Mieheni kävi ilmaisessa näöntarkastuksessa, jossa todettiin, että hän tarvitsee lukulasit. Miehenihän suuttui tästä kovasti ja sanoi ettei ole mikään vammainen!
Hetken toettuaan hän kuitenkin suostui kokeilemaan joitain kehyksiä ja paiskasi yhdet tiskiin. Myyjä sanoi, että he ilmoittavat, kun lasit ovat noudettavissa.
Jonkin ajan kuluttua tuli ilmoitus, että lasit ovat haettavissa, mutta miehenipä ei suostunutkaan niitä hakemaan! Väitti, että hän näkee lukea aivan mainiosti ilman lasejakin!
Tästä on nyt vuosi aikaa eikä mieheni ole vieläkään niitä laseja hakenut, mutta vieläkö ne siellä ovat? Toista kertaa eivät perään soitelleet eikä niitä laseja ole edes maksettu!
Mieheni ei halunnut lukulaseja!
20
104
Vastaukset
- :|
Onkohan miehesi suurin vamma asennevamma?
Sikäli mikäli sinulla on, se mies?- emäntäparka
Mieheni on ollut aina niin riski ja terve, niin eikös se ole normia pelästyä tuollaisia elämänmullistuksia. :(
- :|
emäntäparka kirjoitti:
Mieheni on ollut aina niin riski ja terve, niin eikös se ole normia pelästyä tuollaisia elämänmullistuksia. :(
Laittaako opaskoiran, jos ei klaseja huoli?
Oppiiko hauva lukemaan ääneen? - halipulaako?
emäntäparka kirjoitti:
Halaile pahamieli miehestäsi poi. :)
Joopa joo ja miks se yleensä sit meni tarkistuttamaan näkönsä jos ei laseja halua.
Toisekseen ei enää sanota "vammainen" vaan näkörajoitteinen, jos nyt yleensä lukulaseja käyttäviä voidaan luokitella miksikään. Iän myötä melkein kaikki tarvii jonkinlaiset lasit tahtoi tai ei.- Paratkoon
Jaa-a, tässä on meneillään suurin rahamullistus vuosikymmeniin ja sinun huolesi kohdistuvat MIEHESI edesottamuksiin. Miten tuo MIEHENI on niin hirveän korostunut kirjoituksessasi, oliko miehen saaminen isokin urakka aikoinaan? Jos ei ukkosi kerran laseja hanki, entä sitten? Eniten minua ihmetyttää,että tämä asia on sinulle noin suuri uutinen,eikö muuta päässäsi liiku vai arveletko joutuvasi opaskoiraksi? Miten olet emäntäparka, mitä säälittävää tässä sinun kannaltasi on, tuleva opaskoiruusko?
Sori, juttusi on niin lapsellinen, en jaksa elämän oikeiden huolien ohella yrittää tällaisista imeä olematonta vitsiä. Mielestäni naisen osa ei ole säälittävä Suomessa, ei edes vitsinä. Jotenkin myös tuo, että pidät miestäsi ikäänkuin konttaavana lapsena: kuulkaas ihmettä, nyt se teki sitä ja nyt se ei tee tätä- ja voi kauheeta-päiväily on aika outoa. Ettekö olekaan läheisiä toisillenne? Menitkö siis naimisiin dillen kanssa? Siten jatkossa saa sitä, mitä tilaakin.- Hyvä, Jumala.
Paratkoon vastaus on lapsellinen, kirkerä, katkera ja mielenterveyskin on horjunut jo aika pahasti kun alitajunnassa pukkaa, että arkkuikä on päällä. Elämä loppuu.
Mitä vikaa aloituksessa oli? Todella asiallinen. Paratkoolla ei ole puolisoa tai sitten se on niin wittumainen, ettei Paratkoon pääse pätemään kuin täällä.
- ;-)
Ole hyvilläsi, sillä hän ei näe sinun ryppyjäsi niin tarkkaan ja pitää sinua kauniimpana ja nuorekkaana.
- L - L
Mini-Manin lasivalikoima on riittävän kattava ja halpa!
Hämmästyttää, ettei optikko ole lähettänyt laskua miehellesi. Joutuu nyt katumaan, ellei ottanut yhteystietoja ja allekirjoitusta tilaukseen - ellei aloitus ole emäntäparan hauskaksi tarkoittama mielikuvituksen tuote.
Lukulasiongelmaan tarjoan yksinkertaista ja halpaa ratkaisua emäntäparalle: Lukulaseja saa melkein ilmaiseksi halpakaupoista. Ostin muutamia eritehoisilla linsseillä varustettuja, jotta voin tarvittaessa lainata niitä ikääntyville ystäville. - Eivät pääse katselemasta valokuvia tms. sanomalla, että lasit unohtuivat kotiin.;)- ?
Nittaminax kirjoitti:
Provojahan nää kaikki sen alotukset on.
Väliäkö hällä?
