revitään ihminen rikki kovilla vittuilemisilla ettei sitten kritiikki ja katsojat aiheuta päänvaivaa, näin kerto mm. Hesarissa Peter Frantzen, Suomen suurin, juopon poika, joka vieläkin taistelee herkkyys/miehisyys akselinsa kanssa ja šen säilyttäneenä inhimillistää näyttämöt.
Mutta Aki, rikki revitty, peloissaan, jäi kostajaksi ei rakentunutkaan aikuiseksi mieheksi joka tietäisi mitä on, osaa sujahtaa rooleihin ulkoisesti hienosti, sisältä tyhjää täynnä, aitous ihmisenä täysin puutteellista, peloissaan vieläkin kelpaako ja sitten mennään sieltä mistä aita matalin, etsitään joku ryhmä johon voi kohdistaa itsensä korottamistarpeen, nuo naiset, ne naiset jotka pikkupojille liikaa, eikö miellytä miestä, eikö ole vain pikkupilluja johon tottuneet?
Pikkupillu naiset innoissaan mukana, liikaa liikaa heiltä vaaditaan, tuhotaan muut.
Lesbot näe mitään, yhteiskunta kehittyy heille sopivammaksi, saadaan tasot alennettua heille sopiviksi, pyöritään vain seksuaalisuuksien ja panemisten ympärillä. Yhteiskunta kehittyy? Naiset koetaan uhkana ja se heille hyväksi? Kieltävät naisena olemisen peloissaan.Jaakko Saariluoma pelkkä nössö, irstailija joka osaa esittää pikkupoikaa naislle, jotka pitää sitten perseennuolijaa arvossaan. Haastaa ylimielisyydellään väkivaltaan, vetäytyy ja syyllistää muut, pikkunilkin perikuva.
- Thumps up!
Näyttelijäkamu? kirjoitti:
Kuule kulta kuuntele anna e mana levy:sanokoot mitä vaan.
Lesbot näe mitään, yhteiskunta kehittyy heille sopivammaksi, saadaan tasot alennettua heille sopiviksi, pyöritään vain seksuaalisuuksien ja panemisten ympärillä. Yhteiskunta kehittyy? Naiset koetaan uhkana ja se heille hyväksi? Kieltävät naisena olemisen peloissaan.Osallistuttavaa keskustelua, kuten Hesari yrittää kun pakko on ,että näyttäisi heidän olevan ajan hengessä mukana saati tietoisia, pyysivät sos.median kautta lukijoita etsimään valokuvan pyörää, onneksi ei sentään itseään.
Osallistuttavaa, näin voivat todeta on sos.median kautta saatu lukijat mukaan palaverissa, näin ovat menossa mukana. Ei tämä kyllä tähän liity, tärkeä yhteiskunnallinen huomio, yhtä tärkeä kuin Hesarin tarkka spekulaatiot enkeli-Elisan tarinan totuudellisuudesta.
Poliisit mukana petos, onhan toki, jos ihmiset jotka ostaneet tuotteita siinä mielessä että tukevat aidosti ettei vastaavia tapauksia enää esiintyisi, ja itse tarina keksitty.
Mutta luulisi vaativan itseään petoksen kohteeksi joutuneen ihmisen taakseen, jotta rikospykälän tunnusmerkki menisi rikki. Sillä eihän se nyt yksistään rikos ole että kirjailija sekoittaa fiktion ja faktan ja hyötyy siitä. Poliisit näköjään toimii Hesarin käsikassarana, haluavat vain selvittää aika yhdentekevän petosasian jotta helppo case näyttäisi suurelta journalistiselta saavutukselta, harva voi pokkana lukea kk-liitteen toistavaa mantraa, jossa ei päästä edes ytimiin.
Vain sos.mediassa ihmisten näkyvä tuki 40t ihmistä, sai Hesarin toimittajat kiinnostumaan asiasta, ei itse asia sinällään kiinnostanut, eikä muitakaan toimittajia muuten kuin mässäilemään voi kuinka pahasti voi käydä ja se siitä. Sos.mediassa on helppo luoda harhoja ja painella kannatetaan painiketta.
