Eli onko punastumiselle erityinen syy? Oon jo 16 ja poika mut naama punastuu TODELLA herkästi.en oo mikää netti nörtti,vaan punttiaki nostelen,mutta sosiaalisissa tilanteissa alkaa punottaan.onko normaalia tässä iässä ja lähteekö se iän myötä?
punastuminen pojilla
8
438
Vastaukset
- bzd
Toiset punastuu helpommin ku toiset. "nörttiydellä" ei ole mitää merkitystä asiaa vaa pääasiassa naaman verenkierto ja ihon väri ja paksuus vaikuttavat
- :))))
awww kui söpööö :3
- Bart
Itsellä sama. 19v ei lähde mutta älä anna sen haittaa!
- Ihastuspunastus
Mää punastun aina ku mun ihastus kattoo mua tai on jossai mu lähellä luulee varmaa et oo aina iha punane hihi :DD
- Tyttö97
Mun mielestä just söpöö. Itekki aina punastun kun ihastus on lähellä. Varsinkin jos puhun tälle. ;)
- asdzbgfjmbgfvdsdfghj
Suorastaan säälittävää ja ällöttävää miten stereotypistät nörttejä, että kaikki olis epäsosiaalisia ja hermostuneita ja punttia nostelevat on sitte itsevarmoja naisten miehiä. Lakkaa lokeroimasta ihimisiä ja ittiäs. Punastuminen ei johdu näistä sinun kuvittelemistasi stereotyypeistä. Punastuminen on ihan luonnollista, eikä se ole mikään häpeämisen aihe. Ja se on normaalia ihan missä iässä tahansa.
Itse olen 16-vuotias tyttö ja mun kasvot on ihan punastumattaki vähän punaset.
Ja punastumiselle on syitä tietenki jos on joku hermostuttava tai nolo tilanne. Ujoilla ihmisillä normaalitkin kanssakäymiset voi hermostuttaa ja sen takia punastua, mutta ujous on älyttömän ihana luonteenpiirre. Mutta jos siitä on kauhiasti vaivaa nii siitäki voi ns. "opetella" ulos. Elikkä pistää ittiään usiammin semmosiin sosiaalisiin tilanteisiin mitä normaalisti välttelis, niin niissä oppii olemaan ajanmyötä rennommin. Ja toisilla, niinku minulla, on iha muutenvaa punaset. - Anonyymi
Mä oon täl hetkellä 15 v ja mulla alko punastuminen joskus 11 tai 12 vuotiaana
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.714921Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875