punastuminen pojilla

bodari1234567800

Eli onko punastumiselle erityinen syy? Oon jo 16 ja poika mut naama punastuu TODELLA herkästi.en oo mikää netti nörtti,vaan punttiaki nostelen,mutta sosiaalisissa tilanteissa alkaa punottaan.onko normaalia tässä iässä ja lähteekö se iän myötä?

8

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bzd

Toiset punastuu helpommin ku toiset. "nörttiydellä" ei ole mitää merkitystä asiaa vaa pääasiassa naaman verenkierto ja ihon väri ja paksuus vaikuttavat

• :))))

awww kui söpööö :3

• Bart

Itsellä sama. 19v ei lähde mutta älä anna sen haittaa!

• Ihastuspunastus

Mää punastun aina ku mun ihastus kattoo mua tai on jossai mu lähellä luulee varmaa et oo aina iha punane hihi :DD

• Tyttö97

Mun mielestä just söpöö. Itekki aina punastun kun ihastus on lähellä. Varsinkin jos puhun tälle. ;)

• asdzbgfjmbgfvdsdfghj

Suorastaan säälittävää ja ällöttävää miten stereotypistät nörttejä, että kaikki olis epäsosiaalisia ja hermostuneita ja punttia nostelevat on sitte itsevarmoja naisten miehiä. Lakkaa lokeroimasta ihimisiä ja ittiäs. Punastuminen ei johdu näistä sinun kuvittelemistasi stereotyypeistä. Punastuminen on ihan luonnollista, eikä se ole mikään häpeämisen aihe. Ja se on normaalia ihan missä iässä tahansa.
      Itse olen 16-vuotias tyttö ja mun kasvot on ihan punastumattaki vähän punaset.

Ja punastumiselle on syitä tietenki jos on joku hermostuttava tai nolo tilanne. Ujoilla ihmisillä normaalitkin kanssakäymiset voi hermostuttaa ja sen takia punastua, mutta ujous on älyttömän ihana luonteenpiirre. Mutta jos siitä on kauhiasti vaivaa nii siitäki voi ns. "opetella" ulos. Elikkä pistää ittiään usiammin semmosiin sosiaalisiin tilanteisiin mitä normaalisti välttelis, niin niissä oppii olemaan ajanmyötä rennommin. Ja toisilla, niinku minulla, on iha muutenvaa punaset.

• Anonyymi

Mä oon täl hetkellä 15 v ja mulla alko punastuminen joskus 11 tai 12 vuotiaana

• Anonyymi

Sama

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      67
      3056
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      23
      1929
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      251
      1479
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      85
      1466
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1145
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1044
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      23
      1040
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1020
    9. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      97
      968
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      68
      954
    Aihe