Tahdottomia ei kuitenkaan pitäisi, mutta tietysti tuollainen juttu, jossa surraan kuollutta, estää ihmisten nyt muuta tekemästäkään kuin -kannattavan- ennaltaehkäisymielessä. Muutenhan sitä pitäisi pystyä ihmisten erottavan puoltaako rikosasioita ja mitenkä kuin vain pelkästään peukalo ylös alas painikkeiden myötä. - Saakko tulla ny
Thumps up! kirjoitti:
Osallistuttavaa keskustelua, kuten Hesari yrittää kun pakko on ,että näyttäisi heidän olevan ajan hengessä mukana saati tietoisia, pyysivät sos.median kautta lukijoita etsimään valokuvan pyörää, onneksi ei sentään itseään.
Osallistuttavaa, näin voivat todeta on sos.median kautta saatu lukijat mukaan palaverissa, näin ovat menossa mukana. Ei tämä kyllä tähän liity, tärkeä yhteiskunnallinen huomio, yhtä tärkeä kuin Hesarin tarkka spekulaatiot enkeli-Elisan tarinan totuudellisuudesta.
Poliisit mukana petos, onhan toki, jos ihmiset jotka ostaneet tuotteita siinä mielessä että tukevat aidosti ettei vastaavia tapauksia enää esiintyisi, ja itse tarina keksitty.
Mutta luulisi vaativan itseään petoksen kohteeksi joutuneen ihmisen taakseen, jotta rikospykälän tunnusmerkki menisi rikki. Sillä eihän se nyt yksistään rikos ole että kirjailija sekoittaa fiktion ja faktan ja hyötyy siitä. Poliisit näköjään toimii Hesarin käsikassarana, haluavat vain selvittää aika yhdentekevän petosasian jotta helppo case näyttäisi suurelta journalistiselta saavutukselta, harva voi pokkana lukea kk-liitteen toistavaa mantraa, jossa ei päästä edes ytimiin.
Vain sos.mediassa ihmisten näkyvä tuki 40t ihmistä, sai Hesarin toimittajat kiinnostumaan asiasta, ei itse asia sinällään kiinnostanut, eikä muitakaan toimittajia muuten kuin mässäilemään voi kuinka pahasti voi käydä ja se siitä. Sos.mediassa on helppo luoda harhoja ja painella kannatetaan painiketta.
Tahdottomia ei kuitenkaan pitäisi, mutta tietysti tuollainen juttu, jossa surraan kuollutta, estää ihmisten nyt muuta tekemästäkään kuin -kannattavan- ennaltaehkäisymielessä. Muutenhan sitä pitäisi pystyä ihmisten erottavan puoltaako rikosasioita ja mitenkä kuin vain pelkästään peukalo ylös alas painikkeiden myötä.Mik on teiniityn määritelm nykyaikana?
Et itsetuntoo jää pissistyttelin tasoll viel yli25v
On niinkuu edsvadtuuton teiniityn ei vastyh mistään
Ei kehit ni ei ei voit vastata rikoksistaa, jos muut samall tasoll on hyvä yhteiskunt?
Teinel hormoonihyrrää hyrräätks homoill oikeesti vai pakonomaisest ku ei osaa muut ajatell
Ajatteleeks miäs ett nyt teini tasoll kaikk os helpompaa miähill, ei ois naisii ajatukien kera ?
Et hää niku auttaa ku ite on jääny teiniks ni teinperpyktivistä? Et ku on oikee hienoo ja kaikkee, mit hää tekkee hää ja hää. Nillittäjä hää on
Miä luvan kanss tulisii kattoo hää väkisii sairaappi ku miee
Luetettav teerapiotti yht hyötyy miä teill seksii salat opttaan
Masku ja femi liittymäit saakko tulla
- Tietoo netist
Kattoo hää jok päivää sossu mediaa ett mikä oo hykväksytty tap olla
Ett yhteisöö onku diktatrur valtioo pellet osottaa myötmirlsyytt ja sap pslkintoo
Ett yhteosös on vaan oikett mielipitet ei peraatteet rangasu vaan se mukaan onks hyväksyntää riittvää
Puhheet tekkee pukkhousuut märäsk, ompeluuseuraa ei haluu tiettää nähdää, ei kukkaan voi muutt ku alistuuj, pääskyysaarten tavoi lenttää tilasnts pois, nais ten ompelseurraan liikkaa tullee kovaa rapaa, ei halluu ku alentuu nilliksi.