- ;-)
Minulla on useita vanhoja laseja joissa on toinen linssi eriparia kuin toinen sen takia että toisessa silmässä pitää olla vahvempi linssi. Joskus ole joutunut nuukan ihmisen kanssa tekemisiin joka ostelee halpoja Tiimarin laseja ja unohtaa ne kotiin. Meillä käydessään ei näe sitten kaikkea ja luulee minun vanhoilla laseilla näkevänsä. Aikansa soviteltuaan on huomannut ettei niilläkään näe.
- vastarannanmuija
Meillä taitaapi olla vähän samanlaiset isännät, mie oon kuitenkin oppinut luovimaan, puhun päinvastaista niin kaikki hoituu mainiosti.
- Katselen nuorempia-M
Isännät vaihtoon. Vielä ehditte, nippa nappa. Kohta on myöhäistä.
- Pirre*
Sepäs sattui, mieki kävin, ja viimeksi tänä aamuna tänään, ja vikkoohan löyty senverran että pitää ostaa uudet pokat. :) Sain halavalla, 30 prossaa alennusta merkkisangoista, vaille 500 euroa koko paketti.
- saituri...
Olen pärjännyt hyvin "tiimarin" laseilla, tai mistä niitä sitten ostelenkin, mutta jokapaikkaan niitä riittää kun halpoja ovat.
"Miesparkani" pääsi/joutui (alkava kaihi?) laserleikkaukseen (76-v) ja näkee taas ilman laseja.
Saamattomuuttani en ole joutanut käymään näöntarkastuksessa, mutta ehkä "syssymmällä", kun helteet alkaa.
Lasit päässä kerään mustikatkin, sienistä puhumattakaan, kun välillä on luettava sienikirjaa, koska lapseni meinaa syöttää tuntemattomia sieniä syötäväksi. Itse hän ei suostu syömään minun keräämiä sieniä??? - L - L
saituri... kirjoitti:
Olen pärjännyt hyvin "tiimarin" laseilla, tai mistä niitä sitten ostelenkin, mutta jokapaikkaan niitä riittää kun halpoja ovat.
"Miesparkani" pääsi/joutui (alkava kaihi?) laserleikkaukseen (76-v) ja näkee taas ilman laseja.
Saamattomuuttani en ole joutanut käymään näöntarkastuksessa, mutta ehkä "syssymmällä", kun helteet alkaa.
Lasit päässä kerään mustikatkin, sienistä puhumattakaan, kun välillä on luettava sienikirjaa, koska lapseni meinaa syöttää tuntemattomia sieniä syötäväksi. Itse hän ei suostu syömään minun keräämiä sieniä???Myös kaihileikkauksissa korjattu.
Pidin sankalaseja 52-vuotta kunnes leikkautin molempien silmien kaihit.
Julkinen puoli olisi "kypsyttänyt" niitä koska näkö ei ollut heikentynyt heidän mielestään riittävästi.
Yksityisellä sekstorilla ei ollut vastaavaa painolastia vaan molempien silmien kaihit lähtivät.
Viime vuosina lasini olivat -6 diopteria = tarkan näön piste noin 40cm nenän päästä.
Leikkausten jälkeen kaukonäköni on terävä ja sanomalehdenkin pystyn lukemaan pöydällä mutta lukiessani vuoteessa romsua tarvitsen vanhan ukon lasit.
Tiimarin laseja olen levitellyt WC:sta olohuoneeseen periaatteella, että aina löytyy.
On minulla "oikeatkin" lasit mutta ne ovat usein hakusessaan.
Jos olisin tiennyt miten ratkaisevasti näkö paranee niin olisin leikkauttanut kaihini heti ensi hitusten ilmestyttyä. - saituri...
L - L kirjoitti:
Myös kaihileikkauksissa korjattu.
Pidin sankalaseja 52-vuotta kunnes leikkautin molempien silmien kaihit.
Julkinen puoli olisi "kypsyttänyt" niitä koska näkö ei ollut heikentynyt heidän mielestään riittävästi.
Yksityisellä sekstorilla ei ollut vastaavaa painolastia vaan molempien silmien kaihit lähtivät.
Viime vuosina lasini olivat -6 diopteria = tarkan näön piste noin 40cm nenän päästä.
Leikkausten jälkeen kaukonäköni on terävä ja sanomalehdenkin pystyn lukemaan pöydällä mutta lukiessani vuoteessa romsua tarvitsen vanhan ukon lasit.
Tiimarin laseja olen levitellyt WC:sta olohuoneeseen periaatteella, että aina löytyy.
On minulla "oikeatkin" lasit mutta ne ovat usein hakusessaan.
Jos olisin tiennyt miten ratkaisevasti näkö paranee niin olisin leikkauttanut kaihini heti ensi hitusten ilmestyttyä.Huomaako nuo ilmaiset näöntarkastajat kaihin kehityksen ja minkätasoinen on heidän silmälääkärit?
Kuinka kaihin voi itse huomata? Olen olettanut, että jonkinlaista muutakin näönheikkenemistä siinä ilmaantuisi, mutta taidan olla väärässä?
Mieheni, entinen Instrun työntekijä kävi tietenkin (ihme mieheksi)heidän tarjoamassaan palvelussa.
Melkein tuntuu, että olisin se "emäntäparka", mutta en ole. Muuten vain olen tietämätön. Tarkemmin en viitsi selitellä, miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613