Help! Mistä löytäisin Pepe Willbergin biisin "Elämältä kaiken sain" sanat?
Elämältä kaiken sain???
4
5226
Vastaukset
- Wiiwi77
Kopsasin ite Kari Tapion versiosta... Toivottavasti menee oikein...
Mä elämältä kaiken sain
nyt kirkkoon sinut vien kun aamu koittaa
kaksin käymme tien ja kellot soittaa
lupaan sulle sen
Elämältä kaiken sain
sormuksen mä voin jo tänään antaa
huntuasi saat sä kohta kantaa
lupaan sulle sen
Elämältä kaiken sain
ei onneamme saa nyt kukaan estää
niinkuin taivas maa se kaiken kestää
lupaan sulle sen
Sun omakseni tänään saan
ei vertaistasi löydy päältä maan
sua päästä en pois milloinkaan
mä lupaan sen sua vaihda en
Elämältä kaiken sain
ei onneamme saa nyt kukaan estää
niinkuin taivas maa se kaiken kestää
lupaan sulle sen
Sun omakseni tänään saan
ei vertaistasi löydy päältä maan
sua päästä en pois milloinkaan
mä lupaan sen sua vaihda en
Elämältä kaiken sain
nyt kirkkoon sinut vien kun aamu koittaa
kaksin käymme niin ja kellot soittaa
lupaan sulle sen
Elämältä kaiken sain - Kapu
Älä vaan ehdota kyseistä kappaletta esitettäväksi kirkossa. Sinne se ei sovi. Jos mielestäsi sopii- mene maistraatissa vihille. Yritä säilyttää tyyli.
- MMJKLSM
IHANA BIISI
- Pepen fani
MMJKLSM kirjoitti:
IHANA BIISI
Niin kyllähän tämä on hieno biisi Pepeltä monien muiden lisäksi mitä hän esittää.Yksi minun mielestä tämän lisäksi on biisi nimeltään " Hermes " joka kuuluu Pepen hienompiin myös.Tämä " Elämältä kaiken sain " biisin esitti alkujaan vuonna-70 henkilö joka on kaiketi studio muusikoita tänäkin päivänä nimeltään Tony Burrows ja " Elämältä kaikenn sain " alkuperäinen nimi Tonyltä on " Every Little Move She Makes " Tämä löytyy Yotubelta myös,suosittelen sen kuuntelua kuin katseluakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380