Mielkuvaa varass on urpoot
Ei vahtaa edes märät housuut takkii käänttää, yhtesöö hyväklsyy sen varass on heikkoot, kattoo jok päivää sosuu metiaa että nyttemmin voip olla hyräksytyy, tappuuttaako pyllyes? - Uustyhmät?
Pcermanin ketju näköjään poistettu, kun olisi halunnut yksinkertaistaa termejä, ehkä "tyhmä" termi voisi olla uusjaottelua, viitaten Hesarin nyt kolumnistin Uusvakavikot aiheeseen, josta -sinkut-palstalla ansiokasta pohdiskelua. Uusvakavikot, jotka haluavat rajoittaa elämäänsä ja nähdä kapella sektorilla asioita, mutta pitää guilty pleasure asioita rinnalla. Kuin uppottaen itsensä siitä , mitä haluaa esittää olevansa yhteisön silmissä, paeten raskaita velvollisuuksia. Useimmat viitsi enää nähdä tuollaista vaivaa, jaettelua korkea-tai vähemmän korkeakulttuurin kanssa, tosin luokattomia on tv-showtkin verrattuna esim HPR ja sen vastapari amatsonia talkshowhun. Noihin verrattuna ei ihme että ironian aikakauteen on kyllästymisen merkkejä, jos nykyään riittää vain hyvä esiintymiskyky muka hauskaan tapaan, pikkukalle tasoisten juttujen vääntäminen.
Tuosta tuli mieleen Hesarin toinen kolumni, mistä on pienet pojat ja tytöt tehty, selkkaus siitä, saako tytöt ja pojat ilmentää muita kuin stereotyyppisiä oletuksia, siitä kiivas keskustelu, mikä on biologian merkitys , mikä ympäristön. Miehet jopa kyseenalaistavat koko miehisyys käsityksen, esim. Viittaamalla siihen ampumatapaukseen Amerikassa, että miksi ne sankariksi nostetut miehet turvasivat naisiaan siten, että menettivät hengensä. Onhan tuo ollut nähtävissä, että miesroolit ovat totaalisesti muuttuneet, romuttuneet jne. Naisille ei jostain syystä ole tullut yhtä suurta liikkumavaraa?
Kun ottaa huomioon että tuo amatsonia talkshw yazka ei tainnut sopia perinteiseen naiskäsitykseen? Ja tuo jo v1995!
Onko uusvakavikot, ironia imbelsillit vieneet ihmiset taaksepäin, koska heidän niljakkaisiin ihmskäsityksiin miehistä ja naisista ei sovi muunlaiset käsitykset?
Nuuh nuuh, onko ilma kirkastumassa, mistä on pienet pojat ja tytöt tehty, kuka kenenkin syliin haluaa painautua, ja millä frekvensillä. Uustyhmille sopiva ihmettelyn aihe, tuollaista? - Missä mennään?
Joku käy nillittämässä tämän aiheen tiimoilta fb:ssä tms. uustyhmille, että on sellainenkin asia kuin biologia? Että ihmisten kiinnostukset toisia kohtaan johtuvat sellaisista asioista, kuin kemia, tuoksut, persoonallisuus, ulkönäkö ym. Olipa uutta tietoa, ja tämä uudelleenkierrätettynä toisten ihmisten välillä tapahtuneista asioista, ei edes heille itseään koskevia? Nyt nostettuna taas uudestaan esille siten, että kemia ym. yhdistetään vain intohimoon, mikä tietysti on yksi osa-alue ja ihmiset saadaan pelkäämään pelleilemään, että mitä jos heille käy vastaavasti, kemiat meinaa viedä, äkkiä nuuhkaisrmaan ympärilleen, no näköhavannointi on edelleen se parempi tuntoaisti. Muistaakseni "meille" kävi noi talvella 2010/2011, vaikea ymmärtää uustyhmien uudelleen palaavan toisten ihmisten keskisiin asioihin uudesttan ja uudestaan. Tuskin ajankohtainen aihe.
