punastuminen pojilla

bodari1234567800

Eli onko punastumiselle erityinen syy? Oon jo 16 ja poika mut naama punastuu TODELLA herkästi.en oo mikää netti nörtti,vaan punttiaki nostelen,mutta sosiaalisissa tilanteissa alkaa punottaan.onko normaalia tässä iässä ja lähteekö se iän myötä?

7

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bzd

Toiset punastuu helpommin ku toiset. "nörttiydellä" ei ole mitää merkitystä asiaa vaa pääasiassa naaman verenkierto ja ihon väri ja paksuus vaikuttavat

• :))))

awww kui söpööö :3

• Bart

Itsellä sama. 19v ei lähde mutta älä anna sen haittaa!

• Ihastuspunastus

Mää punastun aina ku mun ihastus kattoo mua tai on jossai mu lähellä luulee varmaa et oo aina iha punane hihi :DD

• Tyttö97

Mun mielestä just söpöö. Itekki aina punastun kun ihastus on lähellä. Varsinkin jos puhun tälle. ;)

• asdzbgfjmbgfvdsdfghj

Suorastaan säälittävää ja ällöttävää miten stereotypistät nörttejä, että kaikki olis epäsosiaalisia ja hermostuneita ja punttia nostelevat on sitte itsevarmoja naisten miehiä. Lakkaa lokeroimasta ihimisiä ja ittiäs. Punastuminen ei johdu näistä sinun kuvittelemistasi stereotyypeistä. Punastuminen on ihan luonnollista, eikä se ole mikään häpeämisen aihe. Ja se on normaalia ihan missä iässä tahansa.
      Itse olen 16-vuotias tyttö ja mun kasvot on ihan punastumattaki vähän punaset.

Ja punastumiselle on syitä tietenki jos on joku hermostuttava tai nolo tilanne. Ujoilla ihmisillä normaalitkin kanssakäymiset voi hermostuttaa ja sen takia punastua, mutta ujous on älyttömän ihana luonteenpiirre. Mutta jos siitä on kauhiasti vaivaa nii siitäki voi ns. "opetella" ulos. Elikkä pistää ittiään usiammin semmosiin sosiaalisiin tilanteisiin mitä normaalisti välttelis, niin niissä oppii olemaan ajanmyötä rennommin. Ja toisilla, niinku minulla, on iha muutenvaa punaset.

• Anonyymi

Mä oon täl hetkellä 15 v ja mulla alko punastuminen joskus 11 tai 12 vuotiaana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73