Mielenköyhä elämä tekee tuollaista nillistämistarvetta. Mielenköyhää on ollut myös viime vuosien tapahtumat, ihmiset joiden seuraan kukaan ole edes haluamassa ovat korottaneet itsensä toisten "hyväksyjiksi".
Tuottaako tuollainen oikeasti homoyhteisölle mielihyvää, että heitä käytetään hyväksi noiden ihmisten pyrkimyksissä korottaa itseään, kuin näyttäen että toki he ovat esim. Persuja fiksumpia jne. Tuskin, koska he yhdistävät homosrksuaalisen käyttäytymisen homoihin, ja luulevat että kaikkien heidän tulisi olla heidän silmissään heitä alempana hyväksyttyinä, eivätkä edes ymmärrä, mihin muut viittaavat kun puhuvat homosrksuaalisen käyttäytymisen korostamisesta, mikä taas liittyy siihen, miten seksuaalisuden avulla pyritään pitämään laumoja kurissa, ei siis edistystystä ole tapahtunut nimeksikään, jos osaatte ajatella.
Ajattelua ei tosin nykysuomessa arvosteta, tai provokatiivisesti asioiden esille tuontia käsitysten laajentamista ajatellen.
B-tason julkkikset jyllää sekä haastattelijoina että omista tunne-elämän kuvioistaan avautuen. Ei mikään ihme että uustyhmyys jyllää, fb kaverit luotettavia tiedonlähteitä tsiisus .- 26v silloinja yhä...
Jos haluatte vertailun vuoksi kerrata v1995 muotia ja aiheita, Unna Lehtipuun nimellä löytyy you tube klippejä, yhessä luvattiin paljastaa onko yazka mies vai nainen? Unna the lumikki, jatkaa yhä linjallaan ja puhuu järkeviä, kaikista en menisi takuuseen.
- Mikä biologia?
Onko teille vielä selvinnyt tuon nillittäjän sukupuoli? Moni luuli että stalkkaaja on nainen, mutta puhuu kuin olisi vanhanaikaisten käsitysten mukainen mies, että kun ne naiset eivät ole mitään, niin hänestä on tullut mies, mersujen (tuo ulkoisen aseman yhteiskunnan portailla, ei tosin naisille , mutta jos luulee olevansa mies?) ja hc atm tapaisten nillitysten myötä? Onko noin suurta itsepetos transua koskaan ollutkaan?
- Mistä on tehty?
Mikä biologia? kirjoitti:
Onko teille vielä selvinnyt tuon nillittäjän sukupuoli? Moni luuli että stalkkaaja on nainen, mutta puhuu kuin olisi vanhanaikaisten käsitysten mukainen mies, että kun ne naiset eivät ole mitään, niin hänestä on tullut mies, mersujen (tuo ulkoisen aseman yhteiskunnan portailla, ei tosin naisille , mutta jos luulee olevansa mies?) ja hc atm tapaisten nillitysten myötä? Onko noin suurta itsepetos transua koskaan ollutkaan?
Mitä hän tuntee elämässään, rakkauselämässään ym? Vai onko kerinnyt sivupuuhiltaan kokea mitään, vai onko tälläiset tapahtumat saaneet niin blokkiin, ettei enää tiedä mikä on oikeatapa olla, niin parempi olla olematta kokonaan, toivottavasti muistaa hengittää.
Tuntuiko yazka mieheltä? Miksei, hänhän vain näyttää matkivan ulkoisia silloisia käsityksiä siitä, mitä on olla poikamainen ei-femiini. Miksi vielä luotetaan tuollaisiin vanhanaikaisiin kuvitelmiin siitä, että ulkoisilla tekijöillä voisi määritellä tai sukupuolella sen ,mitkä ovat ihmisen taidot, itsensä ilmentämiset jne.
Miksei Unna tunnu erityisen femiiniseltä, vaikka on kaunis naisenalku?
Koska ne käsitykset jolla määritellään ihmisiä, ei ole sama asia kuin se, mikä on ihmisen persoonallisuus ja kunkin ihmisen voimavarat ja kyvyt. - Ne toiset ja toiset
Mistä on tehty? kirjoitti:
Mitä hän tuntee elämässään, rakkauselämässään ym? Vai onko kerinnyt sivupuuhiltaan kokea mitään, vai onko tälläiset tapahtumat saaneet niin blokkiin, ettei enää tiedä mikä on oikeatapa olla, niin parempi olla olematta kokonaan, toivottavasti muistaa hengittää.
Tuntuiko yazka mieheltä? Miksei, hänhän vain näyttää matkivan ulkoisia silloisia käsityksiä siitä, mitä on olla poikamainen ei-femiini. Miksi vielä luotetaan tuollaisiin vanhanaikaisiin kuvitelmiin siitä, että ulkoisilla tekijöillä voisi määritellä tai sukupuolella sen ,mitkä ovat ihmisen taidot, itsensä ilmentämiset jne.
Miksei Unna tunnu erityisen femiiniseltä, vaikka on kaunis naisenalku?
Koska ne käsitykset jolla määritellään ihmisiä, ei ole sama asia kuin se, mikä on ihmisen persoonallisuus ja kunkin ihmisen voimavarat ja kyvyt.Lesbot viitsi vastata, kun heittävät tikkaa ja saavat napakympin, ajattelevat varmaan että palkinto kuuluu miehelle, vain miehet voivat pystyä johonkin eli "he" ei " ne" naiset naisina.
Hetken päästä muistavat, että suhdehan se oli sen ystävällišen tikanheitto kisan takana, sitä varten treenasivat heittokättä. Eihän naista voi muuten määritellä kuin suhdeasptektien kautta.
Ajatteleeko lesbot oikeasti vieläkin, että vain vanhanaikainen käsitys miehistä ja miehisistä saavutuksista on se mittari millä ihmisiä mitataan, ette sitten ole ulkona käyneet katsomassa miten erilaisia ja eri tavoitteita ihmisillä on.
Voiko väittää ettei noin ole, jos siihen vain sopeutuu ja pitää turpansa kiinni, koska saa hyväksyntää vaatimalla erioikeuksia vain sen takia, että korostetaan typerällä tavalla seksuaalinen suorittaminen mittariksi.
Tietysti tiukemmat kansankiihottamis-viharikokset on tehty suojelemaan ja estämään sitä, ettei sellaisten ihmisten toiminta ylittäisi rajoja, jotka haluavat nähdä "erilaisuuden" itseään loukkaavana, mikä kyllä voi aiheuttaa sitä, että ihmiset joutuvat korostetusti sekä "suojelluks" että silmätikuksi.
Oikeampi tapa olisi korostaa, tuollaisen toiminnan vääryyttä sinänsä, vedoten ihmsoikeuskäsitteisiin, jolloin se koskisi kaikkia ihmisiä, myös miehiä, jotka joutuvat väkivaltaisten hyökkäysten kohteeksi. Iso asenne ero.
Vai miltä tuntuu, jonkun homoaktivistin saama pippurisuihkejuttu, kun tietää miten muita aktivisteja on kohdeltu, tai ylipäätään muiden väkivaltajuttujen vähättely, koska nostetaan joidenkin muiden kokemukset sellaiseksi, jotka ovat tavattoman väärin, mutta ei olla valmiit rakenteita muuttamaan edes heidän taholta, jotka kokevat ettei täällä ollakaan oman onnen varassa.
Kuin eläisivät omassa todellsuudessaan, harhassaan johon ei muiden näkemykset kuulu, ihmiset eivät kohtaa kun todellisuuskuvakin on vääristynyt.
Kukin voi elää omien käsitysten mukaan vaikka "miehenä" matkien pyrkimyksiä saavuttaa ulkoisilla tekijöillä ja meriiteillä vanhan vallan merkkejä, tai naisena, jotka haluavat huutaa toisille naisille että turpa kiinni, koska he haluavat samalla tapaa uskotella että he lopulta eivät ole mitään muuta kuin sitä, mitä miehinen kulttuuri heille kulloinkin osaksi haluaa. Turpansa voivat itse pitää kiinni, tuota saastaa tarvi toisille tyrkyttää. - Poika parka
Ne toiset ja toiset kirjoitti:
Lesbot viitsi vastata, kun heittävät tikkaa ja saavat napakympin, ajattelevat varmaan että palkinto kuuluu miehelle, vain miehet voivat pystyä johonkin eli "he" ei " ne" naiset naisina.
Hetken päästä muistavat, että suhdehan se oli sen ystävällišen tikanheitto kisan takana, sitä varten treenasivat heittokättä. Eihän naista voi muuten määritellä kuin suhdeasptektien kautta.
Ajatteleeko lesbot oikeasti vieläkin, että vain vanhanaikainen käsitys miehistä ja miehisistä saavutuksista on se mittari millä ihmisiä mitataan, ette sitten ole ulkona käyneet katsomassa miten erilaisia ja eri tavoitteita ihmisillä on.
Voiko väittää ettei noin ole, jos siihen vain sopeutuu ja pitää turpansa kiinni, koska saa hyväksyntää vaatimalla erioikeuksia vain sen takia, että korostetaan typerällä tavalla seksuaalinen suorittaminen mittariksi.
Tietysti tiukemmat kansankiihottamis-viharikokset on tehty suojelemaan ja estämään sitä, ettei sellaisten ihmisten toiminta ylittäisi rajoja, jotka haluavat nähdä "erilaisuuden" itseään loukkaavana, mikä kyllä voi aiheuttaa sitä, että ihmiset joutuvat korostetusti sekä "suojelluks" että silmätikuksi.
Oikeampi tapa olisi korostaa, tuollaisen toiminnan vääryyttä sinänsä, vedoten ihmsoikeuskäsitteisiin, jolloin se koskisi kaikkia ihmisiä, myös miehiä, jotka joutuvat väkivaltaisten hyökkäysten kohteeksi. Iso asenne ero.
Vai miltä tuntuu, jonkun homoaktivistin saama pippurisuihkejuttu, kun tietää miten muita aktivisteja on kohdeltu, tai ylipäätään muiden väkivaltajuttujen vähättely, koska nostetaan joidenkin muiden kokemukset sellaiseksi, jotka ovat tavattoman väärin, mutta ei olla valmiit rakenteita muuttamaan edes heidän taholta, jotka kokevat ettei täällä ollakaan oman onnen varassa.
Kuin eläisivät omassa todellsuudessaan, harhassaan johon ei muiden näkemykset kuulu, ihmiset eivät kohtaa kun todellisuuskuvakin on vääristynyt.
Kukin voi elää omien käsitysten mukaan vaikka "miehenä" matkien pyrkimyksiä saavuttaa ulkoisilla tekijöillä ja meriiteillä vanhan vallan merkkejä, tai naisena, jotka haluavat huutaa toisille naisille että turpa kiinni, koska he haluavat samalla tapaa uskotella että he lopulta eivät ole mitään muuta kuin sitä, mitä miehinen kulttuuri heille kulloinkin osaksi haluaa. Turpansa voivat itse pitää kiinni, tuota saastaa tarvi toisille tyrkyttää.Lehdessä olleen tiedon mukaan, poika oli ensin vaivautuneisesti kuunnellut aikansa ja lähtenyt sitten pois, jolloin tuo homoaktivisti oli mennyt perässä? Ja saanut sumut kasvoilleen.
Tuliko mieleen jos poikaparka oli vasta uskaltautunut ulos ja pyrki katsomaan pääseekö sisään ja kun tuo homo lähti perään , pelästyi että tulee nyt se homo läheisyyteen.
Mistäs sen tiedätte ja miksi sen tyypin perään piti mennä, mikä sinne oikeasti veti?
Jätettiinkö jotain kertomatta? Jotta tarina olisi taas näyte siitä, miten vieläkin(Huoh) on vähemmistö ym. Vastaisuutta.
Paha poika - Tsaasta
Poika parka kirjoitti:
Lehdessä olleen tiedon mukaan, poika oli ensin vaivautuneisesti kuunnellut aikansa ja lähtenyt sitten pois, jolloin tuo homoaktivisti oli mennyt perässä? Ja saanut sumut kasvoilleen.
Tuliko mieleen jos poikaparka oli vasta uskaltautunut ulos ja pyrki katsomaan pääseekö sisään ja kun tuo homo lähti perään , pelästyi että tulee nyt se homo läheisyyteen.
Mistäs sen tiedätte ja miksi sen tyypin perään piti mennä, mikä sinne oikeasti veti?
Jätettiinkö jotain kertomatta? Jotta tarina olisi taas näyte siitä, miten vieläkin(Huoh) on vähemmistö ym. Vastaisuutta.
Paha poikaÄlä sano "paha poika", sellaiset naiset joilla on heikko psyykerakenne on todettu omaavan itsesuggestiota ja pyrkivät miellyttämään psykopaattisempia henkilöitä, ja tekevät kaikkensa heidän eteen. Ääritapaukset laittelevat vankiloihin "rakauskirjeitä".
Rupeavat vielä samaistumaan sumuttajaan ja matkimaan käytöstä.
Tai ehkä tapauksen suuri julkistaminen ja Dan Koivulaakson saama tuki vääryydenkokemuksen edessä hillitsee heikkorakenteisempia menemästä rikoksentekijän kelkkaan, vaan tässä tapauksessa ovat nyökyttelemässä aktivistin kelkassa, aivan on väärin toimia toisia kohtaan noin, aivan.
kiihottuiko poika tilanteesta ja pelästyi oikeasti kun homo lähti perään? Ja "raiskaaja"sumutetta silmille. Sellaista. Vai syyllistääkö Koivulaakso tilanteesta yksin pojan? Mitä lie tapahtui.
Yhteisöllinen kokemus, toivottavasti kaikki osaavat toimia oikein ja saavat jatkossakin kunnon suhteita toistensa kera ja pyritään tiirailemaan josko sai tulla väliin, niljakkeella oikein taida kaikki olla kotona, vain hänen saasta on sopivaa esittää, ja miellyttämishaluiset alistuvat haluavat yhä uudelleen mennä "heidän" suureen lahkoon, uskoen mitä typerimpiä käsityksiä, vain uskomisen halusta.
- läähätilääh
Lääh lääh lisää tällaisia ketjuja!
Toivoo keski-ikäinen ihrakasamies, tumputtaen. Ja naapurin poju.- Niin varmaan
Niitähän on riittänyt, vuosien varrella, seksualisoiminen toisia määritellen, ap. Tuossa määritteli onneksi vain itsensä. Hyvä mielikuvitus, kun pienestä sytyttää? Sehän on yleistynyt, että ihmiset muodostavat päässään mielikuvan siitä, mikä on linjaus mitä pitää noudattaa, ei pelkästään omaksu virtuaalilahkon linjauksia, vaan alkavat ajattelemaan, että parempi vankiloida itsensä noudattamaan tiettyä linjaa, jotta olisi sen mukainen mitä kuvitellaan. Jja/tai kuvitellaan jonkun oikeasti tumputtavan ko.tekstien ympärillä.
Mikä olisi aihe esim. Maria! Showhun kun palaa ruutuun, ehkä Trans-palstan ketjusta, -maskuliinisuus kuvottaa- viesti, jossa toinen miehekäs homo haukkui kaakattavat neitimäiset homot? Onko homoja moneksi, miksi he ärsyyntyvät toisistaan? Toiset noudattaa sitä stereotypiää mitä homojen ajatellaan olevan ja toinen haluaa olla erossa heistä ja mahdollisimman kaukana, mahtuvatko samaan lammikkoon? Eikö homot olekaan vain homoja, vaan persoonallisuuksia, kuka haluaa käsitellä ihmisiä vain homoina, ei minään muina, ketä se hyödyttää. Lesboja viitsi käsitellä kun he vain tekopyhästi esittäisivät että heille se on ihan sama kuka on minkäkinlainen, niin varmaan joo. Kyse on siitä pelosta, että jos he eivätkä enää olisi niitä oikealinjaisia, saisivatko he vahvistavaa hyväksyntää osakseen siinä lammikossaan, kun muut on pistetty matalaksi, on muut mukautuneet.
Riittääkö ihmisille että heidät vain huomioidaan mutta muuten heitä yritetään pistää ja pitää matalana, ilman että äänet saa kantaa ja erinäkökulmat? - jaksa kukaan
Niin varmaan kirjoitti:
Niitähän on riittänyt, vuosien varrella, seksualisoiminen toisia määritellen, ap. Tuossa määritteli onneksi vain itsensä. Hyvä mielikuvitus, kun pienestä sytyttää? Sehän on yleistynyt, että ihmiset muodostavat päässään mielikuvan siitä, mikä on linjaus mitä pitää noudattaa, ei pelkästään omaksu virtuaalilahkon linjauksia, vaan alkavat ajattelemaan, että parempi vankiloida itsensä noudattamaan tiettyä linjaa, jotta olisi sen mukainen mitä kuvitellaan. Jja/tai kuvitellaan jonkun oikeasti tumputtavan ko.tekstien ympärillä.
Mikä olisi aihe esim. Maria! Showhun kun palaa ruutuun, ehkä Trans-palstan ketjusta, -maskuliinisuus kuvottaa- viesti, jossa toinen miehekäs homo haukkui kaakattavat neitimäiset homot? Onko homoja moneksi, miksi he ärsyyntyvät toisistaan? Toiset noudattaa sitä stereotypiää mitä homojen ajatellaan olevan ja toinen haluaa olla erossa heistä ja mahdollisimman kaukana, mahtuvatko samaan lammikkoon? Eikö homot olekaan vain homoja, vaan persoonallisuuksia, kuka haluaa käsitellä ihmisiä vain homoina, ei minään muina, ketä se hyödyttää. Lesboja viitsi käsitellä kun he vain tekopyhästi esittäisivät että heille se on ihan sama kuka on minkäkinlainen, niin varmaan joo. Kyse on siitä pelosta, että jos he eivätkä enää olisi niitä oikealinjaisia, saisivatko he vahvistavaa hyväksyntää osakseen siinä lammikossaan, kun muut on pistetty matalaksi, on muut mukautuneet.
Riittääkö ihmisille että heidät vain huomioidaan mutta muuten heitä yritetään pistää ja pitää matalana, ilman että äänet saa kantaa ja erinäkökulmat?huoh näitä sun viestejä !opettele tiivistään, yksinkertaista sanottavas hyvä ihminen !
- Hyvä kun luit
jaksa kukaan kirjoitti:
huoh näitä sun viestejä !opettele tiivistään, yksinkertaista sanottavas hyvä ihminen !
Kunhan mietin, sitä että tuo Unnakin oli tuohon aikaan about 25v. Ja hyvin valmis käsittelemään ja tuomaan asioita esille. Yleisökin keskusteluvalmiita, jotenkin mietityttää että roolit mitä nuorisolle nykyään annetaan, on joko bb-Talon osallistumista, peliohjelimien pirtsakkaa vetämistä, tai juonto hommia.
Se esiintymistapa on hyvin sujuvaa, selkeää, pehmeän sosiaalista, mutta mitään ajatusta ei toki takana ole.
Mitä on oikeasti tapahtunut, nuoremmat ovat kuitenkin nähneet maailmaa, jolloin heillä tulisi jo olla näkemystä siitä, mihinpäin halutaan luotsata asioita. Nämä ironikot, jotka tekivät nuorisokulttuurin nimissä repäisyjä, wallut ym. Kapinoivat vain hetken valtakulttuuria vasten, mutta eivät halunneet nousta vastuuseen, ikäänkuin vieläkin aikuisempana, joku muu sitten on vastuussa ja kun heille vallanpitäjät luun heittävät antaantuvat niihin kapeisiin käsityksiin ja ovat tyytyväisiä.
Mitä on valtavirta, valtakulttuuri? Joka lopulta sitten päättelee, kuka mitäkin ansaitsee, kuin ihmisoikeusperiaatteet ei soveltuisi kuin vain silloin kun se ei vaadi asettumista todellisia valtaa pitäviä vastaan. Näennäisvihollisten haastaminen nyt on aika helppoa.
Lyhyesti näin, onko siis nuoriso pienennetty, matallettu vain noudattamaan tiettyjä linjauksia? Eikä edes ihmetellä tai kyseenalaisteta sitä. Puhumattakaan nyt muusta yhteiskunnallisesta menosta, jossa ei tunnutaan oikeasti edes erottaa nuorisoa ja aikuisia toisistaan, vastuista ym. Luulisin että kermap. Koskee myös samat rikosoikeudelliset vastuut, vaikka kuinka osaisivat olla miljoonan perskärpästen hyväksymiä. Kiitos, palatkaamme arkiaskareisiimme, ja jätetään nettihölynpölyt vähemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142512Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121196Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451147- 801006